- IKM UKE 36 -

Sitrus.

Gift med forumet
Assistert-jentene
Nå kjenner jeg at det er på tide med en IKM-gruppe for uke 36, så da prøver jeg meg på å lage en!
Måtte vi klare å få til mange fine mai-spirer :Heartred

Skriv inn brukernavn - pp - barn i rekken - forventet el - forventet ikm,
så skal jeg prøve å henge med og føre dere opp etterhvert :)

IKM søndag 03.09:
- Lykkehjerte; PP2, B3, EL 18.08, IKM 3.09.

IKM mandag 04.09:
- Kvakkis- pp 5- b1- el 21/8- ikm 4/9
- LillePernille - B2 - pp 2 - EL 20.08 - IKM 04.09
- Jentemamma - pp2 - B4 - IKM 04.09
- Palmesus, pp1, barn 2, el 21.08 og ikm 04.09
- Foxy84 - IKM 04.09
- Tyren88 - pp4 -B2 - el 21.8 - ikm 4/9
- Tessa89 - pp1 - B2 - el 21.8 - IKM 4.8

IKM tirsdag 05.09:
- Sitrus. - pp8(pp2 e. MA) - B1 - el 21.08 - IKM 05.09
- PurplePearl: pp1 - b2 - el 22.08 - ikm 05.09

IKM onsdag 06.09:
- Fisk84 - pp6 - B2 - EL 23/8 - IKM 6/9
- Mamma-til-3. PP1 - B4 - El 23.08 - IKM 06.09

IKM torsdag 07.09:
- Mrs.J - pp2 - B4 - el 23/8 - IKM 7/9
- Appelsin12 - pp16 - b1 - 1. Ivf - ikm/testdato 7/9
- Sølvstjerne - PP16 (m. pause) - B2 - EL 24.08 - IKM 07.09
- Jube90 - pp2 - B3 - EL 24/8 - IKM 7/9

IKM fredag 08.09:
- CecilieH - PP1- B1 - EL 25/8 - IKM 8/9

IKM lørdag 09.09:
- Hulder - PP1 (etter MA) - B2 - EL ca.26/8 - IKM ca.9/11
- Spellemann's kjærringa - pp2- B3 - El 27.08 - IKM 09.09

IKM søndag 10.09:
- Miniknøttet - pp7 (etter MA) - b1 - EL ca 28.8 - IKM ca 10.9
- Mimi87 - pp2, EL 27.08, IKM 10.09
- Rosalia, pp?, b1,el 22/23.08, Ikm ca 10.09
- Craycray - pp2, b2, el 23.08, ikm ca 10.09
- Hattifnatt90 - 1PP etter MA - B1 - EL ca. 27/8, IKM ca. 10/9

:happy:Gravide:happy:
Palmesus
Kvakkis
Craycray
Mamma-til-3
Mrs.J

:HeartredTR:Heartred
Lykkehjerte
Sitrus.
Rosalia
Sølvstjerne
Hulder
Tessa89
Hattifnatt90
Fisk84

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gjerne quote et av mine innlegg for oppføringer på listen, men skal prøve å få det med meg uansett :)
Masse lykke til alle fine jenter!

Last edited:
Starter med meg selv da;

Sitrus. - pp8(pp2 etter MA) - B1 - el ca. 21.08 - IKM 05.09

Åååå måtte dette være måneden altså :smiley-angelic001:gen014

Vågar meg innpå her eg også..BERRE hatt tull i systemet sidan MA i mai, blødningar annankvar veke. Måtte tilslutt ha ein mnd på p-pilla for å prøve å stabilisere syklus. Nett ferdig med tante-dagane, hååååpar så inderlig at resten av månaden går som planlagt :smiley-angelic001

Hulder - PP1 (etter MA) - B2 - EL ca.26/8 - IKM ca.9/11

Fru.reb-PP2-B3- EL 21.08- IKM-04.09
Vågar meg innpå her eg også..BERRE hatt tull i systemet sidan MA i mai, blødningar annankvar veke. Måtte tilslutt ha ein mnd på p-pilla for å prøve å stabilisere syklus. Nett ferdig med tante-dagane, hååååpar så inderlig at resten av månaden går som planlagt :smiley-angelic001

Hulder - PP1 (etter MA) - B2 - EL ca.26/8 - IKM ca.9/11

Hjertelig velkommen begge to!

Og hulder, ah, som jeg kjenner meg igjen.. bare tull her også (etter MA i juni) og har hoppa fra IKM-gruppe til IKM-gruppe med stadige blødninger. Har også fått "tilbud" om en måned med p-piller eller primolut men har endelig hatt en tilnærmet normal mens nå så hååååper at alt er på stell av seg selv nå. Krysser fingrene hardt for deg og syklusen din!:smiley-angelic001

Hurra for ny gruppe! Slenger meg på

LillePernille - barn nr 2 - pp 2 - EL ca 22. aug (tester så får vi se) - IKM ca 5. Sept.

Har hatt en uregelmessig syklus siden pilleslutt høsten 2016, så det er ikke barebare å følge med, men håper det retter seg nå
Lykke til alle!

Hjertelig velkommen begge to!

Og hulder, ah, som jeg kjenner meg igjen.. bare tull her også (etter MA i juni) og har hoppa fra IKM-gruppe til IKM-gruppe med stadige blødninger. Har også fått "tilbud" om en måned med p-piller eller primolut men har endelig hatt en tilnærmet normal mens nå så hååååper at alt er på stell av seg selv nå. Krysser fingrene hardt for deg og syklusen din!:smiley-angelic001

"Godt" å høyre at eg og syndeflod-syklusen min ikkje er eineståande :bag: Hadde seriøst ikkje ei blødningsfri veke sidan aborten, så kraup til pille-korset tilslutt. Hadde eit par dagar med gjennombruddsblødning, men det var for rusk å rekne ift syndeflodane som hadde herja før. Første mens no etter pillen var endelig som før, satsa hardt på at tablissane har rettleiia systemet mitt inn på den rettmessige (og fruktbare) sti :angelic:

Vi skal _bli i denne gruppa :dance011

Miniknøttet - pp7 (etter MA) - b1 - EL ca 28.8 - IKM ca 10.9
Hurra for ny gruppe! Slenger meg på

LillePernille - barn nr 2 - pp 2 - EL ca 22. aug (tester så får vi se) - IKM ca 5. Sept.

Har hatt en uregelmessig syklus siden pilleslutt høsten 2016, så det er ikke barebare å følge med, men håper det retter seg nå
Lykke til alle!

Så herlig med flere allerede! SOM jeg håper på klaff for alle sammen (og fine, regelmessige sykluser):)

"Godt" å høyre at eg og syndeflod-syklusen min ikkje er eineståande :bag: Hadde seriøst ikkje ei blødningsfri veke sidan aborten, så kraup til pille-korset tilslutt. Hadde eit par dagar med gjennombruddsblødning, men det var for rusk å rekne ift syndeflodane som hadde herja før. Første mens no etter pillen var endelig som før, satsa hardt på at tablissane har rettleiia systemet mitt inn på den rettmessige (og fruktbare) sti :angelic:

Vi skal _bli i denne gruppa :dance011

Åh, ikke jeg heller! Tror jeg logga maks fire-fem dager uten blødning her nå i forbindelse med (det jeg tror var) forrige el. Men nååå er det endelig stopp, håper jeg. Så bra at det ser ut som pillene har funka, håper det fortsetter sånn! Det fortjener du!!

Nå kjenner jeg at det er på tide med en IKM-gruppe for uke 36, så da prøver jeg meg på å lage en!

IKM mandag 04.09:
- Fru.reb-PP2-B3- EL 21.08- IKM 04.09

IKM tirsdag 05.09:
- Sitrus. - pp8(pp2 etter MA) - B1 - el ca. 21.08 - IKM 05.09
- LillePernille - barn nr 2 - pp 2 - EL ca 22.08 - IKM ca 05.09

IKM onsdag 06.09:

IKM torsdag 07.09:

IKM fredag 08.09:

IKM lørdag 09.09:

IKM søndag 10.09:

Gjerne quote et av mine innlegg for oppføringer på listen, men skal prøve å få det med meg uansett :)

Fisk84 - pp6 - B2 - EL 23/8 - IKM 6/9

IKM mandag 04.09:
- Fru.reb-PP2-B3- EL 21.08- IKM 04.09

IKM tirsdag 05.09:
- Sitrus. - pp8(pp2 etter MA) - B1 - el ca. 21.08 - IKM 05.09
- LillePernille - barn nr 2 - pp 2 - EL ca 22.08 - IKM ca 05.09

IKM onsdag 06.09:

IKM torsdag 07.09:

IKM fredag 08.09:

IKM lørdag 09.09:

IKM søndag 10.09:

IKM 6 september, pp2, barn nr 4 ❤️

Fisk84 - pp6 - B2 - EL 23/8 - IKM 6/9
IKM 6 september, pp2, barn nr 4 ❤️

Da er dere lagt til listen :) Lykke til!

Er det flere som har begynt å teste etter el da? Jeg er på CD10 i dag og tenkte å bruke CB digital el-test (dobbel hormon) denne runden. Starta i går, litt tidlig ute siden jeg har ekstra testpinner. Men jammen fikk jeg ikke blinke-smiljefjes allerede i dag! :eek: Hurra! Håååper det betyr at syklusen tenker å samarbeide! Bare å hive seg rundt med babydans da, bare synd mannen er på jobb i natt og jeg jobber i hele morgen. Men etter det!:dance011

Er det flere som har begynt å teste etter el da? Jeg er på CD10 i dag og tenkte å bruke CB digital el-test (dobbel hormon) denne runden. Starta i går, litt tidlig ute siden jeg har ekstra testpinner. Men jammen fikk jeg ikke blinke-smiljefjes allerede i dag! :eek: Hurra! Håååper det betyr at syklusen tenker å samarbeide! Bare å hive seg rundt med babydans da, bare synd mannen er på jobb i natt og jeg jobber i hele morgen. Men etter det!:dance011

Lykke til og kos dere ;-) ❤️

Ingen testar har, min taktikk er å prøve å halde babydansinga på eit jevnt høgt nivå :cool14 Men sjølsagt, i "smilefjes-veka", skal mannen på seminar to dagar, etterfulgt av mi arbeidshelg kombinert med barnepass på kveldstid :inpain: Ser det an til at det blir ninja-dansing..kjapt og lydlaust :jimlad:

Har mykje å ta att, etter ein vår med pjukings, og ein sommar med kronisk besøk av ei forvirra tante..

Ingen testar har, min taktikk er å prøve å halde babydansinga på eit jevnt høgt nivå :cool14 Men sjølsagt, i "smilefjes-veka", skal mannen på seminar to dagar, etterfulgt av mi arbeidshelg kombinert med barnepass på kveldstid :inpain: Ser det an til at det blir ninja-dansing..kjapt og lydlaust :jimlad:

Har mykje å ta att, etter ein vår med pjukings, og ein sommar med kronisk besøk av ei forvirra tante..

Ja samme her.. Så vi har liksom ikke "vent oss til" at muligheten er der igjen! Og når den kommer, er det fullt opp med turnusarbeid og kaos :inpain: men, vi får satse på noen kjappiser, og når helgen kommer skal vi bort så da blir det bra!

Ja samme her.. Så vi har liksom ikke "vent oss til" at muligheten er der igjen! Og når den kommer, er det fullt opp med turnusarbeid og kaos :inpain: men, vi får satse på noen kjappiser, og når helgen kommer skal vi bort så da blir det bra!

Ja, ein klarar jo stort sett å få lurt til nokon kjappisar :cool01 Helgetur høyres deilig ut!

Back
Topp