IKM uke 33

Håper det er helt uskyldig spotting!

Har mine tvil pga den typiske hodepinen og fordi det nå faktisk er brunrosa :( Passer så sykt dårlig at vi er på vei til Bergen for å feire et jubileum i helgen. Ikke har jeg bind, og ikke gleder jeg meg heller. :(
 
Last edited:
Har mine tvil pga den typiske hodepinen og fordi det nå faktisk er brunrosa :( Passer så sykt dårlig at vi er på vei til Bergen for å feire et jubileum lag i helgen. Ikke har jeg bind, og ikke gleder jeg meg heller. :(

Uff!! Føler sånn med deg! Sånne ting skjer så ofte når det er verst mulig timing! Selv om du ikke har så lyst kan det jo hende at det hjelper deg få tankene over på noe annet [emoji173]️
 
Er så sliten. Er lenge siden jeg har vært så kaputt. Vondt i hode og kvalme som kommer og går.
 
Tempen sank idag, så nå er det bare å vente på tr. Kjennes ut som den kommer idag.
 
Tok en g-test i morges. Suuupersvak - den burde vært sterkere. Glemte tempen da jeg reiste bort for helgen, men den stigende pulsen har i alle fall sunket er hakk fra i går. Venter vel egentlig bare på større blødninger nå... :-( Må ha vært en kjemisk dette.
 
Last edited:
Der kom blødningen. Da sier jeg takk for meg i uke 33... det var moro så lenge det varte. Hopper over i IKM uke 37 :(
 
Står på jobb i sjokk nå!!! [emoji15][emoji173]️[emoji7] denna e vel posetiv????
IMG_0316.JPG
 
Back
Topp