IKM uke 33

Wæh. Tempen gikk litt ned i dag og jeg kjente skuffelsen slå meg hardt i magen. Jeg har fortsatt masse rare stikkinger som jeg aldri har hatt før, og ingen utflod eller noe sånt.

10 dpo i dag - test i morgenurin som ikke så spesielt sterk ut. Fikk nesten opp håpet [emoji28] Dette er en tidlig stav-test fra Lloyds, som jeg åpnet. Streken var der innen 5 min.

Ser dere? [emoji33]
Vis vedlegget 270814

Vis vedlegget 270817Vis vedlegget 270817
Ja, jeg ser den :D Spennende!!
 
Jeg sprakk på 8 dpo, jaja, har normalt startet på 6 dpo, så jeg nærmer meg selvkontroll.
20180815_075240.jpg
 
Haha. Vi er litt håpløse [emoji85] Det er rart hvor stor den trangen er altså!
Vi er veldig håpløs! [emoji23]
Har ingen tro på klaff denne pp, så skjønner ikke hvorfor jeg tester engang [emoji14]
 
Kan godt hende du bare er 6 eller 7dpo også. Egget slipper ETTER at den positive blir negativ :)

Elska at du får så mye positiv Feedback på denna gruppå[emoji23][emoji106][emoji7]. Idag når eg sto opp så gidda eg ikkje å testa ein gong for tenkte alt håp er ute [emoji23][emoji85]. Men ble sikkelig gla for svaret ditt så nå redda det dagen litt [emoji122][emoji122][emoji23][emoji5] takk
 
Vært hos gyn i dag i forbindelse med SA’n i slutten av juli. Livmoren så fin og tykk ut. Alt var ute. Han mente det var for tidlig å eliminere graviditet. Jeg er uenig. Er tross alt 12 dpo.

Fikk tatt en celleprøve også. Var på tide. Tok forrige for 3 år siden.

Neste gang jeg blir gravid skal vi nå prøve kortison for å dempe og roe ned immunforsvaret mitt. Er en mulig teori at jeg angriper og støter ut graviditeten. Så da blir det Abyl-E, Prednisolon og Litinus. Satser på at det gjør susen.
 
Vært hos gyn i dag i forbindelse med SA’n i slutten av juli. Livmoren så fin og tykk ut. Alt var ute. Han mente det var for tidlig å eliminere graviditet. Jeg er uenig. Er tross alt 12 dpo.

Fikk tatt en celleprøve også. Var på tide. Tok forrige for 3 år siden.

Neste gang jeg blir gravid skal vi nå prøve kortison for å dempe og roe ned immunforsvaret mitt. Er en mulig teori at jeg angriper og støter ut graviditeten. Så da blir det Abyl-E, Prednisolon og Litinus. Satser på at det gjør susen.

Håper det er det som skal til for at spiren sitter neste gang :Heartred
 
Elska at du får så mye positiv Feedback på denna gruppå[emoji23][emoji106][emoji7]. Idag når eg sto opp så gidda eg ikkje å testa ein gong for tenkte alt håp er ute [emoji23][emoji85]. Men ble sikkelig gla for svaret ditt så nå redda det dagen litt [emoji122][emoji122][emoji23][emoji5] takk

Haha. Så herlig :D Det er derfor det er så godt å ha sånne grupper - man trenger litt motivasjon gjennom denne prøvingen. Det er tøffe tak å klare å motivere seg når man er oppi noe man egentlig har så lite kontroll over [emoji28]
 
Tok en ny test for en stund siden, kom opp en skygge strek. Så blir spennende å se i morgen om det kun er skygge eller babystrek.
 
Litt sen med å komme på banen på denne, men hadde IKM i går 14.08. Spotter i dag, men er også utrolig kvalm. Kastet opp flere ganger i dag, men matlysten er på plass og det virker som om mat hjelper på kvalmen der og da.
Legger ved bilde av CB early fra i dag morges. Tok strimlen ut av beholderen for å få vekk gjenskinnet i plastikken over.

Er det sjans for å være gravid selv om en spotter?
Noen som ser streken?
 

Vedlegg

  • 8ABDEC9E-E421-4C0B-9D3A-773902CDBE89.jpeg
    8ABDEC9E-E421-4C0B-9D3A-773902CDBE89.jpeg
    111,1 KB · Visninger: 72
  • 19BC6638-649D-49C4-B4B9-59C859F692B5.jpeg
    19BC6638-649D-49C4-B4B9-59C859F692B5.jpeg
    111,6 KB · Visninger: 65
Last edited:
Litt sen med å komme på banen på denne, men hadde IKM i går 14.08. Spotter i dag, men er også utrolig kvalm. Kastet opp flere ganger i dag, men matlysten er på plass og det virker som om mat hjelper på kvalmen der og da.
Legger ved bilde av CB early fra i dag morges. Tok strimlen ut av beholderen for å få vekk gjenskinnet i plastikken over.

Er det sjans for å være gravid selv om en spotter?
Noen som ser streken?

Det er sjans, men da burde nok streken vært en god del sterkere [emoji4]
 
Back
Topp