IKM uke 33

I dag har jeg bare ligget i senga hele dagen etter den negative testen. Går helt ned i kjelleren. I morgen har jeg bare lyst å marsjere opp på IVF-klinikken og si at nå er det nok, hjelp meg, vær så snill[emoji22]
 
I dag har jeg bare ligget i senga hele dagen etter den negative testen. Går helt ned i kjelleren. I morgen har jeg bare lyst å marsjere opp på IVF-klinikken og si at nå er det nok, hjelp meg, vær så snill[emoji22]
Uff kjenner meg veldig igjen :( en dag må det gå for oss [emoji173]️[emoji173]️
 
Glemte jo heilt å skriva når eg hadde el. ♀️fikk positiv el test den 5 aug, så då vil det sei eg e 9 dpo idag då sant?! [emoji23]

Kan godt hende du bare er 6 eller 7dpo også. Egget slipper ETTER at den positive blir negativ :)
 
I dag har jeg bare ligget i senga hele dagen etter den negative testen. Går helt ned i kjelleren. I morgen har jeg bare lyst å marsjere opp på IVF-klinikken og si at nå er det nok, hjelp meg, vær så snill[emoji22]

Men du! Negativ test 10DPO betyr ingen ting altså. Det kan fortsatt bli positivt, med mindre TR kommer... [emoji173]️
 
I dag har jeg bare ligget i senga hele dagen etter den negative testen. Går helt ned i kjelleren. I morgen har jeg bare lyst å marsjere opp på IVF-klinikken og si at nå er det nok, hjelp meg, vær så snill[emoji22]

Det er ikke noe hyggelig å lese:Heartred skjønner at nok en PP med negative tester er vondt!! Sender en god klem og håper det er din tur snart!!
 
Jeg kan settes på gravid :Heartred
IMG_20180815_064738747_HDR.jpg
 
Wæh. Tempen gikk litt ned i dag og jeg kjente skuffelsen slå meg hardt i magen. Jeg har fortsatt masse rare stikkinger som jeg aldri har hatt før, og ingen utflod eller noe sånt.

10 dpo i dag - test i morgenurin som ikke så spesielt sterk ut. Fikk nesten opp håpet [emoji28] Dette er en tidlig stav-test fra Lloyds, som jeg åpnet. Streken var der innen 5 min.

Ser dere? [emoji33]
IMG_2310.jpg


Vis vedlegget 270817Vis vedlegget 270817
 
Back
Topp