IKM uke 32 ❤️

Denne perioden har jeg starta med Bidronningele og så blir det Wild Yam over el. Får sjå om det gjør susen (gravid) som sist jeg brukte. Da fikk jeg el slim dag 7 og el på dag 12. Det har ikkje skjedd no så da er det vel ingen susen (gravid) denne mnd.

Håper håper

El slim kom ikkje i går så la det komme no ellers blir det lengre syklus.
 
Lurte på og bestille G tester fra Babyplan. Er det merka no på konvolutten når det kommer i posten, som Babyplan stempel el er det heilt vanlig konvolutt ? Venninna mi kjører postruta vår derfor spør jeg om det.
 
Lurte på og bestille G tester fra Babyplan. Er det merka no på konvolutten når det kommer i posten, som Babyplan stempel el er det heilt vanlig konvolutt ? Venninna mi kjører postruta vår derfor spør jeg om det.

Har bestilt fra billigetester.no og de sender helt anonymt i en hvit konvolutt:)
 
Jeg kommer til å være litt sjeldent innpå her framover. Må ha meg en pause fra forumet for å stresse ned litt og ikke være så opphengt i prøvingen [emoji12] kommer nok ikke til å teste før ikm, orker ikke oppdage flere kjemiske nå, spesielt siden jeg er over grensen og skal få hjelp [emoji4]

Lykke til damer [emoji8][emoji173] håper på å se mange babystreker! [emoji173]
 
Jeg kommer til å være litt sjeldent innpå her framover. Må ha meg en pause fra forumet for å stresse ned litt og ikke være så opphengt i prøvingen [emoji12] kommer nok ikke til å teste før ikm, orker ikke oppdage flere kjemiske nå, spesielt siden jeg er over grensen og skal få hjelp [emoji4]

Lykke til damer [emoji8][emoji173] håper på å se mange babystreker! [emoji173]

Håper det gjør susen med litt pause og å få stressa ned[emoji4] masse lykke til![emoji4][emoji173]️
 
IMG_3952.jpg

Noen som veit om detta stemmer ?
 
Her bobler det over med el slim.
Det må jo vere bra tegn at overgangsalderen er eit stykke unna. FSH testane er jo negative og. Får håpe jeg har bra egg igjen da :clock tiden renner for meg.
 
Har ikke begynt å teste etter EL enda, lurer litt på å bare droppe det siden jeg vet sånn ca når jeg har EL når jeg går på letrozol. Nå må vi bare være flinke og få lagt inn aksjer jevnt og trutt[emoji16]
 
Her temper jeg så da dropper jeg testene ;) Veldig deilig de siste månedene!
 
Hei. Henger meg med her:).
PP1
Prøver på barn nr 3
El ca 22.07
IKM 7 ELLER 8 AUGUST


Mitt 3 barn men 1 barn sammen med nåværende forlovede.
 
Last edited:
Rugenella - PP3 - EL 25/7 - prøver på første barn - IKM onsdag 9/8 :)
 
Back
Topp