IKM Uke 31

Ja er virkelig det! Dette er også siste syklusen jeg orker å teste etter el, gidder ikke alt styret :/ blir så stresset av det og irritert egentlig.

Fra lørdagen skal jeg teste to ganger om dagen, siden el kan være rett rundt hjørnet da. Håper det ikke er så mye senere enn CD 26..[emoji21]
Hadde den på CD 26 sist syklus. [emoji106]

Så klaffer det ikke denne syklusen, så blir det bare å vente å se. Kanskje gi det en liten ekstra innsats rundt den tiden el bruker å være og håpe på det beste [emoji23]

Irritert ja. Jeg har en ti-pakk igjen hjemme med strimler, men får se hva jeg gidder. Kjøper ikke noen etter det ihvertfall. Evnt digital, men får se hvordan det fungerer nå først [emoji14]

Funker greit å bare tempe syns jeg, men da vet jeg jo bare når det har vært. Men vet jo sånn ca når den kommer nå, så går det an å legge inn noen flere aksjer rundt da bare.

Håper det skjer noe før dag 26 nå da ♡ her kom den på dag 20 eller 22 sist mnd. Litt usikker på dårlig form osv.
 
Da er siste pille med clomifen tatt for denne gang. Da venter vi bare på el:rolleyes: Hvordan går det med dere?
 
Da er siste pille med clomifen tatt for denne gang. Da venter vi bare på el:rolleyes: Hvordan går det med dere?
Her trodde jeg nesten EL skulle dukke opp i går, men så feil kan man ta [emoji14]
Utifra forrige syklus så forventer jeg i dag eller i morgen.
Er på dag 20 nå, så syns det er på tide...
 
Her trodde jeg nesten EL skulle dukke opp i går, men så feil kan man ta [emoji14]
Utifra forrige syklus så forventer jeg i dag eller i morgen.
Er på dag 20 nå, så syns det er på tide...
Ja da er det på tide! Jeg vet godt hvor frustrerende det er med sen el og lange sykluser :oops: Satser på at det du straks er i dpo land! Her er det nok en uke før det er el enda.
 
Står "B" for hvor mange barn en har fra før, elle hvilket "barn" man prøver på? :)
 
Ja da er det på tide! Jeg vet godt hvor frustrerende det er med sen el og lange sykluser :oops: Satser på at det du straks er i dpo land! Her er det nok en uke før det er el enda.
Håper det, men nå roer jeg litt mer ned tror jeg. EL testene (strimler) gjør meg irritert, så nå blir det kun digitale fremover om jeg skal teste. Også skal jeg prøve uten lakrisrot-te neste pp. Har prøvd det de to siste syklusene, men kroppen har heller blitt forvirret virker det som.
Tempen steg i dag, men vi var på fest i går og det ble sent og jeg sov ikke veldig godt.
Mye murringer og øm i underlivet i dag og.
 
Weee :D endelig fikk jeg positiv digital
5bebc44c14b625f39994f6092a0ca5df.jpg
 
Syklusen ble lang denne gangen så jeg joiner her også [emoji4]

Mammalykke - PP6 - B4 - el 17/7 - ikm mandag 31/7.
 
Håper det, men nå roer jeg litt mer ned tror jeg. EL testene (strimler) gjør meg irritert, så nå blir det kun digitale fremover om jeg skal teste. Også skal jeg prøve uten lakrisrot-te neste pp. Har prøvd det de to siste syklusene, men kroppen har heller blitt forvirret virker det som.
Tempen steg i dag, men vi var på fest i går og det ble sent og jeg sov ikke veldig godt.
Mye murringer og øm i underlivet i dag og.
Ser du fikk positiv digital :D Da skjer det saker og ting!

Kanskje greit å prøve uten den teen om du må til med en pp til?
 
Ser du fikk positiv digital :D Da skjer det saker og ting!

Kanskje greit å prøve uten den teen om du må til med en pp til?
Ja, endelig :D

Dropper nok den teen da ja. EL har heller kommet senere enn tidligere med den, og da er jo hele poenget borte [emoji14]
 
Ja, endelig :D

Dropper nok den teen da ja. EL har heller kommet senere enn tidligere med den, og da er jo hele poenget borte [emoji14]
Ja da er det liten vits med den:hilarious:
 
Måtte bare ta en strimmel til for å se hvordan den reagerer. Har ikke tatt strimler på noen dager siden de bare irriterer meg [emoji14]

Ingen tvil nå ihvertfall
5efe9063d03ab0e95d68643f3f33e905.jpg
 
Hilser på fra varmen i Hellas her:happy:
Kult at flere er i gang med positiv el test! Har selv lagt igjen alt hjemme, og det er så deilig:D I følge kalenderen min skal jeg ha eggløsning når vi kommer hjem til helgen, men tar det bare som det kommer nå. Ikke bare bare når vi må dele oss på to rom fordi vi reiser med alle fem barna:p Reiser videre på ny ferie til mandag med alle barna, så denne perioden får bli som den blir;)
I mens heier jeg på alle dere andre!!:Heartred
 
Fortsatt positiv digital her. Håper egget slipper i dag, for har skikkelige EL-smerter :(
Noe som tydeligvis har dukket opp etter fødsel nr to..
 
90bc21e74b5f2f6c200a02f1ba57d445.jpg

Spent på når el blir, håper det blir el og ikke syklus uten el en gang til...
ny test i 3 tiden :)
 
Back
Topp