IKM uke 31

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Gravid:happy093
Ada
Isa
Marie2
Frk.håpfull
Elisabeth79=mamma
Marte83
Queen B
Ønske_mamma


Tante Rød :devil07:
Tussi_lussi
RP91
Krica
Dollymama (kjemisk :()
Prøverpåførste
Sara
Nemi1984
Fru harepus
Follo
Vecca92
Silla90
Orkidee
Siljean
Kaktus_86

Over IKM :smiley-angelic001:
Ønske2015
Surrelusa <3

Ikke oppdatert:anyone


Husk å si ifra i oppropslisten her på Før Svangerskapet om du blir gravid og flytter til terminforum
 
Last edited:
Hurra for ny IKM gruppe!!
30. Juli her :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikm 30 juli :D

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3
 
Dette er min første syklus etter ppille slutt. Men etter tidligere sykluser å beregne er det 31 på meg :)
 
Hurra for ny IKM gruppe!!
30. Juli her :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja nå greide jeg ikke vente lengre. Min 1.pp og har sett etter ikm tråd for 31 en stund nå.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ja nå greide jeg ikke vente lengre. Min 1.pp og har sett etter ikm tråd for 31 en stund nå.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Spennende :) Min 2. pp etter sa.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
IKM 1. august


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
IKM Fredag 1. August - PP3
 
Når forventer dere andre damer el? Her har jeg ikke peiling så skal begynne å teste etter el om to dager, på syklusdag 10 tenkte jeg. Har jo gått på prevensjon siden forrige fødsel i 2012 så aner ikke hvordan syklusen er foreløpig. :rolleyes:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Når forventer dere andre damer el? Her har jeg ikke peiling så skal begynne å teste etter el om to dager, på syklusdag 10 tenkte jeg. Har jo gått på prevensjon siden forrige fødsel i 2012 så aner ikke hvordan syklusen er foreløpig. :rolleyes:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg har eggløsning rundt 16.juli :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Endelig var uke 31 her!! Var med i uke 23, men måtte hoppe over 27, så jeg har fulgt med nå i i de siste ukene for uke 31:)

Jeg har tirsdag 29. Tror jeg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når forventer dere andre damer el? Her har jeg ikke peiling så skal begynne å teste etter el om to dager, på syklusdag 10 tenkte jeg. Har jo gått på prevensjon siden forrige fødsel i 2012 så aner ikke hvordan syklusen er foreløpig. :rolleyes:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ca. 19 juli tror jeg


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg tror ca 18 juli. Da jeg hadde 31 dagers syklus sist gang jeg ikke gikk på p-piller. Jeg tester ikke, men passer bare på rikelig med kos :)
 
Back
Topp