IKM uke 30

Skal vel inn her jeg da :)

Arielle- pp3- b2- EL ca 14 juli- IKM- 30 juli
 
Er ikke helt sikker på om dette stemmer (bruker Clomifen pga pcos), men jeg prøver :)

Bkno93 - pp13 - b1 - el ca 13.-14. - ikm ca 29.07
 
åå kjenner jeg er så spent denne pp! Tanta har reist igjen! å vi er klare for ny pp!❤
 
Håper ikke noen blir lei seg over at jeg er litt treg med lista akkurat nå, foretrekker å ha pc når jeg ordner, perfeksjonist som jeg er :rolleyes:
 
Er på cd 5, tanta har ikke reist enda men har hatt en kraftig runde i høyet, det bruker skremme henne bort. Kryss fingrene for meg, for jeg holdt på å gråte av menssmerter i kveld som var :oops: Hyggelig, hun kjerringa der. Neste mnd er siste på lenge for meg, det har jeg bestemt!
 
Håper ikke noen blir lei seg over at jeg er litt treg med lista akkurat nå, foretrekker å ha pc når jeg ordner, perfeksjonist som jeg er :rolleyes:
Jeg blir ikke lei meg altså [emoji4] forventer ikke at alle skal sitte på bv hele tiden å oppdaterer tråder [emoji4]
 
Da kan jeg melde meg inn her, tr kom litt tidligere. Rampetrollet - pp2 - b2 - EL 14.07 - IKM 29.07
 
Gleder meg så voldsomt til å teste etter el denne mnd. Jeg er så spent på om kroppen er enig og kjører el på cd14 eller frem til 18. Uansett når el kommer blir det forsøk i august, og jeg er såå gira. Endelig noe å se frem til, og nå har vi resultatet før oppstart på skolen igjen; sist fikk jeg mensen under eksamen, etter ivf, det var knusende.
 
Back
Topp