IKM uke 30

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Tigerbaby, 27 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Tigerbaby Forumet er livet Vi som prøver :) Assistert-jentene

Jeg får nesten aldri positive el.tester. må bare gå etter når den er sterkest og når de blir svakere.

Er også gørkvalm i dag, trykksmerter i eggstokkene og sliter med å holde maten nede

2. FruBlomst Andre møte med forumet

Aha! Så da holder det sikkert, da?

3. LilleTusta Flørter med forumet

4dpo idag! Men veldig mye ekslim.. kanskje el ble forskjøvet og egget ikke slapp? jaja vi har hvertfall lagt inn aksjer natt til i går! må nok ha en runde til i kveld og i overimorgen!

4. MissJuni Andre møte med forumet

Ok, godt å høre at det ikke bare er meg. Da satser jeg på at EL er i dag, takk for svar

5. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Julibarna2014

Får ikke med meg mannen Kjenner frustrasjonen er helt enorm...

6. Migica Glad i forumet Marsboerne 20 18

Nei?? Hvorfor ikke?

7. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Julibarna2014

Måtte mase meg til sex i kveld sd 14 og positiv test Image1531428955.751630.jpg Fikk han med til slutt

• Liker Liker x 2
  8. frkbby92 Bli kjent med forumet

IMG_3481.JPG

IMG_3480.JPG

Er babyplan sin positiv??? *håper ikke*
    Fordi mannen kommer hjem fra jobb i morgen! Får ikke lagt inn aksjer før på em☹️ er det for sent da? Skal seff teste i morgen tidlig oxo!

9. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Julibarna2014

Syns babyplan sin nederste test ser positiv ut. Dere rekker nok det fint, ikke sikkert el er før på lørdag!

• Liker Liker x 1
  10. Rosalia Glad i forumet

Image1531453822.253848.jpg

• Liker Liker x 2
  11. Migica Glad i forumet Marsboerne 20 18

Haha, så bra! Godt gutta som regel blir med på sengeleken

• Liker Liker x 1
  12. lusemus 71 Flørter med forumet

Babyplan sine er meir sensitive en ebay sine. Jeg bruker ebay sine som du har og har aldri hatt problem med og finne el på dei.

13. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Julibarna2014

Ja det var bare så vidt Måtte bestikkes så da vet du det også Ikke like ivrig lenger.. Den 16 juli for et år siden ble jeg gravid uten prøving.. Den mistet vi som du vet. Han tar det nok litt tyngre enn han vil innrømme. La dette bli vår måned jenter

14. frkbby92 Bli kjent med forumet

IMG_3482.JPG

Dagens tester! Babyplan er nok negativ i dag, krysser fingrene for at vi rekker EL gubben er hjemme i 4 tiden i dag så da blir det rett til sengs

15. Mumfies Flørter med forumet

Babyplan sin så negativ ut ja. Hehe kos dere samboeren lo av meg i gårkveld når jeg lå med rumpa i været for å hjelpe svømmerne på riktig vei

16. frkbby92 Bli kjent med forumet

Haha, ser for meg at det er noe jeg kommer til å gjøre i dag oxo krysser fingrene for oss

• Liker Liker x 1
  17. frkbby92 Bli kjent med forumet

Aldri fått positiv med ebay sine ☹️

18. Rosalia Glad i forumet

Våknet 2 ganger m vondt i magen å måttet flydd på do, spent på om d er baby tegn eller bare maten jeg har spist pleier jo aldri det jeg!

19. lusemus 71 Flørter med forumet

Når jeg tester med ebay EL tester bruker jeg ikkje 2 om dagen minst 5 til 8 om dagen da jeg er rundt EL. Bruker opp mot 20 stk på 3 dager. Dei er så billige og bestiller 200 stk når jeg kjøper. Da får jeg med meg toppen.

20. Migica Glad i forumet Marsboerne 20 18

Hehe, ja men da ble det vel vinn vinn for begge
    Skjønner jo det at han ikke er like ivrig lengre. Er jo ikke bare oss dette tar på. Gutta tenker nok mer enn vi tror. Ja vi var vel i samme terminklubben og mistet omtrent samtidig vi tror jeg. Kjenner på det jeg og at vi skulle hatt en krabat som ålte seg rundt snart. Ja måtte vi snart få belønning for strevet!

Del denne siden