IKM uke 30

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Tigerbaby, 27 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Isis Flørter med forumet

Da er det litt klarere:
    Isis - pp1 etter sa i april - b2 - el 12.07 - 26.7

2. lusemus 71 Flørter med forumet

Da er me i dpo land 1 el 2 dpo. Da er det barre og vente.

• Liker Liker x 2
  3. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Vente vente å vente...

4. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Drar på tur med mamma å pappa fra søndag til torsdag i Sverige, da kommer heldigvis ventetiden til å gå fortere

5. lusemus 71 Flørter med forumet

Ja , RUGE RUGE RUGE. Nå skal vi få det til :excited001

• Liker Liker x 1
  6. Lillebille89 Flørter med forumet

Lillebille89 - PP 8 - B1 - EL 11.07 - IKM 26.07

7. Minipie Flørter med forumet Vi som prøver :)

Jeg er veldig usikker på om jeg skal være her inne. Aner ikke når EL har vært siden det er skygger allerede nå på g-testene. Tror jeg kan fjernes.

8. Tigerbaby Forumet er livet Vi som prøver :) Assistert-jentene

Sikker? Synes mine tester alltid har skygge altså

9. Minipie Flørter med forumet Vi som prøver :)

Nei er ikke sikker Tr skal komme den 25 juli og har fullt av murringer allerede i rygg og mage.

10. Migica Glad i forumet Marsboerne 20 18

Hold deg her en stund til kan hende noe er på gang!

• Liker Liker x 1
  11. Anlipa Forumet er livet

Hm... er på cd 15 nå, el murringer de to siste dagene og i dag kom ENDELIG de testene jeg hadde bestilt.. (akkurat for seint) tok en nå og den var klar negativ, teststreken var såvidt synlig. Kan den bli så fort negativ etter el? Dette var eBay tester da , så vet jo de har dårligere fargestoff .. Men skal jeg ta for god fisk at el har vært i går mon tro? Er ikke så opptatt av akkurat det til vanlig , men denne perioden skal jeg prøve womans care plus som visstnok skal tas kun etter el. tror jeg begynner på den i morgen, i værstefall utsetter jeg el med den kremen , i beste fall hjelper den et løsrevet egg

12. Tigerbaby Forumet er livet Vi som prøver :) Assistert-jentene

Jepp. De kan blir helt blanke dagen etter el.

13. Anlipa Forumet er livet

Tusen takk for svar tigerbaby da kjører jeg på med opprinnelig plan

14. Minipie Flørter med forumet Vi som prøver :)

Får gjøre det

15. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Kvalm og en smule dårlig i magen. Vondt i ryggen fikk jeg og når jeg kjørte bil i sted

16. Migica Glad i forumet Marsboerne 20 18

Det har jeg hatt litt i dag og. Vind rygg. Og kjenner livmora jobber hardt. Håper at egget som er på vei nedi der er befruktet

17. LilleTusta Flørter med forumet

Kvalm her å! Å vondt i rygg å nederst i magen!

18. MissJuni Andre møte med forumet

Gikk tom for El-tester fra babyplan, så kjøpte noen på den butikken som heter Normal. Noen som har erfaring med de? De siste to dagene har det vært veldig stigning på de El-testene, men akkurat ikke så sterk strek som kontrollstreken. I ettermiddag er streken svakere, og har fått El-smerter, og ikke noe mere slim i dag. Så har en følelse av at jeg har hatt/har eggløsning i dag, til tross for at El-testene ikke blir helt positive. Noen erfaringer? Er ikke så dreven i det med El-testing..

19. FruBlomst Andre møte med forumet

Æsj, hadde håper på negativ el-test i ettermiddag siden den var knallpositiv i går. Men den ser fortsatt positiv ut, bare svakere. Fikk en runde i går kveld, så håper det holder! Vi får ikke til enda en gang i dag. Tror dere det går bra? *Håpe håpe*

Vedlagte filer:

20. lusemus 71 Flørter med forumet

Toppen har vert siden testen har vert sterkere. LH toppen så slipper egget 12 til 36 timer etter.

Del denne siden