IKM uke 29 <3

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Oslo1989, 28 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Miniknøttet Gift med forumet

8dpo.. Mest sannsynlig er det ikke klaff...

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. RainbowDash Gift med forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Hvordan kan du si det så tidlig?

3. Miniknøttet Gift med forumet

Jeg tror ikke vi hadde sex tett nok på EL-dagen. Svømmerne ble sendt inn 3-4 døgn før EL. Vi koste oss litt natt til EL, men uten utløsning.
    Vi får se om jeg tar feil

4. RainbowDash Gift med forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Håper du tar skikkelig feil

5. Miniknøttet Gift med forumet

Ja, det gjenstår å se

6. bondemamma85 Gift med forumet

Ingen tester i posten i dag - ble sendt for to dager siden og jeg er utålmodig så da blir det ikke testing i morgen tidlig ihvertfall...håper testene kommer i morgen og at jeg kan teste på torsdagsmorgenen

• Liker Liker x 1
  7. lillespøn Glad i forumet

IMG_0950.JPG

3 dpo og 5 dager etter siste Ovitrelle ble satt. Gøy å få to streker, selv om jeg vet at det er falskt

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  8. RainbowDash Gift med forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Jeg gjorde det samme i dag 6dpo kjekt å se to streker selv om jeg vet det er fra Ovitrellen

9. :Twinni Elsker forumet

Søren. Gikk på ny testesmell. :banghead:
    Ble så spent etter babyplanskyggen. :hilarious: måtte kjøpe a1 sin test. Den var negativ.. jaja. Fortsatt tidlig. Kanskje a1 er mindre sensitiv? Også er det jo håpløst å tro på positiv test midt på dagen 7-8 dpo :p:hilarious:

10. lillespøn Glad i forumet

Ja, man blir jo helt tullerusk Håper det fortsetter å være to streker i 9 mnd fremover, for oss begge

11. lillespøn Glad i forumet

A1 har sensitivitet på 25. Var det Babyplan Early? De har isåfall sensitivitet på 10

12. :Twinni Elsker forumet

Ja det var de early. Da er det jo logisk at a1 ble negativ :p

• Liker Liker x 1
  13. Vårspire2019 Andre møte med forumet

Vårspire2019 - pp1 - b3 - el 7/7 - ikm 21/7

• Liker Liker x 1
  14. Enkefalos Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Så fine streker! Dette ser jo veldig bra ut da :D Gratulerer! HCG dobler seg gjerne i løpet av 48 timer, ja, så det er ikke så rart at det ikke er stigning fra en dag til en annen. Ofte er det lettere om man sammenligner tester fra annenhver dag :) HCG stiger jevnt - det er ikke sånn at det plutselig hopper opp et "trinn" hver 48. time, men det er allikevel ikke alltid så lett å se stigningen på testene :)

15. Enkefalos Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Aprillykke 2017 Assistert-jentene

8 dpo her og negativ test. Det kan også hende jeg er én eller to dpo kortere, så jeg hadde absolutt ikke forhåpninger i det hele tatt. Blir heller spennende om et par-tre dager, tenker jeg. Synes det er vanskelig å stagge iveren. Bør jo egentlig bare tenke at vi vil bruke minst et år på dette

16. Belka87 Forelsket i forumet Vi som prøver :)

3 Dpo i følge FF, men klarer ikke helt å stole på tempen, da jeg flere dager har blitt vekket av bikkja 1-2 timer før jeg skulle tempe. Og lørdag ble det jo både alkohol og sene kvelden :p
    Men ut i fra hva som har vært min vanlige sykluslengde, så bør det stemme. Blir i allefall spennende å se framover :shy:

IMG_20180710_214227.png

17. MissJuni Andre møte med forumet

Der er det streker på alle

• Liker Liker x 1
  18. MissJuni Andre møte med forumet

Så utrolig spennende

19. MissJuni Andre møte med forumet

Jeg har forsinket EL denne mnd, ganske frustrerende... tror kanskje den kommer i morgen, og da har jeg i såfall IKM søndag i uke 29, da jeg har lutealfase på 12 dager.

20. :Twinni Elsker forumet

Ja, veldig!:nailbiting::D

Del denne siden