IKM uke 28

Moxie

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Da starter jeg opp tråden for uke 28! Lykke til damer :hug007

Gjør det gjerne enkelt for meg, og skriv slik:
NICK - PP - B - EL - IKM

TIRSDAG 11.07
Fra2til3 - B1 - EL 30 juni - IKM 11 juli

FREDAG 14.07
Andy1892 - Pp9 - B1 - EL 30.06 - IKM 14.07

SØNDAG 16.07
Amandaa11 - pp6 - b1 - usikker på el - ikm 16.07

TR [emoji35]
Thers
Rugenella
ØnskermegenlitenGullfu
Marley
Frøyaprøverlykken
VictoriaH
Miniknøttet
Makr
Marthy
Milla:^)
Lilles
Mams90
Norri
Fisk84

KJEMISK :(
Lusemus

GRAVID [emoji1348]
Skvirevippen
BabyyB
Sukkerert
Lillie
Hmsbaby
Moxie
Dutterina
Eskimonika
Sola90
Lillepusekatt

IKKE MELDT FRA :confused005
<3 Lykkelig <3 PP1 - B3 - EL 26.06 - IKM 10.07

Last edited:
Endelig kom den :P

VictoriaH - pp 4 etter SA (totalt 26 mnd) - første barnet - EL cirka 1/7 - IKM 15/7

Jeg må sikkert flyttes, men har varierende lutefase så havner nok her uansett om EL er forsinket eller ikke ;)

Da starter jeg opp tråden for uke 28! Lykke til damer :hug007

Gjør det gjerne enkelt for meg, og skriv slik:
NICK - PP - B - EL - IKM

MANDAG 10.07

TIRSDAG 11.07
Lusemus. PP ut av telling 3 år, B5, EL 28.06, IKM 11.07

ONSDAG 12.07

TORSDAG 13.07
Moxie, PP2, B4, EL 30.06, ikm 13/7

FREDAG 14.07

LØRDAG 15.07

SØNDAG 16.07

TR [emoji35]

GRAVID [emoji1348]

Melder meg på selv om jeg har planer om å ikke tenke for mye på prøvingen fremover.. Kjenner jeg meg selv rett blir det umulig:rolleyes:

Andy1892 - Pp9 - B1 - EL ca. 30. juni - IKM 14. juni.

Dette er forutsatt at jeg har en normal 28 - dagers sykluser igjen .. :happy:

Flaut altså - men hvordan får jeg redigert innlegget mitt (er på mobil)? :smiley-ashamed005

Skal være en redigerknapp i streken under teksten din :)

IMG_6592.PNG

Du må trykke på innlegget ditt slik det blir markert, da får du opp en svart verktøylinje med valg [emoji1360]

Frøyaprøverlykken - PP12 - B1 - EL 28.6 - IKM 13. juli

Lykke til alle sammen[emoji4]
Lykke til du også. Kjenner jeg merker det på humøret når vi har prøvd så lenge. Ser du har prøvd lengre. Har du testet deg/dere? Begynt på hormoner? Jeg har vært til gynekolog. Har tatt ett sett blodprøver og skal ta flere til mandag...

Eskimonika - pp9 (1 år) - EL ca 28/6 - IKM 12/7

Hei,

Skal også prøve å stresse ned denne pp. Skal likevel prøve å tempe istedenfor å teste etter EL, så håper det oppleves som mindre stress :)

Hmsbaby pp3 (egentlig 2 da jeg hadde saldri i april) b1 el ca 29/6 ikm ca 13/7

Lykke til du også. Kjenner jeg merker det på humøret når vi har prøvd så lenge. Ser du har prøvd lengre. Har du testet deg/dere? Begynt på hormoner? Jeg har vært til gynekolog. Har tatt ett sett blodprøver og skal ta flere til mandag...

Ja, merker det jeg også, men går litt bedre nå når vi endelig får litt hjelp[emoji4] har fått påvist pcos så har ikke EL alle mnd, så hvor mange reelle pp vi har hatt, vet jeg ikke helt. Hadde en sa i oktober og det var da ting begynte å tulle. Har andre pp med letrozol nå, så håper det gjør susen[emoji4]

Tror du noe er galt? Har du uregelmessig syklus? Eller er det bare for å sjekke? Håper alt er som det skal[emoji4]

På tide at vi som har prøvd lenge skal få to fine streker den uken!

Enig![emoji6] Har forresten vært hos gyn denne uken og han trodde vi skulle få det til selv om sambo har litt få svømmere, for de var veldig spretne[emoji12] skal inn igjen i september, og dersom det ikke har skjedd noe til da blir det mest sannsynlig prøverør..

Hvordan går det med deg? Holder du fortsatt motet oppe?

Enig![emoji6] Har forresten vært hos gyn denne uken og han trodde vi skulle få det til selv om sambo har litt få svømmere, for de var veldig spretne[emoji12] skal inn igjen i september, og dersom det ikke har skjedd noe til da blir det mest sannsynlig prøverør..

Hvordan går det med deg? Holder du fortsatt motet oppe?

Så bra med positivt besøk hos gyn da :)

Idag går det helt ræva. Kjenner jeg er skikkelig langt nede.. Men blir som regel bedre når EL nærmer seg, bare synd det er tidligst 2 uker til!

Back
Topp