IKM UKE 28 - 2018

Skal jeg sette deg opp på gravid? :) Eller vil du ta flere tester først?

Drøyer den litt siden jeg har fått så veldig svake tester. Men kan jo hende jeg hadde senere el enn jeg pleier. Jeg tror jeg drøyer den til over helgen med å ta flere :) Noe er på gang hvertfall
 
Så kjedelig :yuck: Jeg venter litt med å sette deg på TR, hvis det er greit? Eller vil du at jeg bare skal sette deg opp?

Du kan bare vente, man skal jobikke gi opp før TR er her[emoji4] sist jeg var gravid var testen svaaak 16-17 dpo så hvem vet.
 
Tanta har fremdeles ikke dukket opp [emoji848] 32 dager i morra, lengste syklusen jeg har hatt siste året har vært 32.... var blenda test IKM så ikke gidda teste på nytt....

Skal jobbe i helga så typisk tanta kommer da [emoji23]
 
Skulle hatt tr på besøk onsdag men enda ikke dukket opp. Tok enda dn test nå i ettermiddag som er dumt blenda.... blir den lengste syklusen jeg har hatt.... skjønner meg ikke på kroppen min lengre [emoji848]
 
Svak positiv test onsdag og torsdag 16 og 17 dpo, ikm var mandag 14 dpo. Negativ i dag og ingen mensen i sikte.. skjønner ikke så mye. Så redd for exu igjen :(
 
Svak positiv test onsdag og torsdag 16 og 17 dpo, ikm var mandag 14 dpo. Negativ i dag og ingen mensen i sikte.. skjønner ikke så mye. Så redd for exu igjen :(

Så du testet veldig positiv på el test den 11.6, så kanskje det var eggløsning du hadde da? Jeg får svake streker på gtest når jeg får positiv eltest, ved eggløsning. Så kanskje egget ikke slapp sist, og prøvde igjen på ny nå?
Du får se om tr dukker opp om to uker ca.
Da var det sikkert el. Får håpe det. Bedre det enn exu[emoji51]
 
Rimelig sikker på at det var el jeg fikk i dag. Syklus på bærtur etter pilleslutt så da hopper jeg inn i en ny Ikm tråd.
Syke smerter ved eggløsning så er ganske sikker selv om jeg ikke har eggløsningstest tilgjengelig
 
Rimelig sikker på at det var el jeg fikk i dag. Syklus på bærtur etter pilleslutt så da hopper jeg inn i en ny Ikm tråd.
Syke smerter ved eggløsning så er ganske sikker selv om jeg ikke har eggløsningstest tilgjengelig
Ok, da fjerner jeg deg fra listen :) Masse lykke til!
 
Så du testet veldig positiv på el test den 11.6, så kanskje det var eggløsning du hadde da? Jeg får svake streker på gtest når jeg får positiv eltest, ved eggløsning. Så kanskje egget ikke slapp sist, og prøvde igjen på ny nå?
Du får se om tr dukker opp om to uker ca.
Da var det sikkert el. Får håpe det. Bedre det enn exu[emoji51]

Men er det ikke veldig rart at jeg eventuelt da fikk el på ikm dagen? Ja får bare vente å se..
 
Jeg skrev att jeg kunne settes på TR her om dagen, fordi tempen sank noe veldig (et stykke under coverline), testene var negative og jeg spottet. Jeg har spottet bittelitt siden da, men mensen er enda ikke kommet og tempen har gått litt opp igjen. Testene er imidlertid fremdeles negative, så jeg rekner med at TR bare er litt ekstra treig denne gangen :shifty:
 
Jeg skrev att jeg kunne settes på TR her om dagen, fordi tempen sank noe veldig (et stykke under coverline), testene var negative og jeg spottet. Jeg har spottet bittelitt siden da, men mensen er enda ikke kommet og tempen har gått litt opp igjen. Testene er imidlertid fremdeles negative, så jeg rekner med at TR bare er litt ekstra treig denne gangen :shifty:
Så kjedelig! Håper at TR snart kommer, så blir du ferdig med det... Men det hadde jo vært kjekkere om du var gravid:happy:
 
Tr kom på dag 33 [emoji5] samboer har snakka med en kamerat som hadde nevnt monitor og ville jeg skulle kjøpe det [emoji28]
 
Masse lykke til til dere det ikke klaffet for nå ja :Heartbigred Sikkert fattig trøst for mange, men for dere det evt klaffer for de neste PP, tenk på fordelene med termin i mai/juni/juli.. :)
 
Troooor jeg også kan settes på TR - ikm idag, men har ikke kommet enda. Tatt tester, helt blenda :/ Kjennes ut som jeg får mensen på kroppen, så den dukker vel opp litt forsinka... jaja, kjenner jeg setter en skuffa fot over i PP4... forstår ikke hvorfor det ikke sitter nå :(
 
Back
Topp