IKM UKE 28 - 2018

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Anine91, 5 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Floken Forumet er livet

Har helt glemt å melde meg inn i ikm gruppe denne pp.
    IKM i morgen 12/7- B3 - EL 28/6 PP 19

• Liker Liker x 1
  2. Floken Forumet er livet

Hadde litt lyserosa utflod i går ettet et do besøk. Har vært ute for spotting før da tr kom noen dager senere.. så har nok ikke klaffet denne pp. Jeg er på ferie i danmark og får ikke tak i g- tester så får ikke testet heller... Så spennende å se om tr kommer i morgen.

3. Sørlending_jenta Flørter med forumet Marsipanene 2019

Gratulerer <3 har så lyst å ta en sånn en. Har to stk, så hadde lyst å vente litt så jeg først fikk 2-3 på den ene og så 3+ på den andre. Hvor mange dpo er du nå? :)

• Liker Liker x 1
  4. Blåveis96 Flørter med forumet

Tok el test som du foreslo og den er KNALL positiv. Skjønner ikke mye nå.. hmm. Kan man få det uten å enten være gravid eller ha el? Er som sagt 2 dager over ikm..

Vedlagte filer:

5. Bamsemums2019 Forelsket i forumet Marsipanene 2019

Har sett andre skrive her inne at man ofte får positiv EL-test rett før mensen. Den slår nok ikke ut pga. en graviditet. EL-tester har lavere følsomhet så dersom du får positiv EL test pga graviditet (hcg) vil du alltid få positiv g-test også.

Ikke meningen å være bærer av dårlige nyheter. Beklager!

6. Blåveis96 Flørter med forumet

Neinei! Bare aldri hørt det. Har derimot hørt at folk kan få positiv el test når de er gravide. Fikk svak positiv gtest i morges

7. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Eneste er vell å vente å se om gtesten blir enda mer positiv. Har ikke fått så positiv EL test før tr.

8. Blåveis96 Flørter med forumet

Aldri fått så positiv el test i det hele tatt før. Kom med en gang også o_O

9. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Prøv en gtest med følsomhet på 10. Kan jo være at du produserer hcg sent
    Men siden du fikk en svak strek på 25mlu i morges så vil jeg tro at det er derfor EL testen slår ut.

10. RainbowDash Gift med forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Hvilket merke var gtesten? Noen er vanvittig treige på å slå ut

11. Bamsemums2019 Forelsket i forumet Marsipanene 2019

Åja!!! Det er jo noe helt annet. Løp å kjøp en CB early så vil du få et svar Den er veeeeeeldig følsom! Så spennende! Synes du sa du hadde negativ test.

Håper for deg!

12. Fjellgeita92 Andre møte med forumet

TR har ankommet. :grumpy:

13. Verri25 Flørter med forumet

Neeeei :( sender deg en klem

14. Verri25 Flørter med forumet

Trodde IKM var idag siden det er 14 dager siden positiv el test dag 2 og 15 dager siden den første positive.. Ingen som helst tegn til mensen heller og bare negative gravid tester... På mandag og idag etter samleie så var det bittelitt blod på papiret når jeg tørket meg.. Noen som har vært borti det? Kan jo helt sikkert være rift men..

Blir spennende å se utover dagen og evt imorgen om jeg får den...

Gratulerer til dere andre med test så langt!

15. Blåveis96 Flørter med forumet

Akkurat disse kjøpte jeg strimler på Normal butikken, ikke prøvd de før

16. Blåveis96 Flørter med forumet

Kjøpte en rfsu tidlig som jeg tar i morgen tidlig! Vil ikke bli skuffet så tør ikke håpe for mye

17. Blåveis96 Flørter med forumet

Tok bilde av testen for hadde ikke kastet den enda, streken kom etter noen minutter. Men spørs om dere klarer å se den på bildet når den er så svak

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  18. TipsiM Flørter med forumet

Da kan jeg settes på TR

• Liker ikke Liker ikke x 1
  19. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Har hørt at normal testene er utrolig trege å slå ut. Men ser streken godt på testen din altså

20. Blåveis96 Flørter med forumet

Ja er liksom 16 dpo :p blir litt forvirret her. Testet positiv 3 eller 3,5 uke etter ikm sist men da hadde jeg exu og da kan jo hcg nivået gå veldig opp og ned. Får bare vente og se!

Del denne siden