IKM uke 27 ☀️

Melder meg inn her! Mensen kom med eit brak i dag, inkludert menssmerter frå helvete! [emoji35] Får trøsta meg med at eg iallfall kan drikka god vin med god samvittighet på ferie i Sør-Europa... [emoji4]

Smuta - PP3 - B2 - EL 22.06 - IKM 07.07
 
Begynner å merke murringer allerede nå, i korsryggen og magen... Syns det var litt VEL tidlig men,.. skal jo ikke ha EL før søndag...Men men.. EL testene er negative da så :)
 
Melder meg inn her! Mensen kom med eit brak i dag, inkludert menssmerter frå helvete! [emoji35] Får trøsta meg med at eg iallfall kan drikka god vin med god samvittighet på ferie i Sør-Europa... [emoji4]

Smuta - PP3 - B2 - EL 22.06 - IKM 07.07

Da er du lagt til :)
 
Begynner å merke murringer allerede nå, i korsryggen og magen... Syns det var litt VEL tidlig men,.. skal jo ikke ha EL før søndag...Men men.. EL testene er negative da så :)
Fikk ikke EL tester i posten idag, så nå er vi dratt på besøk, og kommer ikke hjem før onsdag eller torsdag. Så EL får ikke lov å komme før det!
 
Æææ oi ja okei! da får EL bare vente !!:joyful: jeg for min del håper den kommer litt før søndag :D
Ja, sjeldent den bruker å komme så tidlig [emoji14] så denne pp gjør det ingenting om den kommer et par dager før seint [emoji14]
 
Oj! Det var mange! [emoji23]

Er de bra? Hvor bestilte du og hva kostet det? Er så lei av at pengene bare flyyyyyr på g-tester! [emoji85][emoji389]
Ebay er gull :) men kvaliteten er ikke så bra... så jeg bruker de som å stille testekløen,og de norske skikkelige testene når det er reell sjangs for strek :)
 
Tror kanskje EL nærmer seg her altså,fått litt sterkere ebaytester idag... :wideyed: spennende :joyful:
 
Tror kanskje EL nærmer seg her altså,fått litt sterkere ebaytester idag... :wideyed: spennende :joyful:

Så spennende [emoji1319][emoji1319] krysser fingrene for positiv el før søndag [emoji1305]
Jeg gidder ikke teste denne pp’en, mannen kommer ikke hjem før om 2 uker, så...
 
Så spennende [emoji1319][emoji1319] krysser fingrene for positiv el før søndag [emoji1305]
Jeg gidder ikke teste denne pp’en, mannen kommer ikke hjem før om 2 uker, så...
Nei det skjønner jeg at du ikke gidder da.. :( så dumt !!! er på sånne tider man skulle hatt hjemmefryst sperm:hilarious:
 
Venter på utredning etter 3 aborter på rappen. Legen sa ikke noe om vi skulle sette prøvinga på pause i påvente, eller om vi bare skal fortsette å prøve.. Noen som vet?
 
Back
Topp