IKM uke 27 ☀️

Haha huff...:hilarious: stakar:shy:
Jeg hater beisen som er på verandaen! Slik mørk brun farge, som bare er malt på uten å tørke bort det som ble liggende, så veldig flekkete, og såpeglatt! Mistet tellingen på hvor mange ganger jeg og ungene skled i vinter.
 
Vi er i full gang med å pakke ned siste rest av huset! Vi flytter i morgen, mannen reiser søndag morgen! Så jeg får den deilige oppgaven med å rydde alt på plass [emoji31] ja, og 1time og 10 min hver vei til bhg, for så å kjøre 45 min tilbake til jobb igjen etterpå [emoji85] det blir myyye kjøring fremover
 
Vi er i full gang med å pakke ned siste rest av huset! Vi flytter i morgen, mannen reiser søndag morgen! Så jeg får den deilige oppgaven med å rydde alt på plass [emoji31] ja, og 1time og 10 min hver vei til bhg, for så å kjøre 45 min tilbake til jobb igjen etterpå [emoji85] det blir myyye kjøring fremover
Høres ut som tiden værtfall kommer til å gå fort framover!
Flyttet selv i mars i fjord, først over 1 mnd å pusse opp huset, også 1 mnd på å pakke ned alt og frakte det avgårdet. Blir fort lange dager.
 
Høres ut som tiden værtfall kommer til å gå fort framover!
Flyttet selv i mars i fjord, først over 1 mnd å pusse opp huset, også 1 mnd på å pakke ned alt og frakte det avgårdet. Blir fort lange dager.

Ja, tiden kommer til å fly! Vi fikk faktisk alt inn idag og det meste er kommet på plass! Takket være flinke hjelpere [emoji1319][emoji1319]
 
Ja, tiden kommer til å fly! Vi fikk faktisk alt inn idag og det meste er kommet på plass! Takket være flinke hjelpere [emoji1319][emoji1319]
Så bra! Deilig når det går fort. Her holdt vi på i en evighet med å flytte tingene over, hadde hjelp, men de kastet bare alt på hengeren og jeg hadde ingen kontroll på hvor tingene ble av. Leter enda etter ting 1 1/2 år etter at vi flyttet.
 
Idag er siste dagen med mens, denne pp var mensen normal, heldigvis! 1 uke til EL nå [emoji4]
 
Idag er siste dagen med mens, denne pp var mensen normal, heldigvis! 1 uke til EL nå [emoji4]
Samme her !! :) dog min mens var ferdig for flere dager siden,mye mindre og kortere enn vanlig :confused: begynner å teste idag pga det, så ikke jeg mister EL :)
 
Så bra! Deilig når det går fort. Her holdt vi på i en evighet med å flytte tingene over, hadde hjelp, men de kastet bare alt på hengeren og jeg hadde ingen kontroll på hvor tingene ble av. Leter enda etter ting 1 1/2 år etter at vi flyttet.

Oj, det er slitsomt! Her var det heldigvis litt kontroll.. hadde flyttet en del sånt pø fra før, så det var mest store ting som gjensto! Men skal sies at noe sliter jeg med å vite hvor er [emoji23][emoji85]
 
Tror jeg også er på siste dag med mensen i dag, håper i hvertfall det. Så lei av mensen! Første mens etter jeg mistet. Var litt spent på om den kom til å være normal. Tror kanskje den har vært det. Bortsett fra at det har vært litt koagler denne gangen. Men jeg har hatt litt smerter nedi siden, nesten som EL smerter. Vet ikke hva det har vært. Fikk litt panikk for at det skulle være pga tampongen. Regner med at jeg kunne bruke det nå siden det er første mens etter SA..
 
Samme her !! :) dog min mens var ferdig for flere dager siden,mye mindre og kortere enn vanlig :confused: begynner å teste idag pga det, så ikke jeg mister EL :)
Regner med at jeg får EL tester i morgen i posten. Så tror jeg at jeg begynner onsdag. EL kan jo være litt lunefull.
 
Oj, det er slitsomt! Her var det heldigvis litt kontroll.. hadde flyttet en del sånt pø fra før, så det var mest store ting som gjensto! Men skal sies at noe sliter jeg med å vite hvor er [emoji23][emoji85]
Er pyton å flytte! Nå har vi kjøpt eget hus, og skal aldri flytte igjen [emoji14]
 
Siste dag her også! Og mannen reiste idag tidlig [emoji24][emoji24] men men, krysser fingrene for neste pp, da er det jo ferie, så da er han nok hjemme
Så kjedelig, men er jo ikke alt som går som planlagt da.
 
Får du noe oppfølging/tester nu framover? Har ikke du mista 3 ganger på kort tid?
Jo, stemmer det. Fastlegen har henvist til utredning.. men, sommer og ferieavvikling, så tipper det tar sin tid...
Vet ikke hva som skjer, har ikke fått noe beskjed om å ikke fortsette å prøve..
 
Jo, stemmer det. Fastlegen har henvist til utredning.. men, sommer og ferieavvikling, så tipper det tar sin tid...
Vet ikke hva som skjer, har ikke fått noe beskjed om å ikke fortsette å prøve..
Tar vell en stund å få henvisning gjennom. Håper du får noe svar når du e sørpå da [emoji4]
 
Back
Topp