IKM uke 27 ☀️

Har dere noe plan for denne pp? Noe spesielt dere skal prøve på? Legge inn aksjer hver dag, annahver?
Nei egentlig ikke...
Vi har bare snakket om at vi må ha mye "egentid" neste uke:hilarious:
Også har jeg tenkt for meg selv at vi må kjøre på hver dag fra når testen er positiv...og til vertfall en dag etter.. :) om det går..:)
 
Nei egentlig ikke...
Vi har bare snakket om at vi må ha mye "egentid" neste uke:hilarious:
Også har jeg tenkt for meg selv at vi må kjøre på hver dag fra når testen er positiv...og til vertfall en dag etter.. :) om det går..:)

Får dere barnevakt da eller blir det etter leggetid?

Edit: kom borti svar knappen før jeg var ferdig å skrive [emoji85]

Her også blir det nok hver dag om det går, i alle fall annenhver! Det bør gå!
 
Det blir nok etter leggetid da,og kanskje på morningene :) ... Den helgen jeg har EL så har vi barnefri så da satser vi på begge deler :)

Aa, deilig da! Vi er litt for dårlige på barnevakt! Så her blir det etter leggetid, evt på dagtid når mini sover [emoji23][emoji85]
 
Aa, deilig da! Vi er litt for dårlige på barnevakt! Så her blir det etter leggetid, evt på dagtid når mini sover [emoji23][emoji85]
Men det passer jo veldig bra da når barnet sover :)
Vi har så store barn (har et bonusbarn), 9 og 11 år så barnefri er egentlig å foretrekke :hilarious: vi kan liksom ikke skylde på at de ikke vet hva det er vi holder på med om vi blir busta:hilarious:
vet hvordan det er å ferske foreldrene sine,har ABSOLUTT IKKE tenkt å påføre den horrible opplevelsen videre ass:hilarious::hilarious:
 
Men det passer jo veldig bra da når barnet sover :)
Vi har så store barn (har et bonusbarn), 9 og 11 år så barnefri er egentlig å foretrekke :hilarious: vi kan liksom ikke skylde på at de ikke vet hva det er vi holder på med om vi blir busta:hilarious:
vet hvordan det er å ferske foreldrene sine,har ABSOLUTT IKKE tenkt å påføre den horrible opplevelsen videre ass:hilarious::hilarious:

Aaa, ja da skjønner jeg godt at barnefri er å foretrekke [emoji23][emoji23]

Ai, det må være det flaueste ever da [emoji85] glad jeg ikke har opplevd det, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at mini skal slippe å oppleve det [emoji23][emoji23]
 
Aaa, ja da skjønner jeg godt at barnefri er å foretrekke [emoji23][emoji23]

Ai, det må være det flaueste ever da [emoji85] glad jeg ikke har opplevd det, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at mini skal slippe å oppleve det [emoji23][emoji23]
Ja fy flate...verste jeg har sett:hilarious::hilarious:
 
Har dere noe plan for denne pp? Noe spesielt dere skal prøve på? Legge inn aksjer hver dag, annahver?
Ikke noe spesielt som blir prøvd denne pp heller. Vet jo at det går uten å ha sex vær dag, har jo blitt gravid 3 ganger med å ha sex 1 -2 ganger.
Går det ikke denne pp, så kan jeg begynne å tenke på å prøve noe annet.
Men har bestilt slik basal termometer, så får se om jeg starter å tempe.
 
Xiddigaha - PP 2 etter SA- B - EL ca 24.06 - IKM 8.07

Hva står B for forresten? Er det antall barn man har?
 
Adoria - pp7 - b1 - el 20/6 - ikm 4/7
Måtte den sitte nå alle sammen!♥️
 
Daydream - pp9 - b1 - EL ca 22/06 - IKM 08/07.
 
Har dere noe plan for denne pp? Noe spesielt dere skal prøve på? Legge inn aksjer hver dag, annahver?

Ha sex når vi føler for det og passe på at det skjer dagen jeg reiser på besøk til mormor. Har EL dagen etter jeg reiser, vil jeg tippe.
 
Eg skal nok inn her, men veit ikkje kor eg skal plassere meg enno.

IKM er nok en gang mellom 28.juni (cd29) og 8.juli (cd39).

Må rett og slett teste etter EL over ei periode og sjå...

Men for å komme på lista kan eg tippe, og heller justere seinare.

Vinterbarn90 - pp2 etter MA (totalt pp10) - B2 - EL 19.6?? - IKM 04.07 (CD35) ??
 
Eg skal nok inn her, men veit ikkje kor eg skal plassere meg enno.

IKM er nok en gang mellom 28.juni (cd29) og 8.juli (cd39).

Må rett og slett teste etter EL over ei periode og sjå...

Men for å komme på lista kan eg tippe, og heller justere seinare.

Vinterbarn90 - pp2 etter MA (totalt pp10) - B2 - EL 19.6?? - IKM 04.07 (CD35) ??

Da har jeg lagt deg inn på listen :)
 
Back
Topp