IKM uke 26☀️

Ser vi er begynt å bli mange på listen. Det hadde vert knas med ei IKM gruppe som lyste 2 streker på, helst G streker. EL streker klarer me heile gjengen men klarer vi heile gjengen 2 streker på G tester ?
 
Vi ligger likt LilleTusta :chicken: du er usikker på når EL er..? Skal du teste eller tempe for å finne den? :)

CD dagene frem mot EL har sirup..! :wtf:

Jeg bruker el tester! Men jeg får det alltid 14 dager før mens da! Men vanskelig å følge med! Haha forksjellig fra syklus til syklus!
 
EL SLIM IDAG! Hmm! Tatt el test både i går og idag! Bilde i beste innlegg så dere kan tyse om det har økt
 
Snapchat-1174694754.jpg


Den til venstre er i går og den til høyre for 2 timer siden! Stigning? Kanskje el er i morgen eller fredag ?
 
Lurer på om jeg har hatt litt EL slim i dag jeg...vært litt murringer i magen og litt vondt under sex ikveld....hvis det er tilfelle at EL har vært i dag (onsdag), er jeg da dpo 1 i morgen (torsdag)?[emoji848]
 
Lurer på om jeg har hatt litt EL slim i dag jeg...vært litt murringer i magen og litt vondt under sex ikveld....hvis det er tilfelle at EL har vært i dag (onsdag), er jeg da dpo 1 i morgen (torsdag)?[emoji848]
Er sånn det funker ja:) men både EL-slim og smerter kan komme flere dager før selve EL.
 
CD 7 i dag, og kjenner det er deilig med en «rolig» periode hvor jeg ikke tenker så mye på kropp og prøving. Forventet el er om en drøy uke. [emoji4]Sjekker ikke appen så ofte, og kjenner ikke så mye etter hva som skjer i kroppen. Skulle ønske jeg klarte å ta det så rolig gjennom hele syklusen! I dag fant jeg gamle videoer av guttungen. Bla a fra de første to ukene etter fødsel. Åh, kjente jeg fikk såå lyst på baby igjen!
 
Der kom det et temp hopp, skjønner ikke helt den men? Testen i dag vil jeg si er nesten positiv men ikke helt enda. Kanskje den blir positiv når jeg tar ny test i kveld. Vanligvis har den hoppet opp etter positiv test hm CD 12 i dag.
IMG_7185.jpg
IMG_7184.JPG
 
Back
Topp