IKM uke 26☀️

Da er vi 3 som ligger likt, spennende å se hvor like vi ender på el da[emoji3] Babysyk delux [emoji23]
Hvor lang er deres syklus? Min er på 27-28 dager - har vel EL omtrent samtidig da hvis syklusen er likens? Håper noen som er likt temper jeg, så vet jeg ca når EL er (selv om jeg følger appen flo[emoji28][emoji23]) [emoji38]
 
Har bestilt time hos Hausken jeg. Men ikke før i starten av august. Like greit å bare få sjekket ting ut. Så nå har du to måneder å gjøre det på, kroppen!
 
Har bestilt time hos Hausken jeg. Men ikke før i starten av august. Like greit å bare få sjekket ting ut. Så nå har du to måneder å gjøre det på, kroppen!

Håper at du får en liten spire i løpet av sommeren :smiley-angelic001
 
Jeg var jo på ikm uke 22, med ikm søndagen... lørdagen gikk med blenda test, søndagen kom med blødning.. lusket meg over i denne tråden...
Merkelig og liten blødning resulterte i at jeg tok en test i går! Positiv! :):)
Jeg krysser alt jeg har for at dere kommer like etter! :):Heartred
 

Vedlegg

  • Snapchat-1400595720.jpg
    Snapchat-1400595720.jpg
    800,9 KB · Visninger: 48
Er det noen som har opplevd å få litt menssmerter og stikkinger tre dager ETTER tr? :dontknow Har aldri opplevd det før.. Er ikke så veldig plagsomt men skjønner ikke helt poenget :shifty:
 
Jeg var jo på ikm uke 22, med ikm søndagen... lørdagen gikk med blenda test, søndagen kom med blødning.. lusket meg over i denne tråden...
Merkelig og liten blødning resulterte i at jeg tok en test i går! Positiv! :):)
Jeg krysser alt jeg har for at dere kommer like etter! :):Heartred

Gratulerer så mye igjen!:love017 Vil du at jeg setter deg på gravid i denne tråden? :)
 
Er det noen som har opplevd å få litt menssmerter og stikkinger tre dager ETTER tr? :dontknow Har aldri opplevd det før.. Er ikke så veldig plagsomt men skjønner ikke helt poenget :shifty:
Jeg får stikkinger "neddi der" innimellom, fikk det forrige pp og nå denne pp - aner ikke hva det er[emoji848]
 
Jeg får stikkinger "neddi der" innimellom, fikk det forrige pp og nå denne pp - aner ikke hva det er[emoji848]
Så rart.. Godt vi er flere, da er det sikkert ingenting i veien:happy: Kanskje det bare er det at jeg legger ekstra merke til alt mulig som skjer med kroppen etter vi begynte å prøve:hilarious:
 
Så rart.. Godt vi er flere, da er det sikkert ingenting i veien:happy: Kanskje det bare er det at jeg legger ekstra merke til alt mulig som skjer med kroppen etter vi begynte å prøve:hilarious:
Kan ikke huske å ha lagt merke til sånne stikninger mens jeg gikk på pilla - men da kjente jeg jo ikke etter alt som var heller da[emoji849][emoji38] jeg bøyer meg automatisk når jeg får disse stikkene - aner ikke hvorfor og må jo se helt snålt ut [emoji23]
 
Kan ikke huske å ha lagt merke til sånne stikninger mens jeg gikk på pilla - men da kjente jeg jo ikke etter alt som var heller da[emoji849][emoji38] jeg bøyer meg automatisk når jeg får disse stikkene - aner ikke hvorfor og må jo se helt snålt ut [emoji23]

Jeg merket heller ikke noe stikkinger så kort tid etter tr når jeg gikk på pilla:angelic: Hehe, du får late som at du plukker opp noe fra bakken eller noe sånt når du bøyer deg :smiley-angelic006
 
Blir jo heilt utsatt når dpo land er i gang og ikkje kjenner ein dritt. Det liker jeg ikkje, da er det barre negative holdninger som kommer. Uff

Det skjønner jeg godt. Man vil liksom kjenne tegn på at noe kan være på gang, men håpet er aldri ute før tr kommer på besøk!:D
 
Jeg var jo på ikm uke 22, med ikm søndagen... lørdagen gikk med blenda test, søndagen kom med blødning.. lusket meg over i denne tråden...
Merkelig og liten blødning resulterte i at jeg tok en test i går! Positiv! :):)
Jeg krysser alt jeg har for at dere kommer like etter! :):Heartred

Gratulerer! [emoji322]
 
Back
Topp