IKM uke 26☀️

Helt enig. Hvis det ikke har klaffet for oss innen oktober/november tenker jeg at jeg skal begynne. Jeg vet jeg ville blitt helt tullete av det, hadde ikke gjort annet enn å teste:hilarious: Vi prøver på dem gamle måten først hvertfall :dance011

Vi også :glasses9 Så får vi håpe at det klaffer for oss før evt el-testing :D
 
CD 6 i dag. Detta går seint.

Er så irrrrritert når nettet er ute. Har ikkje hatt nett siden 13 tiden og no surfer jeg på 4 G.
 
Lilletusta Pp1 B1 El ? Ikm lørdag 30.06 :)

Blir spennende! Etter et års prøvepause og bryllup så kan vi endelig slå oss til ro og prøve igjen :)

Allerede på cd 9! Tenker teste etter el til mandag igjen da jeg har veldig forskjellig syklus fra måned til måned (28-32 dager)
 
Flere som har økt sexlyst i CD dagene? CD 9 nå og merker stor forskjell fra igår til i dag bare [emoji28]
 
Har EL lørdag eller søndag, men da er mannen borte[emoji85] får legge masse aksjer fredags morgen og søndagskvelden - og blir jeg enda verre enn jeg er nå så synes jeg synd på mannen altså[emoji28]
Den kommer økende desto nærmare EL. Da er jeg GRAV KATT.
 
Hvordan tolke dette tro[emoji85] Kanskje el ikke er før ca CD 14allikevel?
IMG_7178.JPG
IMG_7179.jpg
 
Flere som har økt sexlyst i CD dagene? CD 9 nå og merker stor forskjell fra igår til i dag bare [emoji28]

Jaa, jeg tenkte på det samme i går! Det er litt rart hvordan den øker så veldig når jeg slutter på hormonprevensjon.. CD9 i dag:rolleyes:
 
Back
Topp