IKM uke 26☀️

9 dpo i morgen. Kjøpt tidligtest som skal svis av i morgen tidlig!! Bare å vente på å legge seg! :joyful:

Flere som skal teste i morgen?
 
9 dpo i morgen. Kjøpt tidligtest som skal svis av i morgen tidlig!! Bare å vente på å legge seg! :joyful:

Flere som skal teste i morgen?
Jeg skal:p kjenner det begynner å stramme seg i magen, det er sikkert tr som gjør seg klar. Men jeg har tenkt til å fortsette testinga til da, har ikke mista troa helt!
 
Jeg skal:p kjenner det begynner å stramme seg i magen, det er sikkert tr som gjør seg klar. Men jeg har tenkt til å fortsette testinga til da, har ikke mista troa helt!

Har ikke helt troa jeg heller. Men testes må det! Trøster meg med at mange ikke merker graviditet før det har gått en stund! Sist gang fant jeg det ut i uke 7 eller noe :smiley-bounce022 Var ikke like opptatt av prøving den gangen, skulle nesten ønske det var sånn nå også. Blir ganske skrullete av dette! :smiley-bounce015
 
Har ikke helt troa jeg heller. Men testes må det! Trøster meg med at mange ikke merker graviditet før det har gått en stund! Sist gang fant jeg det ut i uke 7 eller noe :smiley-bounce022 Var ikke like opptatt av prøving den gangen, skulle nesten ønske det var sånn nå også. Blir ganske skrullete av dette! :smiley-bounce015
Oi såpass! Det må jo være ganske deilig egentlig:D
Skulle ønske jeg hadde mer selvkontroll og kunne holde meg til ikm, men den gang ei:p Takk og lov for billigtester!
 
Hatt litt mensmurringer i dag men alt for tidlig for det.
 
Melder meg inn her [emoji1362] i følge appen jeg bruker så er IKM på mandag. Jeg er ikke sikker når jeg har hatt EL, da jeg fikk negative tester de 4 dagene jeg testen. Men i følge appen skulle den vært 11 juni. Har tatt graviditetstest på mandag, tirs, ons og i dag, men alle blenda [emoji31] men har en del murringer, stikninger, nedre mage som har føltes stram ut, og ømme nipler. Får teste en dag igjen i helgen å ser da
 
2-3 dpo.. og litt murringer, øm. Håper ikke jeg har pådratt meg noe i prøvedagene :bag:

Men herlighet så tregt de dagene her går a’..! :confused2
 
Æææ!! Blir gal:-( Er ca 9-10 dpo, men testet blenda.. murringer i magen og stikk i brystet (men mest i venstre bare) og mens murringer på venstre siden av magen også.. Har en følelse av at det ikke gikk, men tror jeg sksl vente med å teste igjen nå frem til sønd eller mand :O
 
Her er det nok ikke klaff :/
IMG_7291.jpg
 
Back
Topp