IKM uke 26☀️

Da har jeg fått lagt til de som skulle legges til og endret på de som ga beskjed om det. Gi meg et hint om noe er glemt :)
 
Har murringer i magen og er potte tett i nesa, dette var tidlige symptomer jeg fikk sist så selvfølgelig tolker jeg det som tidlige symptomer nå selv om det Like gjerne kan være pms som er skylden i murringene og det at jeg satt ute litt tynnkledd i mye vind og frøys på lørdag kveld som kan være grunn til tett nese:laughing021
 
Blæ måtte tempen opp igjen :/ skeptisk !
IMG_7277.jpg
 
Henger etter jeg, men endelig positiv el test om ikke annet.
IMG_0093.JPG
Da håper jeg ikm regulerer seg slik at lutealfasen ikke blir for kort. Tenkte ringe gyn å høre om jeg kan få prøve noe annen progesteronstøtte.
 
Har murringer i magen og er potte tett i nesa, dette var tidlige symptomer jeg fikk sist så selvfølgelig tolker jeg det som tidlige symptomer nå selv om det Like gjerne kan være pms som er skylden i murringene og det at jeg satt ute litt tynnkledd i mye vind og frøys på lørdag kveld som kan være grunn til tett nese:laughing021

Haha :hilarious: Du er ikke alene om å tolke ulike symptomer i retning av en graviditet :angelic:
 
Vis vedlegget 263383

8 dpo idag, og akkurat 10 dager siden jeg satte Ovitrelle (el-sprøyte som inneholder HCG). Er iallefall strek her, så får jeg se i morgen om det er pga sprøyten eller om jeg endelig har fått spire i magen etter 11 pp[emoji24][emoji173]️


Hvor lenge skal hcg være i kroppen etter en sånn sprøyte?
Håper at det er spire :love017 :Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp