IKM uke 25

Dette blir første pp med ovitrelle og progreston støtte. Eller usikker da om denne pp, må se an. Skal opereres og må se an humpeformen om vi kjører på med støtte denne pp, eller om vi venter en pp.
 
Sølvjenta - PP2 - B1- EL 05.06 - IKM 19.06

Heihei, ser det er flere fra forrige IKM-gruppe jeg var på! Trist, men en gang må jo bli vår tur? Ble dessverre en kjemisk sist, så nå er mens ferdig og jeg er snaart klar for jakten på el.
 
Ser ut til at jeg må hoppe over i denne tråden!
Tr kom ca 5 dager før tiden denne gangen, det har aldri skjedd før.. så jeg er litt usikker på hvordan denne pp blir, så det blir ca dato på el og ikm

KH93 pp?-B2-El 9.6-ikm 24.6
 
Sølvjenta - PP2 - B1- EL 05.06 - IKM 19.06

Heihei, ser det er flere fra forrige IKM-gruppe jeg var på! Trist, men en gang må jo bli vår tur? Ble dessverre en kjemisk sist, så nå er mens ferdig og jeg er snaart klar for jakten på el.
Hei:) Når du hadde kjemisk, fikk du da mens da den skulle komme, eller før/etter?
 
Hei:) Når du hadde kjemisk, fikk du da mens da den skulle komme, eller før/etter?
Det er ikke meg du spør men jeg kan dele min erfaring. Mensen kom 6 dager på overtid. Altså jeg viste jeg var gravid i 8 dager.
Det kalles kjemisk når man mister før 5 fullgåtte uker. Så mensen kan bli maks 7 dager forsinket. Etter det kalles det for SA.
 
Det er ikke meg du spør men jeg kan dele min erfaring. Mensen kom 6 dager på overtid. Altså jeg viste jeg var gravid i 8 dager.
Det kalles kjemisk når man mister før 5 fullgåtte uker. Så mensen kan bli maks 7 dager forsinket. Etter det kalles det for SA.
Så trist at du gikk såpass lenge på overtid. Jeg har aldri opplevd det før, men jeg lurer på om jeg har hatt det denne gangen. Men i stedefor å komme for sent, kom mens 5-6 dager før. Jeg har ikke tatt noen tester så vet jo ikke for sikkert
 
CD 3 og i gang med 4 runde Letrozol nå. Gleder meg til å kunne begynne å teste etter EL om en ukes tid. Venter masse tester i posten i morgen :joyful:
 
Så trist at du gikk såpass lenge på overtid. Jeg har aldri opplevd det før, men jeg lurer på om jeg har hatt det denne gangen. Men i stedefor å komme for sent, kom mens 5-6 dager før. Jeg har ikke tatt noen tester så vet jo ikke for sikkert
Jeg kaller det ikke "å gå på overtid". Jeg kaller det "mensen uteble fordi jeg var gravid". Har testet positivt 2 dager før mensen skulle komme. Så jeg bare mistet spiren som jeg vet var der.

Har aldri gått så mye som en dag over IKM uten grunn. Vet jo når EL og dermed IKM er ved testing.
 
Jeg kaller det ikke "å gå på overtid". Jeg kaller det "mensen uteble fordi jeg var gravid". Har testet positivt 2 dager før mensen skulle komme. Så jeg bare mistet spiren som jeg vet var der.

Har aldri gått så mye som en dag over IKM uten grunn. Vet jo når EL og dermed IKM er ved testing.

Ja, det er jo selvfølgelig fordi kroppen var gravid. Jeg brukte kun ordet «overtid» for å referere til da du brukte det i ditt første svar:)
 
Hei:) Når du hadde kjemisk, fikk du da mens da den skulle komme, eller før/etter?

Jeg fikk den en dag senere, spotter første dag og blødde da i 3 dager.. men testet positivt fra 9dpo.. Så har tatt blodprøver som jeg venter svar på, skal sjekke om det er noe hormongreier, hadde en MA i uke 10+4 i januar. Håper det bare var uflaks og at spiren sitter denne mnd [emoji4] Mange, veeldig mange har jo kjemisk uten at de vet det pga de tester ikke før evt mensen uteblir. Og det er snakk om 2/3 befruktede egg ender i kjemisk/tidlig SA/MA, så da er det faktisk ikke unormalt [emoji51]
 
Jeg fikk den en dag senere, spotter første dag og blødde da i 3 dager.. men testet positivt fra 9dpo.. Så har tatt blodprøver som jeg venter svar på, skal sjekke om det er noe hormongreier, hadde en MA i uke 10+4 i januar. Håper det bare var uflaks og at spiren sitter denne mnd [emoji4] Mange, veeldig mange har jo kjemisk uten at de vet det pga de tester ikke før evt mensen uteblir. Og det er snakk om 2/3 befruktede egg ender i kjemisk/tidlig SA/MA, så da er det faktisk ikke unormalt [emoji51]
Takk for svar! Krysser fingrene for at det går bra for deg denne månenden:)
 
Skriv inn:
Nick - pp - B - EL - IKM
.......så fører jeg opp på listen fortløpende ;)

Mandag 18.06


Tirsdag 19.06
♡ Isla83~pp2~b3~el 5juni~ikm 19 juni
emoji256.png

♡ Sølvjenta - PP2 - B1- EL 05.06 - IKM 19.06

Onsdag 20.06
♡ Rainbowdash~PP24~B+~El06.06~IKM 20.06

Torsdag 21.06
♡ Belka87 - PP4 (med Letrozol) - B2 - EL 07.06 - IKM 21.06
♡ Ønskefrue - pp2 - b2 - el 08.06 ikm 21.06

Fredag 22.06


Lørdag 23.06
♡ Chranne - pp3 - b2 - el 08.06 -ikm 23.06
♡ Twinni -pp6 (pp5 etter ma) -b3 -el usikker -ikm ca 23.6
♡ Sitrus. - pp?(2 år) - B1 - el. ca 8/6 - IKM 23/6

Søndag 24.06
♡ ArcticMist - pp1 - B2 - EL 9.06 - ikm 24.06
♡ Symaskin - pp7 - B2 - EL 10.06 -IKM 24.06
♡ KH93 pp?-B2-El 9.6-ikm 24.6


Gravid:
emoji173.png




TR:
emoji174.png
Bondemamma85 - pp2 - B5 - ca 10/6 - IKM 24/6.
 
Takk for svar! Krysser fingrene for at det går bra for deg denne månenden:)

Takk, det samme [emoji171] Håper jeg også [emoji16][emoji1417]
 
Siste dag med mensen i dag. Deilig. Starter EL-tesing neste tirsdag. Så ikke noe som skjer de nærmeste dagene.
 
CD 2 og blør som en stukken gris - føler meg tom innvendig og vil helst være alene. Hadde ikke trudd jeg skulle bli så lei meg pga en kjemisk - men når man har fått positive tester i ei uke så rekker man å tenke ganske mye og glede seg bittelitt.

Nå gleder jeg meg til TR er ferdig og vi kan prøve på nytt! Håper på mars baby 2019[emoji173]
 
CD 2 og blør som en stukken gris - føler meg tom innvendig og vil helst være alene. Hadde ikke trudd jeg skulle bli så lei meg pga en kjemisk - men når man har fått positive tester i ei uke så rekker man å tenke ganske mye og glede seg bittelitt.

Nå gleder jeg meg til TR er ferdig og vi kan prøve på nytt! Håper på mars baby 2019[emoji173]


God klem til deg :Heartred
Er klart man blir lei seg selv om det er kjemisk, man blir jo glad og håpefull når man får de to strekene. Gråt om du må og pleie deg selv i TR dagene, så kan du gå resten av denne pp med godt mot i møte :)
 
God klem til deg [emoji813]red
Er klart man blir lei seg selv om det er kjemisk, man blir jo glad og håpefull når man får de to strekene. Gråt om du må og pleie deg selv i TR dagene, så kan du gå resten av denne pp med godt mot i møte :)
Tusen takk for gode ord[emoji173]
Tenker jeg gir meg selv disse TR dagene, og så går jeg på med nytt mot[emoji4]
 
Dette blir første pp med ovitrelle og progreston støtte. Eller usikker da om denne pp, må se an. Skal opereres og må se an humpeformen om vi kjører på med støtte denne pp, eller om vi venter en pp.

Lykke til med operasjon, og håper formen din kommer seg fort så dere slipper å miste en PP :thumleft
 
Da kom endelig posten og jeg er nå klar for EL-jakten som begynner om 5-6 dager og de lange dpo dagene som kommer etter [emoji85] [emoji23]
 

Vedlegg

  • IMG_20180529_185648.jpg
    IMG_20180529_185648.jpg
    66,3 KB · Visninger: 41
Back
Topp