IKM uke 20.

Håper du ikke får brukt for alle testene [emoji4] har selv noen liggende, men bare 3 dpo, så enda en stund til testing [emoji4] har nesten bestemt meg for å vente med testing til i neste uke!
Åhh, så langt du er kommet:) håper en liten spire klorer seg fast hos oss:rolleyes: ja, skal også prøve å vente lengst mulig..men kjenner jeg meg selv rett ryker den første testen 6 dpo:wacky:
 
Åhh, så langt du er kommet:) håper en liten spire klorer seg fast hos oss:rolleyes: ja, skal også prøve å vente lengst mulig..men kjenner jeg meg selv rett ryker den første testen 6 dpo:wacky:
Fikk EL tidlig, så får vell en til syklus på 25-26 dager.
Kjenner på samme følelse som du, vanskelig å la være å teste [emoji14]
 
Hmm, så på appen og den forteller at EL skal være onsdag NESTE uke. Er dette mulig? Fortsatt negative el-tester. Av og til brukt slim etter SA (sist på cd 11). Er i dag på cd 12, men mistenker at denne syklusen blir lengre og at jeg må på IKM gruppe i uke 21...

Er det flere har som fortsatt ikke har hatt EL?
 
Hmm, så på appen og den forteller at EL skal være onsdag NESTE uke. Er dette mulig? Fortsatt negative el-tester. Av og til brukt slim etter SA (sist på cd 11). Er i dag på cd 12, men mistenker at denne syklusen blir lengre og at jeg må på IKM gruppe i uke 21...

Er det flere har som fortsatt ikke har hatt EL?

CD 11 og fortsatt ikkje Max på monitoren... Pleier å ha EL CD11 eller CD12. Satsar på at Maxen kjem i morgon... Håpar du også får EL snart, sånn at du kan bli i gruppa! [emoji4]
 
CD 11 og fortsatt ikkje Max på monitoren... Pleier å ha EL CD11 eller CD12. Satsar på at Maxen kjem i morgon... Håpar du også får EL snart, sånn at du kan bli i gruppa! [emoji4]
Jeg er på cd 12 og pleier å ha EL på cd 14-19. Så det er helt tilfeldig om jeg tilhører denne gruppa. Siden jeg pleier å teste positivt før IKM, så vet jeg resultatet for denne pp i uke 20.
 
Hmm, så på appen og den forteller at EL skal være onsdag NESTE uke. Er dette mulig? Fortsatt negative el-tester. Av og til brukt slim etter SA (sist på cd 11). Er i dag på cd 12, men mistenker at denne syklusen blir lengre og at jeg må på IKM gruppe i uke 21...

Er det flere har som fortsatt ikke har hatt EL?

Jeg har ikke hatt EL, men trøster meg med at vi bare er kommet til tirsdag ennå! ☺
 
Positiv EL- test i dag, så da er det showtime i morgen! :)
...og så er det bare den «deilige» ventetiden, da!
 
Hmm, så på appen og den forteller at EL skal være onsdag NESTE uke. Er dette mulig? Fortsatt negative el-tester. Av og til brukt slim etter SA (sist på cd 11). Er i dag på cd 12, men mistenker at denne syklusen blir lengre og at jeg må på IKM gruppe i uke 21...

Er det flere har som fortsatt ikke har hatt EL?

Jeg har EL i morgen eller på torsdag, fikk positiv test i dag :) EL kan jo komme både tidlig og sent i syklusen uten at det er unormalt! Håper du snart får positiv test! :)
 
Kinesjo - pp5 - b1 - el 01.05 - IKM 15.05.

Allerede ikke så veldig trua da. Trur vi har vært en dag for tidlig ute med inseminasjon i forhold til temperaturøkning :/
 
Jeg vil være med her [emoji173]️ Hva er B? Fant ikke på forkortelser!
B står for hvilken barn du prøver på [emoji4]
Nei vent, jeg byttet navn! Heter ikke Bodil, det er det hunden som gjør [emoji12]
Hunden bodil[emoji23] her har vi lady og madonna [emoji14] naboen tror nok vi er litt rar når vi står å roper på lady madonna [emoji23]
 
B står for hvilken barn du prøver på [emoji4]

Hunden bodil[emoji23] her har vi lady og madonna [emoji14] naboen tror nok vi er litt rar når vi står å roper på lady madonna [emoji23]

IMG_1125.JPG


Bodil [emoji1] Du kan jo tro hva naboene våre tenker. Og når 8-åringen forteller at mamma har bilder på telefonen sin av Bodil som ligger oppå stefaren [emoji1]
 
2 Dpo [emoji1] dagene til IKM kan vel ikke gå fort nok, bestemt meg for å ikke stresse med testing denne gangen. [emoji1] bare slappe helt av [emoji14] spørs hvor lett det er [emoji23]
 
2 Dpo [emoji1] dagene til IKM kan vel ikke gå fort nok, bestemt meg for å ikke stresse med testing denne gangen. [emoji1] bare slappe helt av [emoji14] spørs hvor lett det er [emoji23]
5 dpo, og skal holde meg borte fra testene lengst mulig! Hjelper ikke mye at de står øverst på skapet rett ved siden av doen...
 
Hoho lykke til, her telles det minutter [emoji28]

Haha.. er ikke i tvil [emoji28] nervepirrende hvergang [emoji1] jeg har ikke helt trua denne pp, da jeg er ganske sikker på att det var feil eggstokk denne gangen, tett høyre eggleder.
Men må bare prøve å tenke positivt, å kanskje håpe at venstre eggleder tok jobben [emoji14]
 
Back
Topp