IKM uke 20.

Altså, nå skjønner jeg ingen ting. Jeg tok akkurat en test. Dvs to. Graviditetstester. Og begge gir to svake streker [emoji87][emoji85]Dette får jeg meg ikke til å tro! Noen som har fått falsk positiv noen gang? Dette ble plutselig feil tråd tror jeg..
 
Last edited:
IMG_4723.JPG

Det må det være! Dvs. Jeg har akkurat hatt mensen, men det hadde jeg sist jeg var gravid også. Men har testet tidligere, og fått negativ, så gledet meg egentlig bare til å begynne prøvingen i disse dager. Tok egentlig bare en test av ren rutine. Hadde ingen mistanker! Føles så sprøtt og uvirkelig akkurat nå!
 
Vis vedlegget 255661
Det må det være! Dvs. Jeg har akkurat hatt mensen, men det hadde jeg sist jeg var gravid også. Men har testet tidligere, og fått negativ, så gledet meg egentlig bare til å begynne prøvingen i disse dager. Tok egentlig bare en test av ren rutine. Hadde ingen mistanker! Føles så sprøtt og uvirkelig akkurat nå!
Kansje den mensen du hadde var feste blødning? Disse levner værtfall ikke noe tvil. [emoji4]
 
Begynner å merke tendensen av EL-slim! Får legge inn en økt i kveld! :love022 Skal litt til å finne overskudd til sånt når dagen starter klokka fem :happy090 Heldigvis hatt en rolig helg sånn ellers! Hva med dere?
 
Begynner å merke tendensen av EL-slim! Får legge inn en økt i kveld! :love022 Skal litt til å finne overskudd til sånt når dagen starter klokka fem :happy090 Heldigvis hatt en rolig helg sånn ellers! Hva med dere?

Det blir en runde i halmen her også i kveld! Vi har hatt bursdagsfeiring hele helga, så nå blir det godt å finne senga før jobben kaller i morgen.
 
EL-testene begynner å bli sterkere, så jeg vil tro el blir på torsdag som planlagt.
 
Når får dere stikninger? Før EL? Ca hvor mange dager i forkant? Har noen helt elendige EL-tester som skal byttes ut pronto, så jeg aner ikke om EL er i anmars eller ei!
 
Når får dere stikninger? Før EL? Ca hvor mange dager i forkant? Har noen helt elendige EL-tester som skal byttes ut pronto, så jeg aner ikke om EL er i anmars eller ei!
Får 1 til 2 dager før EL. Om testene har lite farge, så hadde jeg sett etter den sterkeste testen, og da tatt den som positiv.
 
Får 1 til 2 dager før EL. Om testene har lite farge, så hadde jeg sett etter den sterkeste testen, og da tatt den som positiv.
Takk for svar! Skal ha EL 02.05, så da passer jo stikninger inn i det tidsrommet :) Skal kjøpe nye på apoteket i dag, så får vi se om testene blir sterkere :)
 
Jeg fikk 30 gtester i posten må:D:D el imorgen eller onsdag:nailbiting: lagt inn aksjer lørdag og i dag:rolleyes: spennende dette:nailbiting: hadde mye stikkinger i gåro_O
 
Jeg fikk 30 gtester i posten må:D:D el imorgen eller onsdag:nailbiting: lagt inn aksjer lørdag og i dag:rolleyes: spennende dette:nailbiting: hadde mye stikkinger i gåro_O
Håper du ikke får brukt for alle testene [emoji4] har selv noen liggende, men bare 3 dpo, så enda en stund til testing [emoji4] har nesten bestemt meg for å vente med testing til i neste uke!
 
Back
Topp