IKM uke 20.

Ingen EL i sikte i dag iallefall! Det blir nok over helga, men alltids lov å håpe at kroppen tjuvstarter litt :happy:


20180426_184917.jpg
 
Fikk positiv EL test idag, så tror EL kommer noen dager tidligere denne pp å. Hadde en syklus på 25 dager forje pp, og fikk da EL på cd12..
Nå har jeg krampe lignende/ stikkinger i livmor område.

Åååkei, da kan den nok ha kommet tidlig ja:) Min el kom senere enn den pleier forrige mnd..Da var det el på dag 16 og ikke 14 som den pleier..Så lurer på om den kommer på søndag eller tirsdag denne gangen..Godt man har el-tester så har man noe å lene seg på..Jeg har ikke så tydelige symptomer på el, så da er det godt å kunne forsikre seg ut fra tester:smug:
 
Her var det jo fleire teikn til EL, folkens! [emoji106] Me går spennande dagar i møte. [emoji6] CD 7 her og dag 2 med høg på monitoren, så her blir det mykje aksjeinnlegging dei neste dagane. [emoji13]
 
Og der var EL testen negativ igjen. Så da er det de lange dpo dagene.
 
Kjempe positiv nå. Håper den er negativ i morgen. Tror ikke vi får lagt noen aksjer idag. Vis vedlegget 255230
Oi, allerede!!! Jeg er på cd 8 og tok den første testen nå. Nesten usynlig teststreken, så vil tro det fortsatt er maaange dager til EL. Tror jeg tar en ny test om 3 dager.
 
Oi, allerede!!! Jeg er på cd 8 og tok den første testen nå. Nesten usynlig teststreken, så vil tro det fortsatt er maaange dager til EL. Tror jeg tar en ny test om 3 dager.
Ja, den kom tidlig denne pp å, så hører egentlig til ikm 19, men må oppdatere her og [emoji4]
 
Ja, helt ekstemt. Veldig usikker på om den grønne er noe bra. Samtidig synes jeg babyplan sine gir mye utslag veldig tidlig.. Får bare teste videre!
Hadde også 2 forskjellige denne pp. Den ene er make sure, som har følsomhet på 10, og den andre er en fra eBay med følsomhet på 20. Den fra eBay ble liksom aldri positiv, selv om disse 2 testene er tatt på samme urin.
20180426_165302.jpg
 
Hadde også 2 forskjellige denne pp. Den ene er make sure, som har følsomhet på 10, og den andre er en fra eBay med følsomhet på 20. Den fra eBay ble liksom aldri positiv, selv om disse 2 testene er tatt på samme urin.Vis vedlegget 255412

Oi, ganske stor forskjell der også! Eneste testene jeg virkelig har fått helt positivt utslag er A1 sine.. men er rimelig sikker på at EL er i løpet av neste uke, så det er vel bare å starte opp i løpet av helgen uansett :happy:
 
Føler at denne PP er veldig «spennende», vi har gått inn for å legge inn aksjer annenhver dag, tester ikke etter EL og sjekker heller ikke appen for hvilke dager som er de fertile[emoji87] Sist jeg var gravid var det det som fungerte, når jeg ikke hadde kontroll på syklusen[emoji85]
 
Spennende! Håper det klaffer. Har du noen følelse om det klaffer denne pp?
Føler at denne PP er veldig «spennende», vi har gått inn for å legge inn aksjer annenhver dag, tester ikke etter EL og sjekker heller ikke appen for hvilke dager som er de fertile[emoji87] Sist jeg var gravid var det det som fungerte, når jeg ikke hadde kontroll på syklusen[emoji85]
 
Spennende! Håper det klaffer. Har du noen følelse om det klaffer denne pp?

Ja, håper virkelig for oss alle! Har egentlig ingen følelse, men prøver å glemme det hele litt og leve som vanlig til en forhåpentligvis positiv test. Man kan fort få litt psykiske knekker, når du føler at det klaffer for «alle andre», mens du ikke får det til..
 
Etter noen rolige dager i kroppen, uten for mye å kjenne på, begynte det å murre litt i går. Samt at jeg følte meg veldig øm nederst i magen ved sex. Typ i livmor. Satser på at det betyr at det nærmer seg el igjen. Prøver sikkert en test litt senere i dag. Når på dagen tester dere?
Enten det klaffer eller ikke skal jeg være veldig glad om kroppen har hoppet så raskt inn i syklus etter pilleslutt!
 
Etter noen rolige dager i kroppen, uten for mye å kjenne på, begynte det å murre litt i går. Samt at jeg følte meg veldig øm nederst i magen ved sex. Typ i livmor. Satser på at det betyr at det nærmer seg el igjen. Prøver sikkert en test litt senere i dag. Når på dagen tester dere?
Enten det klaffer eller ikke skal jeg være veldig glad om kroppen har hoppet så raskt inn i syklus etter pilleslutt!
Jeg tester en gang mellom kl. 14 og 20
 
Altså, nå skjønner jeg ingen ting. Jeg tok akkurat en test. Dvs to. Graviditetstester. Og begge gir to svake streker [emoji87][emoji85]Dette får jeg meg ikke til å tro! Noen som har fått falsk positiv noen gang? Dette ble plutselig feil tråd tror jeg..
 
Back
Topp