IKM uke 20.

cd6. Spotter fortsatt. Så irriterende! Lurer på om jeg skal begynne el-testing i helga... Har til vanlig 28-32 dagers sykluser.
Skal ha el på søndag i forhold til appene, men har begynt å få EL slim, så kansje den kommer litt før denne pp og.
 
Jeg må regne manuelt på kalender da appen tuller med datoene på grunn av kjemisk graviditet/uvanlig lang "syklus" forrige gang. EL kommer da et sted mellom 3. og 6. mai. Høres så lenge til i forhold til deres datoer :) Men det er jo bare fordi jeg har IKM sist i uke 20.
Har ikke så mye tro på at det plutselig klaffer rett etter en ma... Men hvem vet hva naturen kan tulle med.


Er invitert i en bursdag på lørdag der jeg vet en familie med 2 mnd. gammel baby kommer. Føler at jeg ikke har så mye lyst å dra, men dette er mannens venner (bor 100 km fra hverandre, så møtes 5-10 ganger per år), så vi alle skal dra.

Og jeg veeet jeg har allerede en 11 mnd. gammel baby hjemme, men føler det ikke er nok nå som jeg egentlig "hadde" to babyer i forrige uke, men ikke nå...
 
Skulle egentlig ikle teste etter EL, men men. Snart positiv, så regner med EL kommer tidlig, og får nok en kort syklus.
20180425_122918.jpg
 
Cd 7 her, dag tre på Clomifen. Har også kjøpt slimløsende hostesaft for å prøve det kjerringrådet, så da får vi krysse fingrene!
 
*1986* - P5- B0 - 29.04 - 14.05:):smug:

@Fjernkontroll kan du endre kallenavnet mitt til *Håpefull*? ;-) Ser også at det blir feil å skrive pp5...Det er pp3 nå, tenkte litt feil:):cool: Jeg fikk to mnd gravid før SA, så de to må jeg jo selvfølgelig ta bort. Så da blir det PP3 nå :)

Ser at vi har IKM og EL samtidig, spennende!! Håper vi ikke ser noe til mensen på leeeenge:):););):)
 
@Fjernkontroll kan du endre kallenavnet mitt til *Håpefull*? ;-) Ser også at det blir feil å skrive pp5...Det er pp3 nå, tenkte litt feil:):cool: Jeg fikk to mnd gravid før SA, så de to må jeg jo selvfølgelig ta bort. Så da blir det PP3 nå :)

Ser at vi har IKM og EL samtidig, spennende!! Håper vi ikke ser noe til mensen på leeeenge:):););):)
Skal redigere [emoji4]
 
@Fjernkontroll kan du endre kallenavnet mitt til *Håpefull*? ;-) Ser også at det blir feil å skrive pp5...Det er pp3 nå, tenkte litt feil:):cool: Jeg fikk to mnd gravid før SA, så de to må jeg jo selvfølgelig ta bort. Så da blir det PP3 nå :)

Ser at vi har IKM og EL samtidig, spennende!! Håper vi ikke ser noe til mensen på leeeenge:):););):)
Fikk positiv EL test idag, så tror EL kommer noen dager tidligere denne pp å. Hadde en syklus på 25 dager forje pp, og fikk da EL på cd12..
Nå har jeg krampe lignende/ stikkinger i livmor område.
 
CD 5 her, og ferdig med mensen. Har kjøpt el tester, men ikke brukt det noe særlig før. Når pleier dere begynne å teste?
 
CD 5 her, og ferdig med mensen. Har kjøpt el tester, men ikke brukt det noe særlig før. Når pleier dere begynne å teste?

CD 5 her også og straks ferdig med mensen. [emoji106] Eg bruker Clearblue advanced fertilitetsmonitor og den ber om testar allerede frå CD 6. Men det kjem jo litt an på kor lang syklus du har, veit du sånn cirka når du pleier å ha EL? Eg har EL allerede på CD 11 eller CD 12 vanlegvis, og då må eg jo begynna tidlegare med testinga enn dei som har lang syklus. Lykke til med jakta på EL! [emoji4]
 
CD 5 her også og straks ferdig med mensen. [emoji106] Eg bruker Clearblue advanced fertilitetsmonitor og den ber om testar allerede frå CD 6. Men det kjem jo litt an på kor lang syklus du har, veit du sånn cirka når du pleier å ha EL? Eg har EL allerede på CD 11 eller CD 12 vanlegvis, og då må eg jo begynna tidlegare med testinga enn dei som har lang syklus. Lykke til med jakta på EL! [emoji4]

Nei, jeg sluttet på p-piller for en måned siden, så har ikke peiling på hva som er normalt for denne kroppen lenger. Det er litt kjedelig å ikke ha noe å forholde seg til. Men om jeg har en «normal» 28-dagers syklus skal jeg ha el ca 5.mai. Tar utgangspunkt i det. Jeg får nok bare begynne å teste litt nå og da tror jeg[emoji85]Lykke til du også!
 
CD 5 her, og ferdig med mensen. Har kjøpt el tester, men ikke brukt det noe særlig før. Når pleier dere begynne å teste?
På en vanlig 28 dagers syklus så hadde jeg startet på cd 12-13. Her startet jeg i går, og da var den ganske sterk, idag var den positiv, er på cd12 nå.
 
CD 6 her og allerede høg på monitoren! [emoji106][emoji122] Blir spennande å sjå kor mange dagar eg får med høg før eg forhåpentlegvis får Max! [emoji4]
 
Kjempe positiv nå. Håper den er negativ i morgen. Tror ikke vi får lagt noen aksjer idag.
20180426_165234.jpg
 
Back
Topp