IKM uke 20.

Er det derfor dere ikke skal hoppe over prøving i mai?
Viss det klaffet denne pp, så blir termin rundt 20 januar, men om det klaffer i mai, så blir termin rundt 20 februar, minste gutten har bursdag 19 februar. Syns barna skal ha vær sin bursdag, så de har vær sin dag med full fokus på de.
 
Denne mensen etter en kjemisk er noe rar. Litt mer sparsomelig enn vanlig. Trenger bare 3 bind per døgn mot 4-8 jeg bruker ved vanlig mens... Hadde vært en drøm å ha slike mensblødninger til vanlig.
Har ikke testet etter jeg begynte å blø skikkelig, men har ingen tvil om at jeg ikke er gravid lenger.

cd3 i dag.
 
Cd 9 idag. Ovia appen sier at det fertile vinduet starter på tirsdag.
 
Viss det klaffet denne pp, så blir termin rundt 20 januar, men om det klaffer i mai, så blir termin rundt 20 februar, minste gutten har bursdag 19 februar. Syns barna skal ha vær sin bursdag, så de har vær sin dag med full fokus på de.
har ikke tenkt på det jeg, før du sa det. blir jeg gravid denne ppen blir termin 3 dager etter sønnen min har bursdag..men tror ikke jeg lar det stoppe oss egentlig. klaffer sikkert ikke uansett:shifty::shifty:
 
TR er på hell og morroa kan snart begynne. Runde nr to på Clomifen denne syklusen, har også gått til innkjøp av slimløsende i dag[emoji4] hvordan går det med dere?
 
TR er på hell og morroa kan snart begynne. Runde nr to på Clomifen denne syklusen, har også gått til innkjøp av slimløsende i dag[emoji4] hvordan går det med dere?
cd 4 her, så fortsatt mensen.
 
Tok en g-test for å sjekke om det fortsatt er hcg i kroppen og den er nå negativ. Da kommer ikke hcg til å tulle med el-testene. Skulle egentlig ønske å ha en 2018 barn... men, men...
 
Melder meg inn her.

MissCherrie-pp1-b2-el5 mai - ikm 19.mai

Jeg sluttet på p-piller 1.april, og mistenkte el 7.april. Nøyaktig fjorten dager senere fikk jeg mensen, så det må ha stemt. Håper kroppen fortsetter med like regelmessig syklus.
Nå er jeg motivert for første måned med ordentlig prøving! Sist gang ble jeg gravid med en gang, så håper på samme hell nå :)
 
TR er på hell og morroa kan snart begynne. Runde nr to på Clomifen denne syklusen, har også gått til innkjøp av slimløsende i dag[emoji4] hvordan går det med dere?
Cd 10 her, og i morgen begynner det fertile vinduet. Men blir ingen aksjer før nærmere helga, er helt utkjørt om dagene.
 
CD 17 her..fortsatt en uke til EL. Tar tester hver dag i tilfelle den skulle komme noen dager før.. dog ingen kroppslige tegn på at EL nærmer seg. Så kjedelig med lange sykluser!!! :mumum føler ekstra på presset når det går såpass lang tid mellom hver mulighet.
 
Nå har jeg bestilt conceiveplus sædvennlig glidemiddel. Tenkte det kunne være greit å ha i skuffen. Så er det bare å håpe at mensen snart går over, og prøvingen kan begynne :)
 
Hei folkens! Då er eg tilbake igjen her, så spennande!! [emoji4] Håpar på ei stor 17. mai-overrasking! [emoji12]

Smuta - PP1 - B2 - EL 02.05 - IKM 17.05

Lykke til alle! [emoji106]
 
Cd12 her, og EL nærmer seg med stormskritt. Tror kansje den kommer et par dager tidligere denne gang og.
 
cd6. Spotter fortsatt. Så irriterende! Lurer på om jeg skal begynne el-testing i helga... Har til vanlig 28-32 dagers sykluser.
 
Back
Topp