IKM UKE 20 ♡

Spennende med monitor!:) Har vært inne på tanken å skaffe meg en. Men får klare meg med strimler inntil videre:)
Dele bilder da[emoji1]
Hadde første syklus med monitor forrige pp, og den fant ikke EL, så håper den gjør det denne gangen :) Bilder kommer nok av monitor eller strimmeltestene :) Har hørt monitor ikke passer for alle så skal gi den sjanse noen måneder til :)
 
Helt enig!!

CD 3 og det virker som ukesvis siden tanta kom ... Det er jo ikke annet enn venting. Først venter man på el, så venter man på at tanta ikke skal komme. Og om hun kommer så venter man på at hun skal dra, og at el skal komme igjen. Og til syvende og sist så har man kun kontroll over hvor ofte man legger inn aksjer (og der er man avhengig av mannen også så ikke helt kontroll der heller!).

Samme her :p Syns det er helt tortur med all den ventingen!
 
Ooo[emoji1] Dele bilder![emoji5]
Jeg kjenner at jeg har mer luft i magen i dag.

Dagens el test :)
pp4cd12.jpg
 
Helt enig!!

CD 3 og det virker som ukesvis siden tanta kom ... Det er jo ikke annet enn venting. Først venter man på el, så venter man på at tanta ikke skal komme. Og om hun kommer så venter man på at hun skal dra, og at el skal komme igjen. Og til syvende og sist så har man kun kontroll over hvor ofte man legger inn aksjer (og der er man avhengig av mannen også så ikke helt kontroll der heller!).
smiler litt - det er jo akkurat slik ;-) vi får bare prøve å leve litt innimellom så det blir litt annet enn venting også :)

Fortsatt tr her, så da er det jo bare å vente da ;-) syns dagene går ganske fort når jeg jobber heldigvis! Bestilt meg el-tester denne måneden - må se om jeg finner litt mer ut av syklusen min som tydeligvis bare er på 25 dager blitt. Er det litt kort tro?? Har ikke gjort noe spesielt de første pp'ene, men lurte litt på om jeg skulle Solvipect denne gangen, da jeg ikke kan si jeg merker noe særlig til el-slim - noen som har prøvd det?
 
Startet el-testing i dag, cd10, og den ble som forventet veldig svak [emoji85][emoji23]
 
Flere enn meg som ikke kommer til å teste etter eggløsning? Aldri gjort det og kjenner jeg ikke orker starte nå. Kjenner det frister litt da jeg føler jeg ikke har oversikt over syklusen etter å ha mistet, men jeg tror det blir litt for mye for meg. Har jo klart blir gravid før så tenker det burde gå greit :wacky: kommer nok til å friste når alle dere setter i gang da :p
 
Flere enn meg som ikke kommer til å teste etter eggløsning? Aldri gjort det og kjenner jeg ikke orker starte nå. Kjenner det frister litt da jeg føler jeg ikke har oversikt over syklusen etter å ha mistet, men jeg tror det blir litt for mye for meg. Har jo klart blir gravid før så tenker det burde gå greit :wacky: kommer nok til å friste når alle dere setter i gang da :p

Hadde testefri runde forrige pp, og det forsåvidt "morro" å bare kjenne etter på kroppens signaler.. MEN in the end så skulle jeg gjerne visst når jeg hadde positiv el test, og når jeg gikk inn i dpo-land... Kanskje jeg gjør det flere ganger, for det ble veldig stressfritt, og jeg vet at jeg har symptomer på el :)

Er sikker på at det går helt fint å ikke teste etter el :)
 
Flere enn meg som ikke kommer til å teste etter eggløsning? Aldri gjort det og kjenner jeg ikke orker starte nå. Kjenner det frister litt da jeg føler jeg ikke har oversikt over syklusen etter å ha mistet, men jeg tror det blir litt for mye for meg. Har jo klart blir gravid før så tenker det burde gå greit :wacky: kommer nok til å friste når alle dere setter i gang da :p

Jeg tester ikke! La natural på meg! Lytter til kroppen og til Ovia, det holder for meg! Blitt gravid to ganger med det på to mnd så det funker for meg!! Fint å vite vi er flere!
 
Jeg tester ikke! La natural på meg! Lytter til kroppen og til Ovia, det holder for meg! Blitt gravid to ganger med det på to mnd så det funker for meg!! Fint å vite vi er flere!

Jeg blir roligere av å teste[emoji85] Tror jeg hadde vært super stresset om jeg ikke fikk det bekreftet[emoji854]
Egentlig aldri kjent el på kroppen heller. Kjenner litt nå etter sa.
 
Flere enn meg som ikke kommer til å teste etter eggløsning? Aldri gjort det og kjenner jeg ikke orker starte nå. Kjenner det frister litt da jeg føler jeg ikke har oversikt over syklusen etter å ha mistet, men jeg tror det blir litt for mye for meg. Har jo klart blir gravid før så tenker det burde gå greit :wacky: kommer nok til å friste når alle dere setter i gang da :p

Går inn i pp3 og har ikke testet og kommet ikke til å gjøre det [emoji4] kan hende tempe i neste pp hvis du ikke klaffer nå. Vet att jeg kan bli gravid og beviset er 4½ år [emoji12]
 
Jeg blir roligere av å teste[emoji85] Tror jeg hadde vært super stresset om jeg ikke fikk det bekreftet[emoji854]
Egentlig aldri kjent el på kroppen heller. Kjenner litt nå etter sa.

Skjønner det veldig godt! Vi er vel alle så utrolig klare tenker jeg! VIktigste er jo at man gjør det som gjør en selv roligere :) Jeg får så VELDIGE tegn - haha, så det er liksom ikke noe tvil!
 
Melder meg (noe nølende) med her..
Fikk beskjed fra gynlege på ahus at mensen ville komme tilbake ca 6 uker etter utskraping, så vi får jo bare se hva som skjer..

PP5, PP1 etter MA, B4, EL ca 5/5, IKM fredag 19/5.

Fikk beskjed om at det var lurt å ha en menstruasjon før vi prøvde å bli gravide igjen, men at det ikke var krise om vi ble gravide med en gang. Vi er litt usikre på hva vi gjør, jeg dropper hvertfall el-tester og slikt denne pp*en, men vi har jo sex når vi ønsker det, så det som skjer det skjer..
 
Melder meg (noe nølende) med her..
Fikk beskjed fra gynlege på ahus at mensen ville komme tilbake ca 6 uker etter utskraping, så vi får jo bare se hva som skjer..

PP5, PP1 etter MA, B4, EL ca 5/5, IKM fredag 19/5.

Fikk beskjed om at det var lurt å ha en menstruasjon før vi prøvde å bli gravide igjen, men at det ikke var krise om vi ble gravide med en gang. Vi er litt usikre på hva vi gjør, jeg dropper hvertfall el-tester og slikt denne pp*en, men vi har jo sex når vi ønsker det, så det som skjer det skjer..

Trist å høre at du mistet :( Mistet selv i mars og har hatt et tantebesøk, men tenkte som deg at skjer det så skjer det før mensen kommer tilbake. Masse lykke til :) Man skal jo være ekstra fruktbar etter å ha mistet, så satser på at det stemmer for oss også :)
 
Skal ikke teste for el denne pp'en heller [emoji4] men skal prøve grapefruktjuice denne gangen [emoji4]
Jeg kommer ikke til å teste denne gangen jeg heller. Jeg blir så forvirra av den testinga, skal heller prøve å lage baby [emoji23] annenhver til hver tredje dag..
 
Back
Topp