IKM uke 18 ❤

Murre

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Legg igjen:
nick - evt el dato - hvilken pp/ antall barn fra før - ikm dato :)
Så håper vi dette blir en god uke å ha ikm! :Heartpink

❤1.mai
flubber - PP6 - B3 - IKM 1.mai
Stjernefrø - PP1 - B1 - EL 17/4 - IKM ca 1/5

❤2.mai
Frøkenspiresnart - pp6 - el ca 18.04 - barn 2 - ikm 02.05
Glad sau - pp15 -b2 - ikm 2 mai - el ca 20/4
Mb5572 - pp4 - første barn - el ca 18/4 - ikm ca 2/5
Alle gode ting er tre?
emoji173.png
-pp4 (pp1 etter tidlig SA) -barn nr 3 -EL 18/4 -ikm 2/5
RosaPosa: el ca 18.04 ikm 02.05, andre barn, pp1.
Bkno7690782 Ikm 2. Mai - 1pp

❤3.mai
Babyklar89, pp2, en 19/04, 0 fra før, inn 3 mai
Jente26 - PP 25 - Prøver på nr 1 - EL 19/4 - IKM 3/5
Tiinemor - el 23.4 - ikm 3.mai
FrøkenFryd81 - PP1 - ikm 3.mai - B2

❤4.mai
Gullgrisens 2 gull - el ca 20.04 (tester ikke el) - pp2 - barn 3- Ikm 04.05

❤5.mai
Isa - pp1 - ikm 05.05 - barn nr 2
aperire11 - EL 21.04 - pp3 første barn - IKM 05.05
Alvea - PP6 - Prøver på nr 2 - EL 21/4 - IKM 5/5
Babyhåp89 - PP5 (PP1 etter sa) - B1 - el 21/4 - IKM 5/5?
Snorkfrøkna_90 - el 21.04(tror jeg) - pp1 etter SA, ingen barn fra før - ikm 5.05

❤6.mai
Murre - el etter 22.4 en gang - pp4 førstebarn - ikm 6.5?
Håpefullfor2017 - pp 6 - B1 - el 21/4 - Ikm 6/5

❤7.mai
Fru.86 - PP1 - prøver på første barn - EL rundt 24. april. - IKM rundt 7.mai
Aurora85 - pp1 - el 23.04 - ikm 07.05

Gravide ❤
Blomsten
Mb5572
Gullgrisens2gull
Murre
Smil smil
FrøkenFryd81
Håpefullfor2017
Aurora85

Tr:(
Liaff
GladSau
Stjernefrø
Flubber
RosaPosa
Frøkenspiresnart
Allegodetinger3
Snorkfrøkna_90
Babyhåp89
Jente26
Alvea
Tiinemor
Fru.86
Aperire11

Last edited:
flubber - PP6 - B3 - IKM 1.mai

Har i grunn vært prøver siden oktober. Men fikk aldri TR tilbake etter jeg sluttet på p-piller.
Fått konstatert PCOS, og er nå i gang med første stimulering med Femar/Letrozol.
Regner dette derfor som første PP.
Litt usikker på syklusen min, siden den har vært ganske fraværende i det siste. Så derfor la jeg inn litt ca. datoer.

Har i grunn vært prøver siden oktober. Men fikk aldri TR tilbake etter jeg sluttet på p-piller.
Fått konstatert PCOS, og er nå i gang med første stimulering med Femar/Letrozol.
Regner dette derfor som første PP.
Litt usikker på syklusen min, siden den har vært ganske fraværende i det siste. Så derfor la jeg inn litt ca. datoer.
Så leit at du har hatt så mye sykluskrøll:( har ikke PCOS selv men sliter med å finne ut av syklusene mine jeg og, så her er cirkadatoer helt vanlig ;)
Håper det klaffer for dere denne gangen, eller at syklusen kommer seg:Heartred

Så leit at du har hatt så mye sykluskrøll:( har ikke PCOS selv men sliter med å finne ut av syklusene mine jeg og, så her er cirkadatoer helt vanlig ;)
Håper det klaffer for dere denne gangen, eller at syklusen kommer seg:Heartred

Ja, ikke kjekt med krøll når man er så innstilt på å starte prøvingen. Men har heldigvis en gynekolog som tar det på alvor.
Godt at ikke jeg er den eneste med cirkadatoer. [emoji12]
Håper der klaffer for oss jeg også, men er innstilt på at det kan ta litt tid. Tenker at denne syklusen blir mer som en test for å se hvordan Letrozol fungerer. Men hadde jo selvfølgelig vært kjempekjekt om det klaffer allerede nå. [emoji106]

Hva tenker dere å gjøre denne pp, som dere ikke har gjort tidligere pp? Jeg har startet opp med b-vitaminer, da jeg har lest at det kan hjelpe også tenkte jeg å prøve meg på ananas etterhvert[emoji4] Om det ikke klaffer denne pp vurderer jeg å starte med temping. Noen av dere som temper og kan gi noen tips evt anbefale app som er grei å bruke?[emoji4]

Hva tenker dere å gjøre denne pp, som dere ikke har gjort tidligere pp? Jeg har startet opp med b-vitaminer, da jeg har lest at det kan hjelpe også tenkte jeg å prøve meg på ananas etterhvert[emoji4] Om det ikke klaffer denne pp vurderer jeg å starte med temping. Noen av dere som temper og kan gi noen tips evt anbefale app som er grei å bruke?[emoji4]
Ved temping så er fertility friend og ladytimer veldig gode apper :-)

Jeg skal ikke gjøre noe denne pp. Har pause på hormonene siden apoteket ikke hadde inne, så jeg skal bare ha sex og håpe at det funker:-p
Alle andre kjerringråd har jeg lagt fra meg. Har ikke funka her i hvertfall:-p

Jeg tenker og å prøve meg på ananas :hilarious:
Temper nå og har tempet to sykluser tidligere. Jeg bruker fertility friend appen og synes den er veldig grei og oversiktlig. Den Beregner el ut i fra tempen og annen info man legger inn og hvis man kjøper premium får man mulighet til å sammenligne syklusene sine blant annet :) mitt beste tips til vellykket temping er å gjøre det på akkurat samme tid hver dag uten å gå ut av senga eller noe :)

Ved temping så er fertility friend og ladytimer veldig gode apper :-)

Jeg skal ikke gjøre noe denne pp. Har pause på hormonene siden apoteket ikke hadde inne, så jeg skal bare ha sex og håpe at det funker:-p
Alle andre kjerringråd har jeg lagt fra meg. Har ikke funka her i hvertfall:-p

Tusen takk for tips[emoji2] Skulle ønske jeg greide å slappe av å tenke at vi bare skal ha sex[emoji28] Kjenner jeg er litt utolmodig nå, hadde en sa i januar, så her prøves kjærringråd for å kanskje få fortgang på saker og ting selv om det ikke er vitenskapelig bevist at det fungerer[emoji85]

Tusen takk for tips[emoji2] Skulle ønske jeg greide å slappe av å tenke at vi bare skal ha sex[emoji28] Kjenner jeg er litt utolmodig nå, hadde en sa i januar, så her prøves kjærringråd for å kanskje få fortgang på saker og ting selv om det ikke er vitenskapelig bevist at det fungerer[emoji85]
Har du prøvd slimløsende hostesaft?

Back
Topp