IKM uke 18 ❤

Mulig min syklus heller ikke har stabilisert seg etter sa'en jeg hadde i januar enda, men har aldri opplevd at syklusen er lenger enn 27-28 dager, ikke etter sa'en heller[emoji15] jaja, vi får se hva som skjer i begynnelsen av mai[emoji4]
Blir spennende dager! Er ikke noe vi kan gjøre noe med uansett så vi får vel begge ta det som det kommer :)
 
Min syklus er ute å kjører om dagen. Ser ikke ut som ikm blir 5.mai likevel. Tror nok ikm blir i løpet av uke 19 så da kan jeg slettes fra listen. Lykke til alle sammen!
 
Min syklus er ute å kjører om dagen. Ser ikke ut som ikm blir 5.mai likevel. Tror nok ikm blir i løpet av uke 19 så da kan jeg slettes fra listen. Lykke til alle sammen!
Nei, så dumt med sykluskrøll :( er du helt sikker? For min del må du bare henge her selv om ikm er uke 19 men det velger du :)Sender en klem :Heartred
 
I dag kom krysset på tempen og siden el testen ble negativ i går er jeg endelig 1 dpo i dag, hurra:) så nå blir det nervepirrende dager og håpe at lutealfasen min er lengre enn 8 dager som sist :oops:
 
Forrige pp hadde jeg både ømme bryster og kvalme, men da var det nok bare TR som var på tur + influensa. Nå kjenner jeg ingenting. Null og niks. Men driver og sjekker slimet, og synes faktisk det var mye mer slim nå på C13 enn på C9. Ifølge 22-dagerssyklusen skulle det være EL på C9. Men kanskje det svinger litt og jeg fikk EL på C13 istedenfor? Isåfall skjer det ingenting denne pp'n, for da var mannen bortreist. Så da avventer jeg og ser om IKM er 4.mai eller 8. mai.
 
Forrige pp hadde jeg både ømme bryster og kvalme, men da var det nok bare TR som var på tur + influensa. Nå kjenner jeg ingenting. Null og niks. Men driver og sjekker slimet, og synes faktisk det var mye mer slim nå på C13 enn på C9. Ifølge 22-dagerssyklusen skulle det være EL på C9. Men kanskje det svinger litt og jeg fikk EL på C13 istedenfor? Isåfall skjer det ingenting denne pp'n, for da var mannen bortreist. Så da avventer jeg og ser om IKM er 4.mai eller 8. mai.
Det kan jo hende el har forsøvet seg ja. Hos meg veksler det litt på om jeg får mest slim før, under eller rett etter el også.
Får bare vente å se da rett og slett, og håpa at dere traff med aksjene og at tr aldri kommer:)
 
Hei damer!!!!!

Fillern heller, jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle bli prøvekoko den her gangen, men nå skriver jeg jo dette, så den planen røyk..

Prøver å bli gravid med nr 2, har en skjønn gutt på 1,5 år fra før! <3

Dette er første mnd hvor vi ikke har hoppa av i svingen, og tror vi traff ganske bra i to runder og :D

PP1 - ikm 3.mai - B2

Hvordan skal dette gå da? Er jo opphengt allerede...
 
Hei damer!!!!!

Fillern heller, jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle bli prøvekoko den her gangen, men nå skriver jeg jo dette, så den planen røyk..

Prøver å bli gravid med nr 2, har en skjønn gutt på 1,5 år fra før! <3

Dette er første mnd hvor vi ikke har hoppa av i svingen, og tror vi traff ganske bra i to runder og :D

PP1 - ikm 3.mai - B2

Hvordan skal dette gå da? Er jo opphengt allerede...
Velkommen hit , høres ut som du glir rett inn ;):D
 
Noen som har begynt å teste? :D får ikke tester i posten før torsdag evt fredag, kanskje like greit så slipper jeg å bruke så mange før det er vits.
 
Noen som har begynt å teste? :D får ikke tester i posten før torsdag evt fredag, kanskje like greit så slipper jeg å bruke så mange før det er vits.

Jeg har begynt :p har så mange one step :p men de er negative... så er vel sikkert greit å vente.
Jeg har ikm 2. Mai, så bør vel se noe fredag evt. kanskje?
 
Back
Topp