IKM uke 18 ❤

Så hyggelig at du synes det!:Heartred Vi må jo passe på hverandre her inne midt oppi alt vi står i:Heartred
Så spennende at El nærmer seg:) Da er det bare å legge inn aksjer og håpe på det beste:joyful:



Takk! Dere er gode da :Heartred
Så bra med godfølelse da, det gjør jo ventetiden litt lysere:) kjenner meg veldig igjen i å gå å lete etter symptomer. sånn sett er det greit å ikke være i dpo enda for nå tar jeg det som det kommer:p Men murringene har gitt seg helt nå så håper jo testen snart blir negativ så jeg kan henge meg på resten av dere i dpo land:happy:

Føler litt sånn boble-følelse mellom underlivet og navlen, det er den beste måten jeg kan forklare det på, og litt småsliten i korsryggen? Men som sagt så kan det være meg som tror jeg kjenner ting.. kjenner på puppene nesten hele tiden i håp om at det skal kjennes noe der :hilarious:
 
Veldig spent. Men jeg har en god følelse da :) litt rar i ryggen og litt murring og stikking i livmora (eller noe der nede) :) Hehe.. spent på om jeg får noen "festnings-dip" i temperaturen min de nærmeste dagene :)
Så spennende og bra med godfølelse! du får holde oss oppdatert ;)
 
Føler litt sånn boble-følelse mellom underlivet og navlen, det er den beste måten jeg kan forklare det på, og litt småsliten i korsryggen? Men som sagt så kan det være meg som tror jeg kjenner ting.. kjenner på puppene nesten hele tiden i håp om at det skal kjennes noe der :hilarious:
Det høres jo lovende ut :angelic: men ja man kjenner de utroligste ting i dpo :hilarious: Du får holde oss oppdatert på hvordan det går ;)
 
Hvordan står det til med gjengen? :) Noen i dpo land som har fått noen symptomer?Tidlig enda men morsomt å sjekke for det om:angelic:
Her venter jeg fremdeles på negativ el test:wideyed: Satser på i kveld eller morgen tidlig.

Ikke noe symptomer her heller, allerede 6 dpo i dag hvis det stemmer med EL testene :p
 
Hvordan står det til med gjengen? :) Noen i dpo land som har fått noen symptomer?Tidlig enda men morsomt å sjekke for det om:angelic:
Her venter jeg fremdeles på negativ el test:wideyed: Satser på i kveld eller morgen tidlig.

Murringer og gul,slimete utflod[emoji85] er småkvalm og trøtt, men puppene er ikke så ømme som de pleier å være i dpo! Håper du snart får negativ EL test[emoji173]
 
Og der ble den negativ! Jippi! 1dpo i morgen! :happy093
IMG_3025.JPG
 
Oo spennende! Mange gode tegn men alltid vanskelig å vite hva det skyldes :joyful:

Ja, prøver å holde meg på matta[emoji23] har egentlig en god følelse, men redd for å jinxe[emoji85] har trykk nedentil. Men denne mnd etter SA har jo vært litt spesiell også da. Tror ingenting før jeg ser strekene foran meg!
 
Ja, prøver å holde meg på matta[emoji23] har egentlig en god følelse, men redd for å jinxe[emoji85] har trykk nedentil. Men denne mnd etter SA har jo vært litt spesiell også da. Tror ingenting før jeg ser strekene foran meg!
Det skjønner jeg godt! Vi får bare smøre oss med tålmodighet:HeartredStygt redd for at jeg kommer til å kjenne veldig mye etter denne gangen:wideyed:
 
LF forandrer seg jo ikke? Så tror nok IKM for deg må forskyves denne pp'n. Om du har LF på 13-14 dager, så har du det ganske så konstant. Det er ihvertfall slik jeg har forstått det når jeg har lest meg opp. Det som forandrer seg fra mnd til mdn, eventuelt, er EL. Ikke LF.

Jeg har også forstått det sånn, men bruker aldri å ha forsinket mens, derfor tror jeg at ikm fortsatt er 02/05... Blir spennede å se hva som skjer i løpet av neste helg og påfølgende uke[emoji4]
 
Enig med deg:) men så sant syklusene er staibilisert sånn noenlunde da. Min LF har variert veldig så langt men så er kroppen enda ikke helt stabilisert etter p-pilleslutt.

Mulig min syklus heller ikke har stabilisert seg etter sa'en jeg hadde i januar enda, men har aldri opplevd at syklusen er lenger enn 27-28 dager, ikke etter sa'en heller[emoji15] jaja, vi får se hva som skjer i begynnelsen av mai[emoji4]
 
Back
Topp