IKM uke 18 ❤

Er det vanlig med sånn følelse av at noen drar i eggstokkene? :p veldig plagsomt :p
 
Hurra for dpo :) Kan jo hende ikm flytter seg tilsvarende og lf blir som normalt :)
Spennende med kraftig el da! Krysser fingrene for at aksjene holder :Heartred

Jaa, alltid godt å komme over til dpo-land, selv om det er en kjedelig periode med mye venting[emoji85] Tviler på det, har normalt sett ganske så stabil syklus på 27-28 dager, men man skal aldri si aldri[emoji6] Har aldri opplevd så voldsom el før, har fortsatt vondt i livmorområdet liksom[emoji85] Takk for det[emoji177] Krysser det jeg har for at det holder jeg også, men tør ikke helt å håpe på at dette er pp spira sitter likevel...
 
Jaa, alltid godt å komme over til dpo-land, selv om det er en kjedelig periode med mye venting[emoji85] Tviler på det, har normalt sett ganske så stabil syklus på 27-28 dager, men man skal aldri si aldri[emoji6] Har aldri opplevd så voldsom el før, har fortsatt vondt i livmorområdet liksom[emoji85] Takk for det[emoji177] Krysser det jeg har for at det holder jeg også, men tør ikke helt å håpe på at dette er pp spira sitter likevel...
Synes det er mye venting hele tiden når man prøver jeg:pførst til el så dpo, så evt på at tr skal gi seg .. får håpe vi ikke må gjennom det så mange gangene til før spira sitter :Heartred håpe med måte er vel lurt så ikke skuffelsen blir alt for stor, men det er ikke lett:oops:
 
Snorkfrøkna_90 - el 21.04(tror jeg) - pp1 etter SA, ingen barn fra før - ikm 5.05
 
Da er jeg endelig i dpo land, mange dager senere enn antatt[emoji15] Nå er det jo bare 10 dager til ikm, så lf blir kort denne pp, bruker å være rundt 13-14 dager normalt... El var grusomt vond denne mnd, aldri hatt så ille el-smerter som denne gang, kjennes fortsatt støl ut i livmorområdet[emoji85][emoji51] Ikke stor tro på at det blir klaff denne pp da mannen var borte på jobb når el var, fikk lagt inn aksjer to dager før, men regner med at det ikke holder og at vi går inn i ny pp[emoji53]

LF forandrer seg jo ikke? Så tror nok IKM for deg må forskyves denne pp'n. Om du har LF på 13-14 dager, så har du det ganske så konstant. Det er ihvertfall slik jeg har forstått det når jeg har lest meg opp. Det som forandrer seg fra mnd til mdn, eventuelt, er EL. Ikke LF.
 
LF forandrer seg jo ikke? Så tror nok IKM for deg må forskyves denne pp'n. Om du har LF på 13-14 dager, så har du det ganske så konstant. Det er ihvertfall slik jeg har forstått det når jeg har lest meg opp. Det som forandrer seg fra mnd til mdn, eventuelt, er EL. Ikke LF.
Enig med deg:) men så sant syklusene er staibilisert sånn noenlunde da. Min LF har variert veldig så langt men så er kroppen enda ikke helt stabilisert etter p-pilleslutt.
 
Velkommen i gjengen :)
så trist med sa:( får håpe det klaffer nå og varer helt ut :Heartred

Takk for det. Håper på ny spire snart. Har hatt en lang periode uten EL og mens,bare spotting, men nå kom endelig EL.Har ikke de store forhåpningene for denne pp da, siden vi ikke har gått helt hundre prosent inn for det nå første runden. Men hvis EL var fredag, så hadde vi sex da, så sjansen er jo der. Vi får se om det skjer noe i løpet av en uke eller to :)
 
Takk for det. Håper på ny spire snart. Har hatt en lang periode uten EL og mens,bare spotting, men nå kom endelig EL.Har ikke de store forhåpningene for denne pp da, siden vi ikke har gått helt hundre prosent inn for det nå første runden. Men hvis EL var fredag, så hadde vi sex da, så sjansen er jo der. Vi får se om det skjer noe i løpet av en uke eller to :)
Da er det bare å vente i spenning og håpe på det beste :)
 
Hvordan står det til med gjengen? :) Noen i dpo land som har fått noen symptomer?Tidlig enda men morsomt å sjekke for det om:angelic:
Her venter jeg fremdeles på negativ el test:wideyed: Satser på i kveld eller morgen tidlig.
 
Hvordan står det til med gjengen? :) Noen i dpo land som har fått noen symptomer?Tidlig enda men morsomt å sjekke for det om:angelic:
Her venter jeg fremdeles på negativ el test:wideyed: Satser på i kveld eller morgen tidlig.

Må bare skryte litt av deg Murre. Du heier oss frem alle sammen og holder aktiviteten oppe i denne tråden! [emoji106]

Her går der bra. Venter på EL. Er vel like rundt hjørnet siden jeg tok sprøyte i går! Har lagt inn aksjer de siste dagene, og satser på å få gjort i kveld og i morgen også! Så får vi se.

Kjenner at formen er litt laber. Trøtt og småkvalm. Men det er nok bare bivirkninger.
 
Hvordan står det til med gjengen? :) Noen i dpo land som har fått noen symptomer?Tidlig enda men morsomt å sjekke for det om:angelic:
Her venter jeg fremdeles på negativ el test:wideyed: Satser på i kveld eller morgen tidlig.
Null null null symptomer her. Kunne like godt vært hankjønn liksom :p Så håpet svinner, selv om det er særs tidlig for symptomer enda :) Noen andre?
 
Enig med Fru.86, Murre gjør en fantastisk jobb! :)
Formen er bra, men går jo bare å kjenner og kjenner etter hele tiden, så jeg tror jo jeg kjenner noe like mye av tiden :p men har generelt en god følelse denne pp:happy: så det blir spennende fremover!
Håper du får neg el-test snart Murre! :)
 
Må bare skryte litt av deg Murre. Du heier oss frem alle sammen og holder aktiviteten oppe i denne tråden! [emoji106]

Her går der bra. Venter på EL. Er vel like rundt hjørnet siden jeg tok sprøyte i går! Har lagt inn aksjer de siste dagene, og satser på å få gjort i kveld og i morgen også! Så får vi se.

Kjenner at formen er litt laber. Trøtt og småkvalm. Men det er nok bare bivirkninger.
Så hyggelig at du synes det!:Heartred Vi må jo passe på hverandre her inne midt oppi alt vi står i:Heartred
Så spennende at El nærmer seg:) Da er det bare å legge inn aksjer og håpe på det beste:joyful:

Enig med Fru.86, Murre gjør en fantastisk jobb! :)
Formen er bra, men går jo bare å kjenner og kjenner etter hele tiden, så jeg tror jo jeg kjenner noe like mye av tiden :p men har generelt en god følelse denne pp:happy: så det blir spennende fremover!
Håper du får neg el-test snart Murre! :)

Takk! Dere er gode da :Heartred
Så bra med godfølelse da, det gjør jo ventetiden litt lysere:) kjenner meg veldig igjen i å gå å lete etter symptomer. sånn sett er det greit å ikke være i dpo enda for nå tar jeg det som det kommer:p Men murringene har gitt seg helt nå så håper jo testen snart blir negativ så jeg kan henge meg på resten av dere i dpo land:happy:
 
Hvordan står det til med gjengen? :) Noen i dpo land som har fått noen symptomer?Tidlig enda men morsomt å sjekke for det om:angelic:
Her venter jeg fremdeles på negativ el test:wideyed: Satser på i kveld eller morgen tidlig.

Veldig spent. Men jeg har en god følelse da :) litt rar i ryggen og litt murring og stikking i livmora (eller noe der nede) :) Hehe.. spent på om jeg får noen "festnings-dip" i temperaturen min de nærmeste dagene :)
 
Veldig spent. Men jeg har en god følelse da :) litt rar i ryggen og litt murring og stikking i livmora (eller noe der nede) :) Hehe.. spent på om jeg får noen "festnings-dip" i temperaturen min de nærmeste dagene :)

Spennende. Krysser fingrene!
 
Back
Topp