IKM UKE 14

Hurra for desemberbarn :) Så bra at vi blir flere og flere, og at ikke alle hopper over pp :)
Det var jeg redd for at skulle skje, men gruppa vokser den :p

Her har tanta dratt, så nå starter bare ventinga på den fertile perioden, som jeg håper starter innen helga er her. Er nå på cd7. Forrige pp hadde jeg el cd 13 men de to gangene før der var det cd18.. så jeg forbereder meg på cd 13 igjen :p som betyr at aksjene burde begynne å legges allerede fra i morgen :p
 
Jeg har hørt at vi kan ha litt høyere sjans, så dette blir en spennende pp[emoji2] Krysser fingrene for mange desemberskatter[emoji173]
Ja, har hørt det selv :D så nå har jeg vært å kjøpt litt div te som skal hjelpe med litt blodgjennomstrømning til livmor og hormonregulerende. Litt for å prøve å prøve å ikke drikke så mye kaffe, men hvorfor ikke kombinere det med noe som er bra for meg :p

Kjøpt yogi ginger, womens balance og lakrisrot :)
 
Så kjekt om du hadde fått termindato i bursdagsgave [emoji4]

Jeg hadde også en ma/sa i oktober. Det var en uventet graviditet og da det gikk galt ble jeg overrasket over hvor mye det gikk inn på meg. Og mannen ennå mere faktisk. Så tror det er vanlig å føle sorg over det som ikke ble når slikt skjer. Og første mens etter det var rimelig heavy her også...

Satser på full klaff for deg denne pp [emoji4]

Ja, det hadde vært magisk[emoji173][emoji1405]

Så leit å høre at du også har opplevde ma/sa[emoji17] Her var det meg det gikk mest inn på, ble sykemeldt ei uke for å hente meg litt inn. Heldigvis var mannen så omsorgsfull og støttende og hadde mye fri fra jobb rett etter sa'en så vi fikk bearbeidet det litt sammen[emoji173]

Tusen takk for det[emoji173] Krysser alt jeg har for mange desemberskatter her inne[emoji173][emoji170]
 
Owæh!! :smiley-bounce012 Så mange kjente i denne IKM-gruppa, tror jammen jeg hiver meg med... ? Kan hende jeg feiger ut ila. PP´n. :schoked025

Shoegrl - PP1 etter MA - EL 23.ish - IKM 08.04
 
Hei igjen! Tr lar visst vente på seg til tross for mensmurringer.. så tror nok jeg må melde meg ut herfra alikevel..

Nei, kom tilbake da! Jeg blir også med denne runden, i denne gruppa! Vi er ei til også, fra Juni-gruppa... Håper selvsagt at årsaken til at TR er sen, er fordi du har en ny spire i magen. :happy:
 
Owæh!! :smiley-bounce012 Så mange kjente i denne IKM-gruppa, tror jammen jeg hiver meg med... ? Kan hende jeg feiger ut ila. PP´n. :schoked025

Shoegrl - PP1 etter MA - EL 23.ish - IKM 08.04

Det skal du da få lov til :D
Så gøy at folk faktisk skal prøve nå selvom det betyr desemberbaby :p
 
Nei, kom tilbake da! Jeg blir også med denne runden, i denne gruppa! Vi er ei til også, fra Juni-gruppa... Håper selvsagt at årsaken til at TR er sen, er fordi du har en ny spire i magen. :happy:

Ja I wish ;) nei denne gangen hadde jeg syklus på 34 dager så tr kom bare to dager senere.. ikm blir da 13/4 i uke 15! Men kan jo snike litt her inne for det om. Fint å se at du er i gang igjen!!:) satser på desemberspirer på oss <3
 
Første periode med el-tester her. Tror jeg har el på søndag. Når begynner dere testingen? :)
 
Ja I wish ;) nei denne gangen hadde jeg syklus på 34 dager så tr kom bare to dager senere.. ikm blir da 13/4 i uke 15! Men kan jo snike litt her inne for det om. Fint å se at du er i gang igjen!!:) satser på desemberspirer på oss <3

34-dagers syklus er vel litt lenge for deg, eller? Kanskje den blir kortere neste PP, sånn at du havner her allikevel! ;) Vi får se hvor mye vi legger i denne PP´n, hodet er ikke helt 100% med, kjenner jeg... Satser uansett på desemberspire på deg og andre her! :D
 
Lurer på om jeg hopper over hit, fra uke 13. Har hatt 31 og 34 dager mellom syklus de to siste (første?) gangene. Tenker at det kanskje blir feil å tro at det blir 28 dager denne gang - og dumt å begynne testingen for tidlig...
Hadde forresten tenkt å bare bruke en eneste test, denne siste prøverunden, men nå ventes nytt påfyll i løpet av noen dager:)

EL 22.3 (i følge app) // Ikm 5.april // PP 1 av 1
 
Lurer på om jeg hopper over hit, fra uke 13. Har hatt 31 og 34 dager mellom syklus de to siste (første?) gangene. Tenker at det kanskje blir feil å tro at det blir 28 dager denne gang - og dumt å begynne testingen for tidlig...
Hadde forresten tenkt å bare bruke en eneste test, denne siste prøverunden, men nå ventes nytt påfyll i løpet av noen dager:)

EL 22.3 (i følge app) // Ikm 5.april // PP 1 av 1

Velkommen hit ^^
Shit, nerver av stål om du kun skal bruke en test :O skal dere pause eller stoppe prøvingen om det ikke klaffer nå?
 
Back
Topp