IKM UKE 14

Ja, tenke skulle høre om du ville kjøpe en uåpnet pakke fra clearblue? Send meg en melding, sletter denne kommentaren når den er sett

Takk for tilbudet, men nei takk. :) Mulig @Bukett vil kjøpe de, dersom hun må inn i en ny PP, men får håpe hun slipper. ;)
 
Jeg har ingen symptomer, så vet ikke hvorfor jeg tar tester. Tok en nå nettopp - de er like hvit alle sammen! Men det ER jo alt for tidlig, så NÅ skal jeg slutte. Får be gubben gjemme de:)

Hvilken symptomer har du "Gullgrisens 2gull"?

Vært veldig svimmel og uggen. Nesten sånn fyllesykfølelse.
Mye kramper i nedre mageregion og vondt i korsryggen. Pleier vanligvis å få det dagen før mens, men nå har det vært sånn i ei uke.
Var overbevist om at luktesansen min hadde forandret seg også, men jeg tror jeg bare innbiller meg en hel masse :hilarious:
Begynte å blø neseblod på søndag kveld, noe jeg knapt har gjort siden forrige svangerskap.
Går ofte på do, men det kan like gjerne være at jeg hele tiden sjekker etter tr ;) Har til og med våknet på natta for å måtte gå på do, og det gjør jeg veldig sjeldent.
Søndag kveld kjentes det ut som at noen kleip meg i brystvortene, og de var fortsatt veldig ømme i går.
Var sikker på at tr kom under trening igår, men det var bare utflod.

Men sent i går kveld så slapp plutselig alle symptomer.. Drømte at jeg testet negativt etter negativt i natt så da klarte jeg å holde meg unna testene idag tidlig. :hilarious:
 
Ja, har gjort det, i tillegg til tempet. I følge tempen og andre tegn har EL vært, men i følge EL-testene er jeg ikke sikker. Tror bare jeg ikke har særlig streksyn. :p
Testene er vanskelige altså.. men om tempen klart sier el har vært så har du vel hatt en mild el da kanskje? Om du ikke har kjent det på kroppen [emoji14]
 
Herreguuuud, jeg sitter på jobb og klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt. Dette er min første PP, og jeg har hatt murrende smerter i nedre del av magen og korsryggen siden lørdag. Har ikke IKM før tirsdag 04. april, så det er tidlig for min del å få menssmerter - de er heller ikke like vonde som smertene jeg vanligvis har. Er også litt kvalm, men det kan nok også være litt psykisk.

Googler meg selvfølgelig i hjel for å se om dette kan være tegn på noe, men det meste jeg finner er ganske tvetydige svar. Har også mye utflod (æsj), har trodd flere ganger at TR har kommet tidlig fordi det er helt texas nedi der. Klarte ikke å holde meg og tok en test i går, selv om jeg egentlig skulle vente til tidligst lørdag. Den var selvfølgelig negativ, helt bortkastet.

Kommer ikke til å gå gjort noenting i dag, blir moro om jeg skal gå slik i flere måneder fremover :D
 
Testene er vanskelige altså.. men om tempen klart sier el har vært så har du vel hatt en mild el da kanskje? Om du ikke har kjent det på kroppen [emoji14]

Kroppen har vært så tydelig som den kan være på at det var EL uten å gå inn på detaljer. :hilarious:

Leser/analyserer du tester etter at tidsfristen har vært?
 
Herreguuuud, jeg sitter på jobb og klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt. Dette er min første PP, og jeg har hatt murrende smerter i nedre del av magen og korsryggen siden lørdag. Har ikke IKM før tirsdag 04. april, så det er tidlig for min del å få menssmerter - de er heller ikke like vonde som smertene jeg vanligvis har. Er også litt kvalm, men det kan nok også være litt psykisk.

Googler meg selvfølgelig i hjel for å se om dette kan være tegn på noe, men det meste jeg finner er ganske tvetydige svar. Har også mye utflod (æsj), har trodd flere ganger at TR har kommet tidlig fordi det er helt texas nedi der. Klarte ikke å holde meg og tok en test i går, selv om jeg egentlig skulle vente til tidligst lørdag. Den var selvfølgelig negativ, helt bortkastet.

Kommer ikke til å gå gjort noenting i dag, blir moro om jeg skal gå slik i flere måneder fremover :D

Får håpe det bare blir med denne PP´n for deg, men det er lett for at de som må igjennom flere PP´er blir en smule koko underveis. :hilarious:
 
10 / 11 dpo i dag, hatt veldige mens murringer i et par dager nå. Så føle på meg at mensen er på vei. Husket så lite om jeg hadde sånne smerter sist jeg ble gravid.
 
Man blir vel ikke trøtt bare ei uke etter EL?! Det kommer ikke såååå tidlig...?!? Husker ikke fra tidligere sv.skap I går måtte jeg ta en hvil på ettermiddagen, og i dag sovner jeg sittende med mobilen i hånda. Mest sannsynlig noe "annet" som har slått inn (Jern, vitamin, stoffskifte!)

Har utflod som ligner rå eggehvite, og mye.
 
Back
Topp