IKM uke 12 ~ 2018

13 dpo i dag. Ingen tegn til tanta. Ingen tegn til spire. Tviler på det har klaffet denne mnd, så får vel bare gå inn i påsken med nytt mot!
 
3F96ABC5-88D9-4A78-A3FE-1219051FA3C9.png
Her kom tanta trampende inn i dag :shifty: men det skjønte jeg noen dager i forveien pga tempkurven. Første gang jeg temper, men veldig interessant og har blitt bedre kjent med kroppen og syklusene mine! Så det kan anbefales :happy: Da gjør jeg meg klar for pp9, med relativt godt mot, og så tusler jeg over til «IKM uke 16». Gratulerer så mye til alle med positiv test denne pp!! :happy::dance008:Heartred
 
Jeg fikk positiv digital forrige dagen, men jeg klarer liksom ikke helt å slippe jubelen løs. Jeg har vel testa for mye og begynner å bli paranoid nå. synes ikke strimmeltestene har blitt noe sterkere de siste dagene og nå som jeg er på ikm i dag så jeg for meg at de burde være litt sterkere enn de er? Den nederste er fra i dag og den øverste fra forrige dagen.
Hvordan går det? Testet noe mer? Ikke alltid man kan stole helt på strimmeltestene med stigning, eller det kan ta litt tid.
 
Spottingen har begynt smått her. Så da begynner ny pp straks! Går inn i den med godt mot[emoji256]
Uff da... Men bra du er ved godt mot og klar for ny pp :)
 
Veldig kjekt :) er litt usikker når jeg starter. Men lurer på å ta en test 28. Mars. Håper å klare å holde meg til det da :p hvordan er det med deg?
Hvis du klarer å holde deg til da er du flink :) Her bruker jeg å svi av første test 10dpo.
Går greit med meg. Er nå kommet til cd3 og "fit for fight" i ny pp :)
 
Hvordan går det? Testet noe mer? Ikke alltid man kan stole helt på strimmeltestene med stigning, eller det kan ta litt tid.


Endelig i dag tok jeg en test som ble en god del sterkere enn de forrige:) så da får jeg prøve å skjerpe meg og ikke teste så mye mer og håpe på at dette faktisk er sant og at det kan gå bra:) Lykke til i neste pp alle dere fine damer! <3
 
Last edited:
Hvis du klarer å holde deg til da er du flink :) Her bruker jeg å svi av første test 10dpo.
Går greit med meg. Er nå kommet til cd3 og "fit for fight" i ny pp :)

Har ikke vært flink før jeg var til gynekologen. Svidde av en del tester før det :p men nå er jeg mest sannsynlig 9 dpo. Så vil vel kjenne på det å teste snart. Men jeg kjenner at jeg skal klare å holde meg til over helga ihvertfall. Men av en eller annen grunn tror jeg nok tr dukker opp om ikke mange dagene. Men er ved godt mot uansett ;) Lykke til i ny pp :) krysser fingrene!
 
Endelig i dag tok jeg en test som ble en god del sterkere enn de forrige:) så da får jeg prøve å skjerpe meg og ikke teste så mye mer og håpe på at dette faktisk er sant og at det kan gå bra:) Lykke til i neste pp alle dere fine damer! <3
Så bra :) Gratulerer og håper spiren sitter godt fast helt til termin :Heartred
Skal jeg sette deg opp på gravid lista da?
 
Vis vedlegget 250049 Her kom tanta trampende inn i dag :shifty: men det skjønte jeg noen dager i forveien pga tempkurven. Første gang jeg temper, men veldig interessant og har blitt bedre kjent med kroppen og syklusene mine! Så det kan anbefales :happy: Da gjør jeg meg klar for pp9, med relativt godt mot, og så tusler jeg over til «IKM uke 16». Gratulerer så mye til alle med positiv test denne pp!! :happy::dance008:Heartred
At hun ikke kan holde seg borte da... Men godt at du var litt forberedt selv om man håper at det skal snu :) Veldig spennende å tempe :) Lykke til i neste pp og velkommen inn til oss i ikm uke 16 :)
 
Har ikke vært flink før jeg var til gynekologen. Svidde av en del tester før det :p men nå er jeg mest sannsynlig 9 dpo. Så vil vel kjenne på det å teste snart. Men jeg kjenner at jeg skal klare å holde meg til over helga ihvertfall. Men av en eller annen grunn tror jeg nok tr dukker opp om ikke mange dagene. Men er ved godt mot uansett ;) Lykke til i ny pp :) krysser fingrene!
Nærmer seg ny runde med testing da :) Håper helga går fort! Bra du er ved godt mot samme hvilken vei det skulle gå, men håper det er spire :)
 
Back
Topp