Ikke vite kjønn

Wilhelmine,mortil2snart3

Andre møte med forumet
Er det flere som ikke skal vite kjønnet før fødsel?
Vi har bestemt oss for å ikke ville vite det, så håper ikke de røper seg på ultralyd [emoji6][emoji85]
 
Vi snakket om at vi kanskje ikke ville vite det før jeg ble gravid men da jeg ble det så var det uaktuelt... vi klarer ikke vente til fødsel :)
 
Vi ønsker heller ikke å vite det[emoji4] vi kommer til å si fra på UL før noen røper seg[emoji85]
 
Jeg hadde lyst til å ta det som en overraskelse, men Samboer vill vite. Skal ikke være så vrang på det [emoji4]
 
Vi vil vite[emoji28]men lurte kanskje litt på om vi ikke skulle dele det med andre[emoji848][emoji87]
 
Å, jeg skulle ønske jeg klarte å vente. Tenk så spennende!!! :Heartblue Men jeg har ikke sjans. Alt for nysgjerrig, og alt for kontrollfrik. Vil ha klær i «riktig» farge klart. Også har jeg så lyst å kalle babyen lillebror eller lillesøster før h*n kommer. Hadde samboer ikke villet vite så hadde jeg nok skulle klart det. :)
 
Jeg vil ikke vite! Begge de første var også en overraskelse og det var veldig spennende synes jeg :) Mannen er ikke helt enig, men tror nok jeg får viljen min igjen..
 
Er det flere som ikke skal vite kjønnet før fødsel?
Vi har bestemt oss for å ikke ville vite det, så håper ikke de røper seg på ultralyd [emoji6][emoji85]

Det er forresten bare til å gi beskjed med engang før de starter opp. Da passer de på og gi beskjed om en evt. skal se vekk. Jordmor så kjønnet med engang sist, men vi fikk det ikke med oss. Tenkte det var gutt siden hun sa det sånn, men det var jente :) Vi fikk med oss kjønnet i en konvolutt tilfelle vi skulle ombestemme oss da. Men den åpnet vi etter fødsel :)
 
Med nr 1 ville vi ikke vite kjønnet. Med nr 2 og nr 3 ville vi vite det. Denne gangen vil jeg også vite kjønnet[emoji4]
 
Vi visste det med nr 1 og nr 2, men fortalte det ikke med nummer 1, vi holdt det for oss selv siden vi fikk vite det på 3d ul ganske sent. Med nummer 3 visste vi det ikke, og det var veldig spennende:) Men nå når vi har kvittet oss med absolutt alt av utstyr og nesten alt av klær, tenker jeg det kanskje er greit å vite det denne gang :)
 
Wow, ganske bra gjort å ikke vite... Men jeg personlig hadde aldri klart det, må handle inn en del klær, og jeg syntes det er så kooselig hvis jeg kan fortelle barna om det er lillesøster eller lillebror :Heartbigred
 
Vi vil nok vite det. Diskuterte aldri noe annet med førstemann iallfall.
 
Back
Topp