Ikke nok med ma

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Våknet i natt med magesmerter som bare eskalerte utover morgenen. Frøys. Rista. Mannen kom hjem og fikk meg til legen.
Endometritt. Betennelse i livmora. Fy faen. Leser at det er 15% sjans for fertilitetsproblemer etterpå.
Herlig.

Så her ligger jeg på sofaen. Blør. Hele kroppen verker. Brenner opp. Og kjenner at hele fåkkings universet er mot meg.
 
Så forbasket urettferdig!! [emoji22]
Fikk du noe medisin? Får du tett oppfølging videre?
Vil bare sende en stor og varm klem! [emoji173]
15%... da er det altså 85% sjanse for at det går bra, det er gode odds [emoji173]
 
Så forbasket urettferdig!! [emoji22]
Fikk du noe medisin? Får du tett oppfølging videre?
Vil bare sende en stor og varm klem! [emoji173]
15%... da er det altså 85% sjanse for at det går bra, det er gode odds [emoji173]

Takk [emoji173]️
Ble satt på dobbelt opp med antibiotika i to uker... blir nok sjekket opp vanlig.
Er bare så lei av kaos og mas. Skulle bruke de neste ukene på å komme meg. Ikke henge på legekontoret. [emoji36]
 
Bare sniker, men æsj! Har fulgt deg litt i kulissene. Du fortjente ikke dette i tillegg :Heartred
 
Takk [emoji173]️
Ble satt på dobbelt opp med antibiotika i to uker... blir nok sjekket opp vanlig.
Er bare så lei av kaos og mas. Skulle bruke de neste ukene på å komme meg. Ikke henge på legekontoret. [emoji36]
Skjønner [emoji173] du kan vel få sykemelding for et par uker til når det ble så mye på en gang? Få litt ekstra tid på å hente deg inn igjen på [emoji173]
 
Skjønner [emoji173] du kan vel få sykemelding for et par uker til når det ble så mye på en gang? Få litt ekstra tid på å hente deg inn igjen på [emoji173]

Jeg får sikkert det :) akkurat nå vil jeg bare ligge på sofaen til neste år [emoji19]
 
Er det virkelig mulig [emoji17] Føler sånn med deg[emoji173]️ Nå må du bare pleie deg selv, å komme deg raskt. To antibiotikaer betyr vel at de ønsker å dekke grundig, slik at du blir raskt og effektivt kvitt det. God bedringsklemmer [emoji173]️
 
:Heartred:Heartred
 
nei fy søren. Dette fortjente du virkelig ikke på toppen av alt dere har vært gjennom.
God bedring. Håper dere er ferdig med motgang nå.
 
Man kan begynne å lure på hvem som sitter der oppe og deler ut dritt... «de der... har de fått nok nå? Naaah... vi gir dem mer...»
[emoji36][emoji36]
 
Man kan begynne å lure på hvem som sitter der oppe og deler ut dritt... «de der... har de fått nok nå? Naaah... vi gir dem mer...»
[emoji36][emoji36]
kjenner til det altså.
Håper virkelig det holder nå
 
Hvordan går det med deg?

Klorer meg fast...
CRP hadde steget alt for mye til tross for antibiotika så må nok en gang til legen på mandag. Er så lei det legekontoret at jeg snart får mark...
Har heldigvis ikke vondt og ikke feber men kjenner jo at kroppen har vært med på et helvete eller tre den siste tiden.

Takk for at du spør [emoji173]️
 
Huff, håper du kan komme deg og få hvile litt nå. Hva tenker dere er planen videre?
 
Klorer meg fast...
CRP hadde steget alt for mye til tross for antibiotika så må nok en gang til legen på mandag. Er så lei det legekontoret at jeg snart får mark...
Har heldigvis ikke vondt og ikke feber men kjenner jo at kroppen har vært med på et helvete eller tre den siste tiden.

Takk for at du spør [emoji173]️

Huff, nå syns jeg du må få bli ferdig og få ro snart. Bli frisk og rask i stedet. Føler med deg[emoji173]️ klem
 
Last edited:
Klorer meg fast...
CRP hadde steget alt for mye til tross for antibiotika så må nok en gang til legen på mandag. Er så lei det legekontoret at jeg snart får mark...
Har heldigvis ikke vondt og ikke feber men kjenner jo at kroppen har vært med på et helvete eller tre den siste tiden.

Takk for at du spør [emoji173]️

Superviktig at du får god oppfølging med infeksjon... hvis ikke crp snur, bør du vel legges inn. Godt tegn at vondten og feberen er borte da. Jeg fikk også infeksjon etter MA (og utskraping). Måtte bytte antibiotika to ganger før jeg fikk en som snudde det hele. Men det gikk bra til slutt, og nå har jeg ny beboer i hybelen. [emoji6]

Fortsatt god bedring!! Ta godt vare på deg selv! [emoji173]️
 
Huff, håper du kan komme deg og få hvile litt nå. Hva tenker dere er planen videre?

Får oppfølging av lege her hjemme nå. Venter på prøvesvar etter ma-en. Og har en stor elefant i rommet i form av spørsmålet om det er nå vi gir opp eller ikke.
Hodet sier en ting, hjertet noe annet. Han gjør alt for meg men når sier han stopp? Er det jeg som sier det? Det er utrolig vondt og vanskelig og jeg sitter med masse skyldfølelse for at vi er her i det hele tatt. Det var jeg som så veldig gjerne ville ha nummer tre. Han var fornøyd med livet som det var. Så blir alt bare kaos.
Huff.
Har fått time hos psykolog om veldig straks så forhåpentligvis får jeg hjelp der til å sortere hodet.
[emoji173]️
 
Superviktig at du får god oppfølging med infeksjon... hvis ikke crp snur, bør du vel legges inn. Godt tegn at vondten og feberen er borte da. Jeg fikk også infeksjon etter MA (og utskraping). Måtte bytte antibiotika to ganger før jeg fikk en som snudde det hele. Men det gikk bra til slutt, og nå har jeg ny beboer i hybelen. [emoji6]

Fortsatt god bedring!! Ta godt vare på deg selv! [emoji173]️

Håper jeg slipper innleggelse. Bor to timer unna sykehuset så får evt håpe på øhjelpsplass på sykehjemmet hvis det blir så ille [emoji23]
Står på både flagyl og ciprofloxacin så forhåpentligvis skal de dekke de fleste bakterieartene.

Godt å høre at du ble gravid etter infeksjon. Leser bare om komplikasjoner og vansker med å bli gravid etter noe sånt, så godt med litt lys i tunellen :)
[emoji173]️
 
Back
Topp