Ikke igjen

Gyn så en oppklaring I livmor men ikke noe tegn til foster. Hun sa det kan være for tidlig og det kan være snakk om en abort..
Det positive er at det ikke var noe tegn til exu, men det føles som verdens minste plaster på et åpent kjøttsår akkurat nå.
Ny blodprøve på søndag, så får jeg svar på begge to da ..
Krysser fingrene for at alt er bra, men at det er for tidlig å se noe mer enn den oppklaringen. Veldig godt mulig, men skjønner du ikke er så veldig optimistisk.
Stor klem.
 
Krysser fingrene! [emoji173]️ jeg tror ikke man ser foster så tidlig gjør man det da?
Gyn sa det skulle være mulig å se fosteranlegg, og at om jeg var 100% sikker på eggløsningen så skulle det være synlig. Fikk positiv test 9dpo så det kan ikke være store slyngringsmonen i allefall...
Krysser fingrene for at alt er bra, men at det er for tidlig å se noe mer enn den oppklaringen. Veldig godt mulig, men skjønner du ikke er så veldig optimistisk.
Stor klem.
De blåser jo opp livmora ca 3 ganger så stor på skjermen, og i uke 4 er embryoet på str med et sesamfrø, blåst man opp det 3 ganger og bør det jo kunne synes..
 
Forstår hva du mener. Husker også hvordan jeg leste meg opp på en del i høst om hvordan den lille faktisk kan klare gjemme seg i ukesvis på UL, at det ser tomt ut og alt likevel kan være iorden. Greit også at de bruker proben motsatt for å være helt sikker på at det ikke er bakovervendt livmor som gjør at det ser tomt ut.
Håper inderlig for dere!
 
Gyn så en oppklaring I livmor men ikke noe tegn til foster. Hun sa det kan være for tidlig og det kan være snakk om en abort..
Det positive er at det ikke var noe tegn til exu, men det føles som verdens minste plaster på et åpent kjøttsår akkurat nå.
Ny blodprøve på søndag, så får jeg svar på begge to da ..

Hvor langt er du på vei etter din regning?
Får flashback til da jeg fikk vite at jeg hadde hatt kjemisk og det var bare en forrykket slimhinne [emoji18][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

Føler med deg [emoji173]️
 
Hvor langt er du på vei etter din regning?
Får flashback til da jeg fikk vite at jeg hadde hatt kjemisk og det var bare en forrykket slimhinne [emoji18][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

Føler med deg [emoji173]️
5+2, tempa så veit el var da den var...
 
Gyn sa det skulle være mulig å se fosteranlegg, og at om jeg var 100% sikker på eggløsningen så skulle det være synlig. Fikk positiv test 9dpo så det kan ikke være store slyngringsmonen i allefall.....
Åja [emoji53] jeg krysser i alle fall så lenge der er litt håp! [emoji173]️
 
Da er det bare å stålsette seg til søndag, med det vesle håpet tent :)
Det endrer kanskje ingenting, men vi er mange her som vil deg vel!
 
Back
Topp