Ikke igjen

Legen beroliga meg om at dette ikke hørtes alarmerende ut og når det ikke er snakk om større lengder og mørkere/rødere enn jeg beskriver ba han meg egentlig bare om å holde meg i ro i et par dager for sikkerhetsskyld. Tok ny urinprøve som om det har noe for seg:s sjekka også blodprosenten som var veldig bra.
Kom bittelitt mer nå når jeg kom hjem fra legen, men vil beskrive det som er beige enn brunt.

Krysser fingra de neste dagene og at time til tul kommer i posten snart :)
 
Hvordan går det?
 
Hvordan går det?
Sitter hos gyn nå. Nettopp tatt blodprøve og siden jeg måtte til en anna by for å ta blodprøver så sa hun at de like så greit kunne ta en titt på meg.
Blir nesten mer nervøs nå fordi jeg kanskje skal få svaret, enn å ha gått uvitende ei stund...

Dette snudde så brått =/
 
Sitter hos gyn nå.

Dette snudde så brått =/

Hei! Tenker på deg! Dette går bra. Tenk på det som et plaster som må av. Bedre at det skjer raskt enn at du må pine deg selv over lengre tid :) <3
 
Gyn så en oppklaring I livmor men ikke noe tegn til foster. Hun sa det kan være for tidlig og det kan være snakk om en abort..
Det positive er at det ikke var noe tegn til exu, men det føles som verdens minste plaster på et åpent kjøttsår akkurat nå.
Ny blodprøve på søndag, så får jeg svar på begge to da ..
 
Gyn så en oppklaring I livmor men ikke noe tegn til foster. Hun sa det kan være for tidlig og det kan være snakk om en abort..
Det positive er at det ikke var noe tegn til exu, men det føles som verdens minste plaster på et åpent kjøttsår akkurat nå.
Ny blodprøve på søndag, så får jeg svar på begge to da ..

[emoji173]️[emoji26] krysser alt jeg har for at det er noe der!
 
Back
Topp