Ikke igjen

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
5+1, brun utflod.. forrige gang hadde jeg riktignok spotta siden ikm og det var exu, men dette føles 1000 ganger mer jævlig da jeg hadde så god følelse..
Så ei halv dråpe brun uflod i trusa før jeg dro på jobb, men er på jobb nå så har jeg en flekk på str med en 20-kr.. Skal sies at jeg sykla for første gang på lenge i går, så kan ha vært noe som gjør at det kom noe rifter.. men akkurat nå har jeg verdens største klump i magen... hva gjør jeg? Ser det an? Ringer legen for blodprøver?
 
Huff, kjenner den følelsen. brunt blod er bedre enn både svart og rødt.
Syklingen kan kanskje være triggerfaktor, men vet ikke.
Ville nok bedt om blodprøve-målinger tror jeg. krysser fingrene for at det er helt uskyldig og at det ikke blir mer ut av det!
 
Når skal du på ultralyd? Du vil nok ikke få svar på hcg prøvene før over helga. Blir lenge å vente til tirsdag for svar.. hadde tatt tul jeg [emoji15]
 
Lykke til hos legen! Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning..
 
Håper inderlig det er noe ubetydelig! Masse lykke til[emoji256][emoji256][emoji256][emoji256]
 
Uff, lykke til i dag!
 
Dro hjem fra jobb og når jeg kommer hjem ser jeg at det er såpass lyst at det egentlig ser mer mørkegult ut enn brunt. Men det er mer utflod enn det har vært tidligre. Ligger på sofaen og har tenkt til å bare bli liggende til legetimen..
 
Dro hjem fra jobb og når jeg kommer hjem ser jeg at det er såpass lyst at det egentlig ser mer mørkegult ut enn brunt. Men det er mer utflod enn det har vært tidligre. Ligger på sofaen og har tenkt til å bare bli liggende til legetimen..
Det er jo litt mer positivt eller? :) lykke til [emoji813]
 
Det er jo litt mer positivt eller? :) lykke til [emoji813]
Jeg håper jo det. Selvom jeg har en dårlig magefølelse. Det synes ikke på papiret når jeg tørker en gang.

Men med exuen spottet jeg fra ikm til 5+1 før jeg begynte å blø vekselsvis rødt/brunt. Aldri noe klumper, mer noe som så ut som kaffegrut.. derfor blir jeg litt urolig når jeg ser brun utflod..
 
Jeg håper jo det. Selvom jeg har en dårlig magefølelse. Det synes ikke på papiret når jeg tørker en gang.

Men med exuen spottet jeg fra ikm til 5+1 før jeg begynte å blø vekselsvis rødt/brunt. Aldri noe klumper, mer noe som så ut som kaffegrut.. derfor blir jeg litt urolig når jeg ser brun utflod..
Skjønner deg godt. Har du noen smerter da? Bra du får deg en legetime:) du burde vel kanskje få en ultralyd nå også får å utelukke exu? Hvor langt er du nå.?
 
Skjønner deg godt. Har du noen smerter da? Bra du får deg en legetime:) du burde vel kanskje få en ultralyd nå også får å utelukke exu? Hvor langt er du nå.?
Jeg skal ha tul for å utelukke det i uke7. Er bare 5+1, så spørs om det er noen vits i å ta ul nå, det kan jo være mulig å se hvor det evt sitter selvsagt, men det kan også være for tidlig.
Har ingen smerter, anna enn de jeg hatt til nå. Litt stikking der egglederen er fjernet, men mtp at livmor vokser så er ikke det unormalt.
 
Jeg skal ha tul for å utelukke det i uke7. Er bare 5+1, så spørs om det er noen vits i å ta ul nå, det kan jo være mulig å se hvor det evt sitter selvsagt, men det kan også være for tidlig.
Har ingen smerter, anna enn de jeg hatt til nå. Litt stikking der egglederen er fjernet, men mtp at livmor vokser så er ikke det unormalt.
Det er bra du ikke har så store smerter! [emoji4] det kan være så mangt, og blødninger er helt normalt, så lenge det ikke medfølger smerte og øker til mensenmengder.
Eg hadde SA i uke 7+3, og det var helt sykt vondt!
Så lenge du ikke har store smerter er det desverre ikke noe en kan gjøre.. slapp av og ikke ta sorgen på forskudd! Det ordner seg nok. [emoji173]
 
Det høres jo lovende ut ihvertfall da.
Skjønner bekymringene dine, absolutt.

Vil gjette kanskje en hcg måling idag og ny på mandag og UL om ca en uke?
Håper inderlig.
 
Back
Topp