Ikke helt etter planen. ...

vær87

Forelsket i forumet
Dagen for mensen kom... men den uteble.... mistanken kom med en gang... pleier aldri å være forsinket... jeg har jo glemt ei pille i ny og ne...
Venter litt med å teste... kanskje den kommer...
5 dager over. . Må teste.. Sniker meg inn på apoteket. Kikker rundt meg om det er noen jeg kjenner der.. Kysten er klar.. Drar testen ned fra hylla, småløper bort til kassa.
Når jeg kommer hjem må jeg bare forte meg å teste... gravid lyser mot meg på displayet! Kjenner jeg blir glad men litt bekymret.. Hva skal jeg si til samboeren. .. Vi har ei jente sammen fra før på 4 år! Han holdt på å dævve når jeg fortalte han at han skulle bli pappa...
Han ønsker ikke flere barn men det Gjør jeg... Ønsker meg mange!

Lørdags kvelden kom og jeg fortalte at jeg var gravid... Hans svar var NEI. NEI. DU TULLER..!
Jeg hadde et lite håp om at han kanskje skulle bli litt glad etterhvert. . Men nå 4 dager senere er han fortsatt umulig å prate med.. sint og føler seg lurt som han sier...
Jeg har det vondt, det var jo ikke planlagt.. jeg ønsker meg veldig det barnet her... jeg er glad.. men samtidig har jeg det helt jævlig...


Takk for at du gadd å lese rotet mitt..
Kommer vel mer etterhvert....


Ingefærte er min bestevenn Farvel kvalme
 

Vedlegg

  • 1413354408938.jpg
    1413354408938.jpg
    133,9 KB · Visninger: 76
huff, så trist å lese av BF oppfører seg sånn.... Har selv en abort i minne på grunn av samme situasjon, og er enda utrolig lei meg for at jeg til slutt ga etter å fjernet fosteret. Ikke en eneste dag går forbi uten anger.. Håper dere kommer til enighet å at han forandrer mening etter hvert... Kanskje han bare trenger litt tid <3 klem
 
Veldig trist lesing :( hvordan kan han være så hjerteløs? Varm klem til deg!
 
Huff! Ikke noe kjekk lesing! Håper virkelig Bf blir litt lettere å ha med å gjøre når han vendt seg til tanken! Er jo utrolig trist at han reagerer sånn! God klem til deg
 
Dette var jo bare trist lesning :( Kjenner til ei som opplevde det samme, og barnefaren ombestemte seg selvfølgelig etterhvert.. Håper og tror at det vil skje i ditt tilfelle også! Varm klem fra meg:Heartred
 
I går var jeg hos jordmor.. samme som jeg hadde ved sist svangerskap, ei grusom dame.. har ikke den luksusen av å kunne velge...
Skal på tidlig ultralyd nesteuke. Så det blir spennende..
Gubben er fortsatt like intr. .
Blodtrykket var på 126/80. Noe vi måtte følge med... er det så ille da?!!? Trodde det var normalt. .
Jaja..
Ha en fin dag
 
En vanskelig situasjon du er i. Jeg valgte å beholde til tross for at eksen min ikke ville ha. Da jeg gikk over 12 uker ga han seg, og vente seg vel til tanken. Håper det ender godt for deg og!
BT ditt er ikke høyt, undertrykk på over 90 er høyt, og overtrykket skal ligge på ca 100+din alder :)
 
Ja ifølge meg er blodtrykket mitt helt supert..

Her går alt litt bedre. BF er fortsatt ikke over begeistra. Men vi har fått snakket ut.
I morra skal jeg på tidlig ultralyd... grugleder meg...
 
Ultralyden gikk fint i dag. Bitte bitte liten sak inni der.
Hjeret slo. Og den befant seg i livmoren.

Gubben er en helt annen vise..
 
Huff! Får helt vont av deg når gubben er så negativ! Syns det er på tide at han tar seg sammen og begynner å glede seg over at han skal bli pappa! Må jo være helt forferdelig for deg å ha det sånn! :(
 
:Heartbigred Kast heller gubben ut, en babyen ut er mitt råd. Å angre på en abort man ikke ville ta er forferdelig forferdelig vondt.. Gratulere med vel overstått UL :)
 
Abort er absolutt ikke et alternativ.
Ting begynte å løsne. Han begynte å snakke litt. Å sa at det var fint.
I går fortalte jeg han at jeg hadde fortalt til mamma at jeg var gravid...
Da var helvete igang igjen...
Jeg elsker han... men nå tror jeg at jeg pakker sakene mine å reiser...
 
Huff, dette kan ikke være enkelt for deg.. Forhåpentligvis blir BF mer positiv etterhvert, trenger bare litt tid på å fordøye det? Gir deg en stor klem :)
 
Kan jo fortelle deg min historie i et lite håp om at det hjelper :) leita rundt etter solskinnshistorier selv når jeg fant ut at jeg var gravid så..

Situasjonen er jo ikke helt lik da, jeg er 20 og barnefar er 22. Vi har vært sammen i 6 år når jenta vår kommer i desember. Har stabile inntekter og hus.

Når jeg fant ut at jeg var gravid så ble han egentlig bare irritert. Så helst at jeg tok abort. Ga blaffen i alt av mine følelser. Sa til og med at en unge nå kom til å ødelegge livet hans. Han sa at hvis jeg beholdt barnet så skulle han fortelle ALLE at det var mot hans vilje og at han absolutt ikke hadde lyst på barn nå.

Jeg bestemte meg til slutt etter 10-11 uker at jeg valgte å beholde siden jeg tok abort en gang da jeg var 16 år med samme far. Det tok en stund før han vente seg til tanken, snakket ikke så mye med han om det, lot han venne seg til tanken. Nå er alt snudd helt om :) han er helt i hundere. Barnerommet er malt rosa (med en rosa glittervegg) til min store fortvilelse.. Han er med på babyshopping, da plukker han ut det minste og mest søte han finner. Ser på hele han at han gleder seg :) når han fortalte familie og venner satt han med et stort smil rundt munnen :) han hadde bestemt seg for å ikke bruke en krone på den ungen sa han tydeligere. Gjett hvem som har ordna konto i banken med fast sparing til Prinsessa :)

Trodde aldri det kom til å ende sånn, men ting kan fort forandre seg ;) bare gi han litt tid!
 
Kan jo fortelle deg min historie i et lite håp om at det hjelper :) leita rundt etter solskinnshistorier selv når jeg fant ut at jeg var gravid så..

Situasjonen er jo ikke helt lik da, jeg er 20 og barnefar er 22. Vi har vært sammen i 6 år når jenta vår kommer i desember. Har stabile inntekter og hus.

Når jeg fant ut at jeg var gravid så ble han egentlig bare irritert. Så helst at jeg tok abort. Ga blaffen i alt av mine følelser. Sa til og med at en unge nå kom til å ødelegge livet hans. Han sa at hvis jeg beholdt barnet så skulle han fortelle ALLE at det var mot hans vilje og at han absolutt ikke hadde lyst på barn nå.

Jeg bestemte meg til slutt etter 10-11 uker at jeg valgte å beholde siden jeg tok abort en gang da jeg var 16 år med samme far. Det tok en stund før han vente seg til tanken, snakket ikke så mye med han om det, lot han venne seg til tanken. Nå er alt snudd helt om :) han er helt i hundere. Barnerommet er malt rosa (med en rosa glittervegg) til min store fortvilelse.. Han er med på babyshopping, da plukker han ut det minste og mest søte han finner. Ser på hele han at han gleder seg :) når han fortalte familie og venner satt han med et stort smil rundt munnen :) han hadde bestemt seg for å ikke bruke en krone på den ungen sa han tydeligere. Gjett hvem som har ordna konto i banken med fast sparing til Prinsessa :)

Trodde aldri det kom til å ende sånn, men ting kan fort forandre seg ;) bare gi han litt tid!


Dette er vårt barn nr to..
Han har sagt klart i fra at han ikke ønsker flere barn.
Håper det kan bli en fin avsluttning på dette, men orker ikke håpe for mye...
Takk for at du delte din historie
 
Dette er vårt barn nr to..
Han har sagt klart i fra at han ikke ønsker flere barn.
Håper det kan bli en fin avsluttning på dette, men orker ikke håpe for mye...
Takk for at du delte din historie

Håper det ordner seg :) vond følelse å ha..
 
Back
Topp