ikke bare , bare

nnugni

Glad i forumet
når man har en tre åring  som støtt er syk og en mann som ikke
tar syktbarn dager for han MÅ jobbe og selfølgelig har jeg jo bare fått jobbet
veldig lite
det er jo en blanding av min kvalme og datterns sykdom og nå har jeg såååååå dårlig samvittighet  for den nye jobben , men det går jo bare ut over meg selv for jeg får jo ikke noe serlig lønn da dette blir trekt
har nemlig ikke jobbet lenge nokk til å få egen mld eller sykemld så her sitter jeg da med en lita jente som trolig har øyekatar , har heldigvis fått legetime nå da så da kan jeg få vite om det er det eller allergi
huff sorry klage klage klage
men godt å få det ut
takk for at du leste
 
Nei. Ikke barebare med syke barn. Synd ikke mannen din tar syktbarn dager når han får penger for det og ikke du. Håper jenta di får medisin for enten øyekatar eller allergi.
Lykke til
 


Maria med 2 små skrev:
Nei. Ikke barebare med syke barn. Synd ikke mannen din tar syktbarn dager når han får penger for det og ikke du. Håper jenta di får medisin for enten øyekatar eller allergi.
Lykke til



takk
 
Få han rett og slett til å hholde seg hjemme... Dere taper faktisk penger vis du er hjemme og ikke han, kanskje han forstår det når du nevner penger??? du burde jo vært mest mulig i jobb nå siden du er gravid, kan jo hende det skjer ting som gjør at du blir sykemeldt, å da taper dere mer... gi han et spark i leggen for meg :P
 
Back
Topp