I morgen er det 1. mai

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Arbeiderens dag.
Feirer dere den, isåfall hvordan?

Dersom dere ikke gjøre det, hvilke planer har dere for i morgen?

Vi feirer ikke, og de eneste planene vi har for i morgen er å slappe av
 
Vi skal spise middag hos mine foreldre, som er på campingvogna/plassen i helga. Og spise softis. Ellers ingen planer
 
Vi skal slappe av, muligens ta med snuppa til en tennisbane i nærheten og prøve nyinnkjøpte tennisrekkerter [emoji6]
 
I morgen må jeg en tur innom jobb, håper småen sover hele tiden så slipper jeg å bruke mer enn ett par timer [emoji14] vi feirer ikke og har ingen andre planer så lek og husarbeid blir nok dagen fylt med [emoji14]
 
Her skal vi skifte dekk og gå tur i skauen til svigerfar. Eller jeg går antakeligvis tur med hunden og frøkna mens mannen skifter dekk. Får jeg trimma litt i morgen og med 12 kg på magen [emoji14]

Så ingen feiring :)
 
Planen var å kjøre å besøke svigers, men pga obs varsel og dårlig kjøreforhold så står vi over. 3 timer en vei går utrolig sakte med slikt føre. Så da blir sikkert gubben sittende foran TVen eller noe mens jeg blir sittende foran PCen og jobbe med arbeidskravet som skal inn om noen dager... Kjedelig..
 
Pleier ikke å feire, nei. Ærlig talt aldri hørt om at noen gjør det. Vi skal ta med ungene på et nyoppstartet lite lekeland i morgen :)
 
Feirer ikke. Skal ut å gå tur med barna :)
 
Vi skal ut å spise med min familie og ikke minst spise softis, tradisjon[emoji2] Ellers bare nyte finværet, kanskje komme oss på trilletur[emoji4]
 
Hadde håpet på å jobbe, men det ble ingen vakt. Derfor blir det utedag med familie og naboer og grilling:)
 
Feires med å jobbe hjemme, har et hus å rydde og ommøblere...
 
Jeg brukte å gå i tog når jeg bodde i Oslo. De senere årene har jeg bare sulla rundt hjemme og gått turer. Er typisk nok ganske kjipt vær i år her den dagen.
 
Det er meldt fint vær her i dag så da blir det nok en tur ut i skogen og i ettermiddag kake og kaffe. Skikkelig kosedag [emoji1]
 
Feirer ikke :) Gutta skal på tur på nye hytta for å vise frem til bestekompisen til gubbis mens jeg skal være hjemme med baby :) Vurderer å foreslå at vi skal gå ut og spise i kveld, men ser for meg at det kan bli litt vanskelig siden det er 1. mai [emoji14]
 
Må bare fortsette jobben ute i hagen, som vi har holdt på med allerede noen dager. Deretter skal vi spise middag hos svigers senere, fordi slekt fra Oslo kommer på besøk.

Skikkelig kosedag med andre ord! Håper dere andre også får en strålende 1. Mai! :D
 
Back
Topp