i dag har jeg vært

luna mor

Elsker forumet
på graven til tvillingene og tent lys og la to små hjerter til dem.det er et halvt år siden vi mistet dem idag.føler meg så overkjørt og maktesløs..vil gjerne bli gravid igjen men det ser ut til at det går tregt.prøver å ikke virke desperat men det går ikke så bra
 
tenker på deg og sender deg en stooor klem!!!
 
Sender deg en klem... Det måtte ha vært veldig vanskelig..... [:(]
 
Tenker på deg og sender deg en trøsteklem . Livet er sandelig urettferdig til tider, det er sandelig ikke lett å gå vidre etter å ha opplevd det å miste barn. Håper at dere snart lykkes med å bli gravide... 
 
Stor klem og masser med varme tanker fra meg.
 
 
takk for gode klemmer alle sammen[:)]det gjør godt
 
Ej veit desverre korleis du he d. Men no he ej berre i tankane at alle gode ting må vere 3, Kim prøva veldi trøste mej me d. Men d ekje nåka trøst akkuratt. [&o] D e veldi masse enklare å seie til andre.
 
Vi fe lov å prøve jen i februar seie legane på riksen. Va der seinast i dag IGJEN.
 
Må ha kjempemasse lykke til...stoor klem
 
lykke til du også lykkelita24.jeg håper vi alle her inne på bv får det vi ønsker oss i 2007.det er vertfal godt å være her inne og prate med andre i lignende situasjoner.klem tilbake til alle
 
Heisann Luna mor
 
Så koselig at du tente lys og la igjen hjerter til tvillingene dine. Det er alltid tungt og samtidig veldig deilig å besøke graven til Milli, så jeg skjønner hvordan du har det. Og uansett hva som skjer så vil du alltid mangle de to små englene dine.
 
Men det hjelper faktisk på å være gravid. I hvert fall nå som vi vet at alt er i orden. Så jeg unner deg av hele mitt hjerte å finne den roen som jeg har klart å få. Smerten og savnet blir ikke borte, men man klarer å flytte fokus.
 
Jeg var også desperat da vi prøvde igjen etter å ha mistet, og det er ingenting som er vanskeligere enn å prøve å la vær å stresse.
 
Som sagt, sender gode tanker, trøsteklemmer og en stor dose babystøv, og håper at tvillingene dine snart er ferdig med å kose med lillebroren eller lillesøsteren sin og sender h*n ned til deg! Og da skal du se det går bra, med to gode skytsengler til å passe på!
 
Stor maurklem!
 
herregud maur,nå sitter jeg å griner over det du skrev.ikke negativ grining nei.var så fint det du skrev.takk.jeg vil så gjerne ha den roen du snakker om.nå er bare alt helt kaos både i hodet og resten av kroppen.jeg får liksom ikke stresset ned.kroppen går sitt eget løp på høygir.blir så sinnsykt sliten av å håpe og vente..får håpe du har rett og at tvillingene snart er ferdig med å kose og sender noen ned til oss snart[:)]jeg er så glad jeg er her inne.skjønner ikke hva jeg gjorde før jeg kom meg inn hit..takk alle sammen for støtten[:)]
 
Back
Topp