I dag er jeg glad fordi..

Snuppa nesten sov til klokka 7. Var min tur å stå opp i dag. I går sov hun til 6 [emoji6]
 
Jeg kan sitte ute å kjenne solsteiken og høre fuglene kvittre [emoji7] samt jeg fikk sove helt til 8 i dag morges [emoji1360]
 
Jeg nærmer meg 11 uker og det er mandag i morgen. Jeg som ikke jobber er glad i mandagerxsmile9
 
Fordi jeg er mindre kvalm i dag. :)
 
Fordi samboeren har kommet hjem fra jobb og fordi han har 1 uke ferie :D
 
Fordi jeg er over de skumle 8+3 da jeg mistet ved den første graviditeten min i 2010 :) (er 8+5 i dag)
 
Jeg er glad fordi jeg har gått gjennom dagen med litt overskudd og lite kvalme! Kun en liten lur midt på dagen og en runde med å rope på elgen [emoji4]
 
Jeg nærmer meg 11 uker og det er mandag i morgen. Jeg som ikke jobber er glad i mandagerxsmile9
Jeg er veldig glad i hverdager nå som jeg er sykmeldt Lillegutt i bhg og mannen jobber, og jeg har mulighet til å styre dagen selv:D
 
Jeg er glad for å få gått til jordmor i kommunen jeg jobber, så jeg slipper å ta så mer unødvendig fri jobb enn jeg må. Var innom helsestasjonen på kvalmelufteturen min og spurte om det var greit, og det var det!
 
Fordi jeg har ferie og sitter å soler meg og leser [emoji41] ooog at jeg skal på UL på Onsdag [emoji7]
 
Idag er jeg glad for så mange ting!:joyful:
Igår spiste jeg min første hele middagstallerken siden påske, og idag fikk jeg i meg en hel baguette til lunsj!
Idag er jeg endelig kommet til 12+0, og skal til første kontroll hos legen om et par dager<3 I tillegg gleder jeg meg veldig til ny TUL om en uke:joyful: Happy days<3
 
Jeg har fått slappet av mye, mannen laget middag og vi skal kose oss med film i kveld :)
 
Back
Topp