Hyppig vannlating 3 trimester

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei!
Er det flere enn meg som plutselig må tisse hele tiden? I natt måtte jeg opp 6 ganger. Skikkelig sandpapir i munnen og og kan ikke gå noe sted uten vannflaska.
 
Jeg også må tisse veldig mye og føler et godt press på blæren. Ikke så mye om natten, men hele tiden på dagtid. Drikker også mye og er ganske tørst.
 
Jeg tisser og hele tida, men "bare" 2 ganger hver natt. Jeg drikker enorme mengder vann føler jeg, blir lissom aldri utørst.
 
Kjempetørst og tørr i halsen. Tisser 4-6 ganger om natta. Var på Maxbo i dag i en time og måtte låne doen to ganger. Sinnsykt lei av å gå på do. Og nå kjenner jeg noe som beveger seg som påvirker trangen til å gå på do også. Før var det bare mindre plass.
 
Tisser mye oftere nå ja, måtte opp om natta en periode men klarer stort sett å holde igjen hele natta nå [emoji1] Men veldig ofte på dagen! Drikker en god del vann uansett, gravid eller ei, så ikke så mye forskjell der... men våkner alltid med en klump sandpapir i munnen om morgenen kjennes det ut som og visstnok har jeg begynt å snorke veldig, så sover nok med munnen åpen [emoji19]
 
Kjempetørst og tørr i halsen. Tisser 4-6 ganger om natta. Var på Maxbo i dag i en time og måtte låne doen to ganger. Sinnsykt lei av å gå på do. Og nå kjenner jeg noe som beveger seg som påvirker trangen til å gå på do også. Før var det bare mindre plass.

Haha! Kjenner meg igjen. Vi var på fagmøbler, skeidar og megaflis i sta. Måtte låne doen alle tre stedene :hilarious:
 
Jeg og gjorde det hele tiden på slutten. Var jo helt grusomt!
 
Hei!
Er det flere enn meg som plutselig må tisse hele tiden? I natt måtte jeg opp 6 ganger. Skikkelig sandpapir i munnen og og kan ikke gå noe sted uten vannflaska.

Har hatt det sånn siden uke 10.. Er så lei! Tørker ut i munnen hver eneste natt, så må drikke en del i løpet av natten. Ond sirkel! Tilbringer store deler av døgnet på do. Får håpe det ikke blir enda verre. Hadde problemer med hyppig vannlating før jeg ble gravid også, men da var det kun på dagen/kvelden.
 
Har vært avhengig av vannflaske konstant hele svangerskapet, vannlatingen var bedre mange uker, men nå føler jeg at jeg må tisse hele tiden igjen. Våken et par ganger i løpet av natten, men prøver å tvinge meg til å sove videre:)
 
Står opp et par ganger i løpet av natten. Mest fordi sønnen våkner eller lager noe lyder. Og da må jeg jo på do. På dagen har jeg ikke merket stor forskjell. Litt forskjellig fra dag til dag.
 
Back
Topp