Hvorfor tar det så lang tid?

snartmammatilto

Betatt av forumet
Nå er det et år siden vi mistet ( uke 26), og jeg er fortsatt ikke gravid. Jeg sliter veldig med at jeg ikke er gravid igjen, og skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få det til.
Sliter med depresjoner og sorg etter å ha mistet, det er liksom noe som mangler her. Vi skulle jo vært en familie på 4[:(]
 
Heisann. vet ikke helt om jeg kan svare på dette, men det jeg kan si er at jeg måtte ta ma i uke 20 for 3år siden grunnet blæremola. det tok meg altså tre år å bli gravid pga jeg stresset og var deprimert hele tiden, men når jeg først roet meg og lærte å leve med ma en jeg hadde, så ble jeg gravid igjen. så mitt tips er å bare konsentrere seg om deg og ikke stresse med å bli gravid, for stress og deprisjon kan føre til SA... Ta godt vare på deg selv og helbred deg selv først. Lykke til..*trøsteklem*
 
åå vil bare gi deg en stor klem  Det er nå over et år siden jeg også mistet ( uke 22).. Kroppen min har bare kortslutta ei stund tror jeg...har heller ikke blitt gravid enda...Dette har plaget meg  lenge, men nå har jeg klart å fordøye ting litt og har det mye bedre .
Så har litt tro på at jeg kanskje blir gravid igjen en gang...Håper at du har noen du kan snakke med så du slipper å sitte å holde inne alle disse vonde følesene alene. Å så krysser jeg fingre og tær for at spiren snart sitter.
 
ORIGINAL: Sandra21

Heisann. vet ikke helt om jeg kan svare på dette, men det jeg kan si er at jeg måtte ta ma i uke 20 for 3år siden grunnet blæremola. det tok meg altså tre år å bli gravid pga jeg stresset og var deprimert hele tiden, men når jeg først roet meg og lærte å leve med ma en jeg hadde, så ble jeg gravid igjen. så mitt tips er å bare konsentrere seg om deg og ikke stresse med å bli gravid, for stress og deprisjon kan føre til SA... Ta godt vare på deg selv og helbred deg selv først. Lykke til..*trøsteklem*

 
Hva gjorde du for å bli kvitt depresjoner? Jeg synes jeg har prøvd ganske mye etterhvert, akupunktur, homeopati, psykolog, aromaterapi. Blir ganske lei når man føler at ingenting hjelper[>:] 
 
Back
Topp