Hvorfor strikker du?

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det gøy, avslappende, spennende, utfordrende? Hvorfor gjør du det?
 
For å få plagg.
 
Gøy og avslappende. Kan koble av hjernen og bare strikke. Er så herlig :)
 
Kjekt å lage noe helt unikt :)
 
Fordi man blir hekta på å se garn bli tryllet om til så mange fine klær[emoji7]
 
Avslappende og for øyeblikket er det gaver. Gøy å gi bort noe som er hjemmelaget [emoji5]
 
Det er kjekt å kunne lage egne klær og tilbehør :) har for det meste heklet, men nå har jeg kastet meg på strikkepinnene og siden jeg venter en liten en og det er så mye fint der ute!
 
Fordi det får meg til å slappe av, og fordi det er så produktivt og gøy :)
 
Fordi jeg syns det er så mye pent og eneste som strikker er farmor. Men nå når hun er så gammel orker hun ikke annet enn sokker. Farmor syns det er veldig stas at vi strikker nå da :)
 
Jeg strikker fordi det er så gøy når produktet er ferdig [emoji1] det er avslappende og til tider utfordrende, og veldig mestringsfølelse når man er ferdig!
 
Hvorfor puster man? Hahahaha! [emoji12] ble hekta i des 2014 og har totalt gått Max 5 dager uten å strikke etter det.
 
Tidsfordriv, mestringsfølelsen når jeg faktisk får det til, kreativiteten bobler over og da må jeg ha noe å gjøre... dessverre er jeg ikke flink til å avslutte noe :p så har mye uferdig her og der
 
For å slappe av, være kreativ, for å kunne lage mine egne og mannens/ungens klær, fordi det er gøy og utfordrende, og fordi det er kjedelig å se på tv uten å ha noe å holde på med.
 
Begynte å strikke etter at jeg ble gravid. Ønsker å lage noe selv til babyen. Synes det er en fin hobby og så kan mamma lære meg. Kanskje jeg også kan videreføre kunnskapen til mine barn en dag :)
 
For å få mestringsfølelse. Kjipt når jeg ikke får det til da, Hehe.. :p
 
Synes det er gøy og avslappende
 
Back
Topp