Hvorfor får jeg ikke varsler?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er jeg ikke inne på appen, så kommer det opp på mobilen, og selve den lille appen på tlf får opp de røde tallene som viser varsler, men når jeg går inn på påminnelser så mener den jeg ikke har noe siden 20 okt? Selvom jeg oppdaterer.. noen som vet hvorfor?
98736e81c976ac1e467ecb36a12b8413.jpg
 
Ikke fått varsler siden 28 mars her så blitt vant til det egentlig. Men aner ikke hva som er problemet.
 
Hei, det er synd å høre at dere ikke får alle oppdateringene. Bruker dere Android eller iPhone?
 
Dette er et kjent problem, og så lenge utvikleren av appen ikke fikser det så er det lite (ingenting) Tamara får gjort med det desverre
 
Fulgte tråder hjelper.

Men jeg har havnet på nettleser på mobil. For jeg ble jo stadig kastet ut av app også.

Får ikke opp noe ved å følge tråder heller. Vi alle burde sende inn rapport på dette isåfall :)! Inne på AppStore.
 
Får ikke opp noe ved å følge tråder heller. Vi alle burde sende inn rapport på dette isåfall :)! Inne på AppStore.
Får ikke varsel nei. Men jeg ser på fulgte tråder om det er nye innlegg i dem
 
Får ikke opp noe ved å følge tråder heller. Vi alle burde sende inn rapport på dette isåfall :)! Inne på AppStore.

De har ikke noen sånn funksjon i AppStore... du blir bare sendt til forsiden av babyverden.no hvis du trykker på appstøtte [emoji6]
 
Back
Topp